Esimies ja vaitiolovelvollisuuden rikkominen

lklljlk

Minulla on hieman alle 4-vuotias lapsi ja töissä sellainen tilanne, että olen jatkuvasti "napit vastakkain" yhden työntekijän kanssa. Työntekijä jättää tekemättä asioita/päivittäisiä töitä, ei välillä edes tervehdi minua ja mustamaalaa minua muille työntekijöille (josta muut sitten kertovat minulle). Olen välillä aika väsynyt tähän ja soitin muutama päivä sitten omalle esimiehelleni ja kerroin asiasta. Lapseni leikkivät silloin, mutta ilmeisesti kuulivat puhelun, koska tämä 4-vuotias oli mummulle sanonut, että äitin töissä on yksi tosi tuhma täti nimeltä ******ja se aina repii äidin paperit ja on tuhma, voi voi voi. Nyt tuli vaan mieleen, että onkohan puhunut/puhuuko tarhassakin? Asumme pienellä paikkakunnalla, joten jos puhuu, niin kaikki tietävät kyllä kuka on kyseessä. Voiko tämän tulkita vaitiolovelvollisuuden rikkomiseksi?

Kommentit (3)

ölöäök

Olen siis itse esimies. Tämä työntekijä on siitä päivästä lähtien käyttäytynyt huonosti, kun tulin samaan työpaikkaan, koska jouduin heti puuttumaan hänen toimintaansa (tiettyjen töiden tekemättä jättäminen ja sääntöjen laiminlyönti).

Vierailija

Hyvä että olet keskustellut oman esimiehesi kanssa, kenenkään ei tarvitse kestää asiatonta käytöstä tai kiusaamista työpaikalla, ei esimiehenkään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat