Mies vakavissaan vai ei tapailun suhteen

Vierailija

Nämä on näitä ikuisia ongelmia ja kysymyksiä - mitä miehen päässä liikkuu :D joku vajaa 2kk sitten tapasin tinderissä miehen ja alettiin heti juttelemaan ja oikeastaan siitä lähtien ollaan nähty ja yökyläilty lähes päivittäin. Mies laittaa paljon viestiä ja toivoo että näkisimme usein, myös hän laittaa minulle ruokaa, hieroo jne. eli on todella huomaavainen.

Joskus noin 3 viikkoa sitten kysyin häneltä mikä tämä meidän "tilanne" on, tapailua vai mitä hänen mielestään, silloin mies ei osannut määritellä tilannettamme. Nyt hän kuitenkin puhuu esimerkiksi että mitä kaikkea tekisimme yhdessä tammikuussa jne eli ajattelee "tulevaisuuden" juttuja yhdessä kanssani. Kuitenkin hän samaan aikaan innokkaasti räplää edelleen tinderiä, sillä hän kertoo matcheistaan jne. Mitä mieltä te olette?

Kommentit (4)

Vierailija

Ei ole vakavissaan. Jos mies pitäisi sinusta tosissaan ja ajattelisi vakavalla mielellä, niin olisi itse ottanut jo esille sen ja toiveen tapailun vakavoitumisesta. Tuollainen pehmittelevä puhe tulevaisuudesta ei ole tae eikä vakuus siitä, että mies ajattelisi sinut parisuhteeseen.

Ja miehet ei pelaa samaa peliä mitä naiset, eli jos tinder laulaa ja kertoo mätcheistään kyse on sinun kunnioittamisesi puutteesta eikä siitä, että yrittäisi tehdä sinut mustasukkaiseksi.

Vierailija

Haluan sitoutuvan miehen ja siihen ei milloinkaan kuulu mätsien esitteleminen mistää Tinderistä eikä Binderistä. Minä en tykkää tuollaisista miehistä. Sitten niillä on suu heti ihan vinossa kun koitat selittää niille omia periaatteitasi uskollisuuden suhteen.

Tollo

No ei tosissaan ole vakavissaan jos juttelee tinderhommistaan. Vaikka juttelisi tulevaisuudestaan, ei takaa että näkisi sut pitkällä aikavälillä kumppanina kuten aiemmin todettua. Puhun kokemuksesta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat