Miehet, pari kysymystä!

Vierailija

Eli: millaisista nänneistä pidätte naisilla? Entä millaisesta pillusta?

Itselläni on pinkit ja pienet nännit ja nännipihat, olen aina halunnut sellaiset ihanan isot nännipihat ja nännit. Jollain naisilla on vieläpä sellaiset ihanat ruskeat, olispa mullakin..
Pilluun olen ihan tyytyväinen, aika pieni mutta sisältä näkyy vähän "pillulihoja" silleen nätisti, ei roiku mitenkään kovin rumasti onneksi.

Miehet, vastatkaa!

Kommentit (13)

Vierailija

Mä tykkään viivapillusta ja isoista hinkeistä, joissa on ruskeat nännit. Vaaleanpunasetkaatn ei pahat ole. Mistään ketunkuonotisuista en tykkää

Vierailija

Napakat nännit, joita voi hiplata sormien välissä. Mieluiten kokoon sopivat, ei mitkään "kaffetassin" kokoiset nänninpat.  Tissien koolla ei niin väliä, kuhan on jotain käsissä pideltävää ja ne ovat terhakat. Ketunkuonotkin ovat kivat.

Paras pillu on kuuma, kiihkeä ja silleen sopivan timmi, että jokainen osa on erikseen kielellä löydettävissä. Saa vähän pillulihoja näkyäkin, muttei mieluiten tursuisi kuin täytetty lihapiirakka. 

Vierailija

Kunnon karvapuska erottaa aikuisen naisen pikkutytöstä. Vielä kun olis punainen karvoitus siellä.

Mutta tästä asiasta on jo aiemmin tehty kyselyä. Pitääkö nämä aina jauhaa uudestaan. AP, selaa vähän alemmas tätä sivustoa mieluummin.

-mies-

Vierailija

Mahdollisimman suuret ja tummat nännit ja nännipihat. Pillu voi olla oikeastaan millainen vaan, kunhan on märkä. Ja karvojakin saa olla.

t. m-50

Vierailija

Olenhan himo rintamies, pidän kaikenlaisista rinnoista. Kuvittelen kun näen naisten rinnat että noille nänneille kun saisi laittaa nännin-nipistimet, ja saisi imeskellä ja puristella. Pillu on kauneimmillaan kun on huoliteltu karvapehko ja isot häpyhuuletM50+.

-ted-

Mä suosin oikeastaan pieniä rintoja ja nännipihoja. Värin ei ole väliä. Viivapillu on minusta kiihottavin. Livenä en ole ollut tekemisissä oikein roikkuvaisten häpyhuulten kanssa, ja toivon, etten tule olemaankaan. Karvoituksen on hyvä olla vähintään siistitty. Vaan enhän ainakaan minä ole siinä asemassa, että valitsisin naisseuraani näiden seikkojen perusteella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siitä ne nännit ja nännipihatkin kasvamisen ja imetysten jälkeen tummuu.

...tai sitten ei. Mulla on aina ollut isot nänninpihat, eikä ne lasten saamisen jälkeen ole mihinkään tummuneet ja/tai kasvaneet. Ensimmäistä imetin 2kk, toista lähes vuoden. Ei vaikutusta. Viivapillu on pysynyt samana, koska lantioni on liian ahdas alatiesynnytykseen, joten molemmat muksut on tulleet maailmaan sektiolla. Valinta ei ollut mun, vaan lääkärin.

Vierailija

Pillussa pitää olla karvat, mielellään tummat ja kiharat, suora kapisen ketun karvoitus ei kiinnosta. Pillun huulet saa olla isohkot, siis kunnon tussu tuhero. Kostea eikä tarvitse olla pieni ja piukka, laukean kyllä vähemmälläkin. Tisseissä saa olla kokoa vaikka en tissimies olekaan, en niin väliä.

Vierailija

Hei nainen, oikeasti... aivan sama millaiset nännit ja häpyhuulet on! Tuollainen ulkonäkökeskeisyys ja itsensä arvostele menee jotenkin todella, todella pahasti yli. Naisessa ratkaisee luonne ja yleinen ulkoinen olemus, ei se millainen napa tai pikkuvarpaan kynsi tällä on.

Vierailija

Pystyt nisät ja sellainen nauravan näköinen kostea pimpsa ovat mun mieleen. Karvaa saa olla ihan runsaastikin. Pyöreä pylly ja kapea uuma. Naisen pitää rakastaa naimista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat