TV1 Itsenäisyyspäivän vastaanotto - keskusteluketju
Tähän keskustelua TV1 itsenäisyyspäivän ohjelmista. Nyt alkaa itsenäisyyspäivän paraati ja ihan kohta Linnan juhlat.
Mitä odotat tai KETÄ odotat Linnan juhliin?
Itse pidän kovasti kun Pekka Hyysalo kutsuttiin :)
Kommentit (859)
Montako homoa on ollut jo ruudussa? Menin laskuissa sekaisin.
No nyt tuli aelin. Onko se ottanu kokkelia??
Vierailija kirjoitti:
Robin meni studioon niin molemmat homot sekos ja huusi yhteen ääneen juttujaan, ahahah parasta viihdettä :)
No en mä kyllä ihan tollastakaan huomannut...
No eikös se Suomen virallinen rättikommentaattori Jaakko Selinkin sieltä lopulta ilmestynyt noiden kahden muun kimittäjän seuraan arvostelemaan asuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän homot tykkää vaatteista? Nyt nuo kaksi ja perinteisesti Jaakko Selin kommentoimassa. Aivot toimivat jotenkin naisellisesti muutenkin kuin vain seksuaalisen kiinnostuksen kohdetta valittaessa.
Kyllä, kyllä. Aiemmin tänä vuonna oli uutinen tutkimuksesta, jonka mukaan homomiehen aivot muistuttavat enemmän naisen aivoja kuin heteromiehen. Ihan rakenteellisesti.
No noin yleisesti ottaen homot ovat esteetikkoja ja ymmärtävät kaiken kauniin päälle, se on minun käsitykseni.
Piialla kainalot sheivaamatta...?
Vierailija kirjoitti:
No nyt tuli aelin. Onko se ottanu kokkelia??
Näytti kyllä huonolta, ihan sairaalta ja jotenkin duracelilta
Onko rouva Jenni Haukio raskaana? Ihan kuin maha pömpöttäisi?
Vierailija kirjoitti:
Montako homoa on ollut jo ruudussa? Menin laskuissa sekaisin.
Voi olla hiukan hankala saada heteromiehiä kommentoimaan toisten vaatteita tai ihkuttamaan jotain kekkereitä.
Positiivinen yllätys tuo Jennin puku. Värivalinta varsinkin, odotin jotain hillitympää kuten tummansinistä.
Vierailija kirjoitti:
Onko rouva Jenni Haukio raskaana? Ihan kuin maha pömpöttäisi?
Joka vuosi sama :D
Jenni opetellut vastauksensa ulkoa.
Ihana Jenni :) niin kaunis ja fiksu!
Jenni näyttää ihan nukelta. Ja Piia Pasanen vain kaunistuu vuosi vuodelta.
Eikö Piia käy jo viidennellä kymmenennellä?
Vierailija kirjoitti:
No eikös se Suomen virallinen rättikommentaattori Jaakko Selinkin sieltä lopulta ilmestynyt noiden kahden muun kimittäjän seuraan arvostelemaan asuja.
Kylläpä vaikutat katkeralta, onko lääkityksesi epäonnistunut ?
Jenni on niiiin hienostunut, puhuukin hienostuneesti! Ja tyylikkään kaunis. Tuollaisen vaimon kun löytäisi - pitäis vaan olla varmaan presidentti.
Ja Sauli on äijin presidentti sitten Kekkosen. Jämäkkä, rauhallinen.
Riikka "Minä-Minä-Minä" Porttilakin oli iltapäivälähetyksessä ruudussa...