Inhoan isoa mahaa miehellä! Mikä on sun ykkösinhokkiominaisuutesi?
En voisi kuvitellakaan seksiä isomahan kanssa. Yäk.
Kommentit (44)
Jos pysytään ulkonäköasioissa, niin sellainen hartioiden ja lantion miehelle sopimaton epäsuhta.
Niitä joskus näkee muuten hyvännäköisillä miehillä.
Eli vaikka sopivan lihaksikkaat hartiat ja käsivarret ovat kuitenkin liian kapeat suhteessa lantioon.
Aivan kuin mies olisi vyötäröstä kasattu kahdesta eri kokoisesta miehestä.
En vain voi ryhtyä millekään sellaisen miehen kanssa.
kierrän hyvin kaukaa niitä joilla on näitä ominaisuuksia:
lyhyet hiukset
lihavuus
selluliittiperse
paksut huulet
pienet tissit
lättäperse
poikamainen vartalo
lihaksikas
käyttää mummoalkkareita
liikaa tatuointeja/lävistyksiä
tylsä pukeutumistyyli
kuuntelee cheeckiä (ja samankaltaista roskaa)
painaa yli 60 kg
siinä tais olla tärkeimmät :)
Naisella suurin turnoff on se, jos hän on harrastanut seksiä yli kolmen miehen kanssa. Hyi vittu! :/
M33
Vierailija kirjoitti:
Rekkamiehen pasillit naisilla. Eikä ole ollut edes yksi, vaan kaksi, joita on tullut vastaan.
Mitkä ihmeet on rekkamiehen pasillit?
Mikään ei ole naisille yhtä paha inhokki miehen ulkonäössä kuin korkea otsa. Tämän voin nuorena miehenä todistaa.
Parta, rinta- selkä- häpy- ja kainalokarvat.
Miehellä: hintelä/siro olemus on totaali turn out. Hoikka saa olla, mutta hartiat pitää olla miehekkäät. Lisäksi liian leveä tai pehmeä pehva suhteessa hartioihin on ruma miehellä. Harva parta- jos se ei kasva, niin parempi ajaa pois. Liian karvainen rinta tai selkä.
Poikamaisuus eli pienikokoisuus, karvattomuus, laihuus.
Vierailija kirjoitti:
Poikamaisuus eli pienikokoisuus, karvattomuus, laihuus.
Ja mä kun ajattelin, että olis kiva luopua jostain 30-35-40 kilosta.
m41
Vierailija kirjoitti:
En voisi kuvitellakaan seksiä isomahan kanssa. Yäk.
Luisevuus.Siis ei tarvitse olla mikään Arnold Schwarzenegger Terminaattori-aikoina,mutta on se hyvä olla vähän lihaksia,kerran olin sängyssä hirmu laihan miehen kanssa ja jotenkin inhotti se kroppa niin että yritin koskea häneen mahdollisimman vähän.
Ali- ja ylipaino. Pieni ylipaino ei haittaa, mutta alipainoisen miehen kanssa tunnen itseni isoksi (=huono asia).
Rumat hiukset. Ananastukka ja hyppyritukka ja keski-ikätukka, mikrofonipää ehkä pahin. Pitkät hiukset ehkä parhaat, mutta mikä vain KAMPAUS joka sopii kantajalleen komistaa hetkessä. Samoin hyvin hoidetut viikset ja parta. Eikö suomessa ole lainkaan asiansa osaavia partureita vai eivätkö miehet vain välitä? Samaa trendiä siirretään sitten pikkupojillekin. Pieni mutta ah-niin-ärsyttävä tyylimoka!
Niskaläski miehellä.
Siis niin lihava mies että takaraivolla on läskitaitos.
Huomaa että kaikilla on niin oma maku, että kaikille löytyy varmasti ottaja :)
Ne mitä täällä on yökötelty, eli "sikaniska", löllömaha, parta, rintakarvat ovat minun mielestä suurinta hottia jos ne yhdistetään jäätävän isoihin hauiksiin.
-toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä! :)
NIIN minun inhokkini ovat: Selkäkarvat, laihuus, naisellinen perä- ja kädet. Nuo nyt tuli mieleen.
Mun Eksän jenkkakahvat, sillä siis sellainen naisen ylipainon läski selässä. Ja naisellisempi pepa ku mulla. Eksä joo, ei tästä syystä mut..
pahanhajuinen hengitys, paksut huulet, huono ryhti.
Miehellä pitkät hiukset ja luiseva olemus.