miksi ajatellaan, että jos viettää joulun yksin että

Vierailija

siihen ei sitten kuulusi mitään perinteitä yms? Itse vietin viime joulun yksin, oli kuusi, olin leiponut jouluherkkuja, ostin joulukukkakimpun jne, vietin siis ihan tosissani joulua :D Vaikka yksinkin olinkin. Usein ihmisille tulee vain sellainen fiilis, että jos joku on vapaaehtoisesti joulun yksin, niin hän ei sitä viettäisi. Itse kyllä vietän, vapaaehtoisesti yksin. Tänä vuonna tosin vietän kissan kanssa.

Kommentit (7)

Vierailija

Minäkin ihmettelin tuota viime jouluna. Kaikki kaverit kilpaa säälivät minua ja kutsuivat luokseen joulun viettoon vaikka oli ihan oma päätös viettää se yksin. Siinä oli mukava viettää joulua omaan tahtiin, kävin haudoille viemässä kynttilöitä, paistelin pienen kirkun ja otin muutaman terävän glögin. Aion joskus vielä kokeilla sitä uudestaankin. M28

Vierailija

Minäkin nuorempana, ikävuosien 25-30 välillä muutaman joulun vietin yksin, ihan omasta halusta ja nimenomaan vietin joulua. Ihanaa oli.

Vierailija

Minäkin vietin joulut ikävuosina 18-23 yksin, ja ihan omasta tahdostani. Oli ihanaa käpertyä olovaatteissa hyvän kirjan kanssa sohvalle odottamaan jouluyön messua, se on perinteeni edelleenkin vaikka nykyään näin perheenäitinä juhla on muuttunut ihan täysin. Mutta yksin valvon edelleen ja katson messua jouluyön!

Vierailija

Toinen vähän samanlainen juttu mitä en ymmärrä on se, että moni sanoo "ei jaksa pelkästään itselle laittaa ruokaa". Mä laitan yhtä mielellään itselleni herkullista ruokaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toinen vähän samanlainen juttu mitä en ymmärrä on se, että moni sanoo "ei jaksa pelkästään itselle laittaa ruokaa". Mä laitan yhtä mielellään itselleni herkullista ruokaa.
Niin minäkin. Ja katan kauniisti, ihan itseäni varten :) sytytän kynttilät ja klassinen musiikki soi hiljaa taustalla. Ihana nauttia hyvässä -parhaassa- seurassa!

Vierailija

Mäkin vietin sinkkuaikoinani muutaman ihanan joulun yksin. Kävin haudoilla ja saunassa. Sitten vaan rentoilin kotona. Luin, katsoin leffoja, nukuin, söin hyvää ruokaa, join viiniä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat