Kiinnitättekö huomiota ihmisten luomiin?

Vierailija

Minä kiinnitän. Huomaan pienimmätkin luomet. Katseeni ikään kuin hakee koko ajan luomia ihmisten käsivarsista, kaulasta jne jne. Kun huomaan jollain luomen en voi keskittyä enää siihen mitä ihminen sanoo vaan katson vain luomea.

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mullapa niitä on sen verran että et enää tietäisi mitä niistä katsoisit ;)

Mulla on niin että jos ihmisellä on paljon luomia ne eivät olekaan niin huomiota herättäviä. Mutta esim yksinäinen runsaspigmenttinen luomi käsivarressa herättää huomioni. En tiedä miksi. Ap

Vierailija

Omat luomet kyllä löytyy, mutta muuten en oikeastaan kiinnitä huomiota muiden luomiin. No ehkä jos jollain ihmisellä on naamassa luomi niin pidän mahdollisena, että huomaan sen jossain vaiheessa jos olen kyseisen ihmisen kanssa paljon tekemisissä.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiinnitän. Useimmiten tykkään, että ne ovat kivoja ja persoonallisia, Minulla on kasvoissa luomi, enkä aio poistattaa sitä.

Onko sellainen ulkoneva luomi sulla? Kyllä menee ruokahalut. Mun ystävällä on kasvoissa ulkoneva luomi jossa kasvaa vielä karvoja (yäk!!) enkä koskaan pysty syödä hänen seurassaan.

Vierailija

Satunnaisesti. Saatan katsoa esimerkiksi kasvoissa olevaa suurta luomea.

Mikäli muuttuisin kaikkien luomien tuijottajaksi, hankkisin apua.

Vierailija

En juuri kiinnitä huomiota muiden luomiin ellei luomi ole huomiotaherättävän suuri tai niitä hyvin paljon. Tuttuni käsivarret ovat täynnä pientä luomea ja pisamaa, on mielestäni kivan näköistä. :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat