Miesystävä osti minulle isoimpia tamponeja mitä kaupasta löysi, vihjaileeko että olen löysä?

Vierailija

Minulle käy kyllä ihan ne pienimmät tamponit ja vuoto on niukkaa. En tajua mitä hän ajatteli? Samalla siis pyysin tuomaan maitoa ja leipää.

Kommentit (15)

Vierailija

On varmaan miehen logiikalla ajatellut, että isoin koko ainakin riittää, olipa vuoto niukkaa tai runsasta. Eivät miehet ymmärrä tällaisia asioita.

Vierailija

Ei miesten ole erilaisia tamponeja tarvinnut opetella. Fiksu mies on saattanut vilkaista imukykyluokitusta ja todennut, ettö enempi parempi.

hylsysarja

Ei miehet osaa ostaa oikean kokoisia jos et sano tai näytä pakettia mikä pitää tuoda, jos sittenkään..Ei ne tiedä millä perusteella oikea koko valitaan. On varmaan aatellu kun rautakaupassa; tän kokosen poran mentävään reikään menee tuon kokoinen pultti ja that's it. loogista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tamponin koko valitaan vuodon määrän mukaan, ei pillun koon mukaan.

Nimenomaan. Se koko kertoo imukyvystä, ei emättimen koosta. Itsekin joskus nuorempana ostin korkeintaan normaalikokoisia koska en ole väljä...jossain kohtaa tajusin oman naurettavuuteni ja rupesin käyttämään runsaan vuodon aikana niitä runsaasti imeviä ja niukan vuodon aikana jotain minejä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat