Miksi kaikki lihavat ja läskit ärsyttävät minua?

Vierailija

Eilenkin Prismassa oli sellainen todella läski nainen kassalla minun edessäni. Se vaan täysin rauhallisesti,yhtää häpeämättä laitteli hihnalle sipsejä, hampurilaisia, pitsoja ja muutama hassu karkki pussi. Toki oli siinä muutakin ruokaa. Mutta kyllä ensimmäisenä kiinnitin näihin roskaruokiin huomiota. Läskit vaan heilu... Että ärsytti!

Miksi tuokin läski ei voisi joskus syödä vaikka salaattia noiden herkkujen sijaan. Kuntosali kortti voisi olla hyvä rahan säästökohde sille!

Sivut

Kommentit (61)

Vierailija

Joo, mutta on tavallaan sama ongelma, jos jaksan välittää. Oon urheiluhimoinen ja katson tarkkaan mitä syön, koska en siedä läskiä ja hyllyvää ihraa. Tylsää...

Vierailija

Joku voi ihan tietoisesti valita hyvän ruoan terveellisen kustannuksella. Kerran täällä vaan eletään periaatteella. Joku toinen on sokea kehonkuvalleen. Kolmas on lohtusyöjä. Jne.

Se miksi nämä ärsyttävät sinua on kysymys, johon en osaa vastata. Koska itse jätät herkut vähälle pysyäksesi kunnossa? Mutta olet kuitenkin kateellinen siitä ruoasta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eilenkin Prismassa oli sellainen todella läski nainen kassalla minun edessäni. Se vaan täysin rauhallisesti,yhtää häpeämättä laitteli hihnalle sipsejä, hampurilaisia, pitsoja ja muutama hassu karkki pussi. Toki oli siinä muutakin ruokaa. Mutta kyllä ensimmäisenä kiinnitin näihin roskaruokiin huomiota. Läskit vaan heilu... Että ärsytti!

Miksi tuokin läski ei voisi joskus syödä vaikka salaattia noiden herkkujen sijaan. Kuntosali kortti voisi olla hyvä rahan säästökohde sille!

Ehkä sinulla on henkisiä ongelmia,joita heijastat niihin "lihaviin ja läskeihin"(ilmeisesti ovat kaksi eri ihmisryhmää?)
T:Keittiöpsykologi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska se haluaa nauttia elämästä omalla tavallaan?

Onko se sinusta nauttimista jos joudut lyllertämään läskiesi kanssa kuin joku sotanorsu? Minusta se ei kuulosta mitenkään nautinnolliselta!

Vierailija

Pelottaako sua jollain tavalla lihominen omalla kohdalla? Onko esim. perheessäsi ylipainoisia, tai onko lihomisesta puhuttu kotona negatiiviseen sävyyn? Vaikuttaako ihmisten ulkonäkö muutenkin suhtautumiseesi heihin, vai onko kyse ainoastaan henkilön koosta? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinulla on henkisiä ongelmia,joita heijastat niihin "lihaviin ja läskeihin"(ilmeisesti ovat kaksi eri ihmisryhmää?)
T:Keittiöpsykologi

Meneppäs Henna nyt muualle provoamaa tältä palstalta!

Vierailija

Sinulla voi olla ongelma,joka ei oikeastaan liity läskiyteen ja ruokaan,se jonkin ihmisryhmän aiheuttama ärsytys on vain oire pahasta olosta.Eräs sukulaiseni oli juuri tuollainen "läskikammoinen".Hän oli myös hirvittävän katkera,takertui pakonomaisesti vuosikymmeniä sitten tapahtuneisiin vääryyksiin.Sukulainen löysi uuden rakkauden ja on nykyään paljon leppoisampi ihminen.Puuttuuko ap elämästäsi jotain? Ja nyt en tarkoita läskiksi tekevää ruokaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pelottaako sua jollain tavalla lihominen omalla kohdalla? Onko esim. perheessäsi ylipainoisia, tai onko lihomisesta puhuttu kotona negatiiviseen sävyyn? Vaikuttaako ihmisten ulkonäkö muutenkin suhtautumiseesi heihin, vai onko kyse ainoastaan henkilön koosta? 

Ei meidän perheessä koskaan lihavia haukuttu vaikka kaikki hyvässä kunnossa ollaan. En vain pidä sitä kovin hyvänä asiana näyttää sotanorsulta ja eikä minusta kovin terveellistä touhua ole. Salaatti aina parempaa kuin yksikään sipsi/karkki/pitsa tai limupullo.

Vierailija

Miksi kyseisen naisen olisi pitänyt hävetä ostoksiaan? Sinultako pitäisi lupa kysellä tai anteeksi pyydellä jos ostaa kaupasta itselleen mieluista ruokaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta on tavallaan sama ongelma, jos jaksan välittää. Oon urheiluhimoinen ja katson tarkkaan mitä syön, koska en siedä läskiä ja hyllyvää ihraa. Tylsää...

Tää oli muuten jonkun läskin kirjoittama.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat