Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaikki lihavat ja läskit ärsyttävät minua?

Vierailija
06.12.2015 |

Eilenkin Prismassa oli sellainen todella läski nainen kassalla minun edessäni. Se vaan täysin rauhallisesti,yhtää häpeämättä laitteli hihnalle sipsejä, hampurilaisia, pitsoja ja muutama hassu karkki pussi. Toki oli siinä muutakin ruokaa. Mutta kyllä ensimmäisenä kiinnitin näihin roskaruokiin huomiota. Läskit vaan heilu... Että ärsytti!

Miksi tuokin läski ei voisi joskus syödä vaikka salaattia noiden herkkujen sijaan. Kuntosali kortti voisi olla hyvä rahan säästökohde sille!

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo nyt on, jokainen saa olla sellainen kuin haluaa ja elää sellaista elämää kuin haluaa. Äikää aina av-mammat työntäkö nokkaanne muitten asioihin!!

Vierailija
42/61 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ap. Olet hieman rajoittunut ja yksinkertainen persoona ? Voisit hieman yrittää kehittyä ihmisenä.

Juuri tästä syystä olisi erinomaista, jos AP tappaisi itsensä. Olisi yksi elätti pois tästä maasta.

Miten sairas pitää ihmisen olla, että jankkaa toiselle "tapa ittes"? Mikä on päässäsi vinksallaan, että juolahtaa mieleen sanoa noin toiselle ihmiselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ärsyynny lihavista ihmisistä, mutta kyllä mua vähän ihmetyttää aikuiset ihmiset ketkä ovat liikalihavia, eivätkä edes yritä tehdä asialle mitään. Pakastepizzat, sipsit, karkit, nakit ym on TÄYTTÄ SONTAA. Miten joku haluaa työntää kroppaansa sellaisia, en voi tajuta. Ei voi mitenkään olla vointikaan kovin hyvä ja sitten ihmetellään kun lihavuuden päälle tulee vielä diabetekset ja verisuonitaudit ym.

Kyllä itsekin joskus herkuttelen mutta pääsääntöisesti syön terveellisesti.

Vierailija
44/61 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta.

Karkki pusseja syövät ihmiset ovat yli painoisia. (Hihi.)

Olet jälleen kerran täysin oikeassa.

Kuntosali kortilla ratkaisemme sen.

Vierailija
45/61 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ap. Olet hieman rajoittunut ja yksinkertainen persoona ? Voisit hieman yrittää kehittyä ihmisenä.

Juuri tästä syystä olisi erinomaista, jos AP tappaisi itsensä. Olisi yksi elätti pois tästä maasta.

Miten sairas pitää ihmisen olla, että jankkaa toiselle "tapa ittes"? Mikä on päässäsi vinksallaan, että juolahtaa mieleen sanoa noin toiselle ihmiselle?

Se on ainoa oikea ohje ihmiselle, joka ei pysty elämään toisten ihmisten kanssa. Narun jatkoksi vaan, se helpottaa elämää.

Vierailija
46/61 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ärsyynny lihavista ihmisistä, mutta kyllä mua vähän ihmetyttää aikuiset ihmiset ketkä ovat liikalihavia, eivätkä edes yritä tehdä asialle mitään. Pakastepizzat, sipsit, karkit, nakit ym on TÄYTTÄ SONTAA. Miten joku haluaa työntää kroppaansa sellaisia, en voi tajuta. Ei voi mitenkään olla vointikaan kovin hyvä ja sitten ihmetellään kun lihavuuden päälle tulee vielä diabetekset ja verisuonitaudit ym.

Kyllä itsekin joskus herkuttelen mutta pääsääntöisesti syön terveellisesti.

Tapa itsesi. Siitä se helpottaa.

Vierailija
47/61 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienetpä ovat ap:n huolet tässä elämässä.

Vierailija
48/61 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottaako sua jollain tavalla lihominen omalla kohdalla? Onko esim. perheessäsi ylipainoisia, tai onko lihomisesta puhuttu kotona negatiiviseen sävyyn? Vaikuttaako ihmisten ulkonäkö muutenkin suhtautumiseesi heihin, vai onko kyse ainoastaan henkilön koosta? 

Ei meidän perheessä koskaan lihavia haukuttu vaikka kaikki hyvässä kunnossa ollaan. En vain pidä sitä kovin hyvänä asiana näyttää sotanorsulta ja eikä minusta kovin terveellistä touhua ole. Salaatti aina parempaa kuin yksikään sipsi/karkki/pitsa tai limupullo.

Mutta sittenhän sulla ei pitäisi olla mitään syytä ärsyyntyä lihavista ihmisistä, jollet kerran kaipaa samanlaista ruokavaliota tai ulkonäköä kuin hänellä. Sinähän saat ihan rauhassa syödä salaattia ja pitää itsesi hoikkana. Miksi se ei riitä sinulle? Miksi koet vielä tarvetta suuttua itsellesi tuntemattomien ihmisten ulkonäöstä ja ostoksista?

Koska ne ei välitä itsestään, siksi se ärsyttää!

Ärsyttääkö sua myös kaikki muut jotka näyttää siltä, että eivät välitä itsestään? Jos ei niin paska tekosyy läskivihalle ja olet erittäin tekopyhä ihminen. Mä oon itse anorektisen laiha, mulla näkyy luut ja oon muutenkin huonossa kunnossa. Vituttaisko sua nähdä mut kaupassa ostamassa salaattia jos et tietäisi että mun paino putos hyvin radikaalisti vakavan sairauden vuoksi joka edellytti jopa keuhkojen siirtoa? Ulospäin mä näytän siltä että en vain välitä itsestäni yhtään.

49/61 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottaako sua jollain tavalla lihominen omalla kohdalla? Onko esim. perheessäsi ylipainoisia, tai onko lihomisesta puhuttu kotona negatiiviseen sävyyn? Vaikuttaako ihmisten ulkonäkö muutenkin suhtautumiseesi heihin, vai onko kyse ainoastaan henkilön koosta? 

Ei meidän perheessä koskaan lihavia haukuttu vaikka kaikki hyvässä kunnossa ollaan. En vain pidä sitä kovin hyvänä asiana näyttää sotanorsulta ja eikä minusta kovin terveellistä touhua ole. Salaatti aina parempaa kuin yksikään sipsi/karkki/pitsa tai limupullo.

Mutta sittenhän sulla ei pitäisi olla mitään syytä ärsyyntyä lihavista ihmisistä, jollet kerran kaipaa samanlaista ruokavaliota tai ulkonäköä kuin hänellä. Sinähän saat ihan rauhassa syödä salaattia ja pitää itsesi hoikkana. Miksi se ei riitä sinulle? Miksi koet vielä tarvetta suuttua itsellesi tuntemattomien ihmisten ulkonäöstä ja ostoksista?

Uskotko, että sinun ärsyyntymisesi saa heidät välittämään itsestään enemmän? Ärsyynnytkö samoin myös herkkuja ostavista hoikista ihmisistä?

Osittain uskon. Jos en ilmaisi asiaa mitenkään kokisin huonoa omaatuntoa. En tietenkään laihoista ärsyynny koska, ne sentään välittävät itsestään tai heillä se on hallinnassa jollain tavalla!

Aikamoinen selvänäkijä olet,jos pystyt pelkästään painon perusteella sanomaan kenellä on elämä hallinnassa ja kuka "välittää itsestään". Minulla on omenavartaloinen ystävä,jonka elämä on todella mallillaan.Minulla on myös hyvin hoikka ystävä,joka hoitaa mielenterveysongelmiaan viinalla.Mutta kyllä se hoikka varmaan "välittää itsestään" enemmän kuin pullukka,ap suuressa viisaudessaan osaa nähdä ihmisten elämäntilanteen vyötärönympäryksen perusteella.Hänen pitäisi saada vähintään oma televisiohjelma!

Vierailija
50/61 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kyseisen naisen olisi pitänyt hävetä ostoksiaan? Sinultako pitäisi lupa kysellä tai anteeksi pyydellä jos ostaa kaupasta itselleen mieluista ruokaa?

No kertoohan se täydellistä itsekunnioituksen ja itsehillinnän puutteesta. Eipä nuo mitään ihailtavia luonteenpiirteitä ole millään mittarilla laskettuna.

51/61 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin ap älyää ihmetellä,mikä hänessä on vikana,kun "lihavat ja läskit"  ärsyttävät häntä,onhan tämä tuore näkökulma läskivihaan :D

Olisi muuten mielenkiintoista tietää,millä tavalla "läskit" eroavat "lihavista",olen tähän asti luullut että kumpikin sana viittaa yksinkertaisesti ylipainoisiin.

Vierailija
52/61 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se sinua liikuttaa? Vai ärsyynnytkö kaikista tupakoitsijoistakin ja muista joilla on huonoja tapoja? Teetkö jotain valistustyötä näiden ihmisten hyväksi?

Vierailija
53/61 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on selvä asenne vamma. Tee sille jotain.

Vierailija
54/61 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bautismo de Fuego kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kyseisen naisen olisi pitänyt hävetä ostoksiaan? Sinultako pitäisi lupa kysellä tai anteeksi pyydellä jos ostaa kaupasta itselleen mieluista ruokaa?

No kertoohan se täydellistä itsekunnioituksen ja itsehillinnän puutteesta. Eipä nuo mitään ihailtavia luonteenpiirteitä ole millään mittarilla laskettuna.

Ja tällaisten avausten tekeminen kertoo typeryydestä ja empatikyvyttömyydestä. Eipä nuo mitään ihailtavia luonteenpiirteitä ole millään mittarilla laskettuna.Jännä miten meillä on kaikilla omat vikamme,täydellisiä ihmisiä ei ole :O

Vierailija
55/61 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on selvä asenne vamma. Tee sille jotain.

Komppi tälle,asennevamma on huomattavasti ärsyttävämpi vika ihmisessä kuin mikään ulkoinen ominaisuus. Ehkä ap:n kannattaa harkita terapiaa,jos "lihavat ja läskit" ärsyttävät oikein pakkomielteeksi asti.

Vierailija
56/61 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit nyt aina on helvetin rumia! Eikä ne siitä muuksi muutu! Läski sängyssä seksi hepeneissä on oksettavin näky ikinä! Yöööökkk!

Vierailija
57/61 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit nyt aina on helvetin rumia! Eikä ne siitä muuksi muutu! Läski sängyssä seksi hepeneissä on oksettavin näky ikinä! Yöööökkk!

Läskien pitäisi laihduttaa eikä lihoa lisää. Siksi se ärsyttää sinua. Läskit muutenkaan ei välitä omista miehistään vaan antavat itsensä kerto heitolla lihoa lisää! No ei mene kauaa kun on uusi nainen miehellä ja laihempi, huomattavasti paremmin näköinen ;D

Että ostakaa niitä sipsejä vaan, niin kakkoset saa miehenne!

Vierailija
58/61 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mene sänkyyn hepeniä käyttävien läskien kanssa,jos seon oksettava näky.Jos läskit noin niin kuin katukuvassa häiritsevät,pysy kotona tai laita side silmille ja pyydä jotakuta täyspäisempää "opaskoiraksi" että pääset siirtymään paikasta toiseen.Ongelma ratkaistu! :)

Vierailija
59/61 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskien pitäisi laihduttaa eikä lihoa lisää. Siksi se ärsyttää sinua. Läskit muutenkaan ei välitä omista miehistään vaan antavat itsensä kerto heitolla lihoa lisää! No ei mene kauaa kun on uusi nainen miehellä ja laihempi, huomattavasti paremmin näköinen ;D

Että ostakaa niitä sipsejä vaan, niin kakkoset saa miehenne!

Tietysti ostan jatkossakin herkkuja.Jos pitää valita syömisen ja seksin välillä,valitsen syömisen,koska ruoka on aina hyvää,toisin kuin seksi.Mutta kiitos vain vinkistä :)

Vierailija
60/61 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ärsytä ihmisten ulkonäkö millään lailla, mut asennevammaisuus nostaa verenpaineet korkealle.