Vierailija

Jälkeenpäin toki korjailtu mutta ei se asiaa muuta. Arpi luokkaa

http://nd.otroka.com/img/i836.jpg mutta koko selän kokoinen, kylkiin ulottuen.

Eli ennen oli punainen ja möykkyinen (oikeanpuoleinen kuva), nyt vuosien jälkeen vaalentunut ja tasoittunut paljon (vas.kuva)

Olisi tiedossa ystävien pikkujoulut ja ystävät tästä arvesta tietävät, mutta paikalla on 3-4 sellaistakin joita en ole koskaan nähnytkään.

Haluaisin saunoa mutta jotkut saunavuorot aiheuttaisivat varmaan ihmettelyä, heillä on ihan oma sauna. Jos laitan kokouimapuvun niin varmasti ihmetellään miksi, kun naisten kesken ollaan. En halua että kukaan saa mitään traumoja. Mitä tekisitte tilanteessani?

• ylös 33
  • alas 1

Sivut

Kommentit (31)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hyvänen aika. Saunoisin, uisin, naisin. Mikä siinä nyt olis traumaattista, ei yhtään mikään.

• ylös 62
  • alas 0
Vierailija

En, häpeäisin omaa kroppaani ihan kenen tahansa seurassa. Muiden vartalot eivät minua häiritse mitenkään.

• ylös 48
  • alas 0
Vierailija

Olen saunassa ilman silmälaseja, en edes näkisi tuota. Vähän sama juttu kuin tuttuni kanssa. Häneltä on leikattu aivokasvain kahdesti, mutta en ole ikinä nähnyt niitä arpia ennen kuin vähän vähemmän tuttu alkoi kauhistella, että mikä sinulla on tuossa otsalla. Niinpä, arpihan se siinä. En ole 15 vuoteen sitä tajunnut tuijottaa.

• ylös 53
  • alas 0
Vierailija

Minä en pysty saunomaan alasti kenenkään kanssa, paitsi aviomieheni, mutta kenenkään toisen arvet eivät haittaisi vähääkään, ainoastaan oma ulkonäköni. (Minulla ei siis ole paloarpia, vaan laihtumisen jäljiltä löysää nahkaa, jota en halua kenenkään näkevän.) Luulen että omat arpesi ovat itsellesi suurempi ongelma kuin kenellekään muulle.

• ylös 38
  • alas 0
Vierailija

Jos joku ei kestä erinäköisiä ihmisiä niin siinä jo sietääkin mennä samaan saunaan opettelemaan. 

• ylös 43
  • alas 1
Vierailija

Viime juhannuksena meni sauna pieleen kun yksi nainen ryntäsi arpeni nähtyään oksentamaan (uskokaa tai älkää) Siksi vähän epäröin. Kaikki paikalle tulevat ovat nyt suunnilleen kolmekymppisiä naisia.

Ap

• ylös 4
  • alas 31
Vierailija

Pystyisin. Eihän sinne saunaan seksiä harrastamaan mennä, jos ne arvet siinä sattuisivat haittaamaan.

-Mies 29v + 1v-

• ylös 1
  • alas 20
Vierailija

Ei uimapuvussa saunaan. Ihan normaalisti kiedotaan pyyhe ympärille ja istuksitaan löylyissä. Mistä tämä älytön bikinien ja uikkareiden veto päälle onkin päässyt pesiytymään?

• ylös 3
  • alas 24
Vierailija

Tilanteessasi saunoisin kaikessa rauhassa. Tuskin saunaseurasi niin moukkamainen on, että tuijottaa ja kauhistelee (jos on, niin älä juhli sellaisten kanssa, oli palovammoja tai ei). Jos joku katsoo tai kysyy, sanot vain, että olet ollut tulipalossa. 

• ylös 27
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Viime juhannuksena meni sauna pieleen kun yksi nainen ryntäsi arpeni nähtyään oksentamaan (uskokaa tai älkää) Siksi vähän epäröin. Kaikki paikalle tulevat ovat nyt suunnilleen kolmekymppisiä naisia.

Ap

Jos sille tuli paha olo liiasta juomisesta? 

Mutta mene vain rohkeasti saunaan. Jos on normaalilla järjellä varustettua porukkaa, niin ei ne siitä mitään numeroa tee.

• ylös 35
  • alas 0
Vierailija

Totta kai pystyisin. Itselläni pienempiä palovamma-arpia. Ei tässä mitään ruusuja muuten olla itsekään: raskausarpia, selluliittia ja aknea löytyy. Niin, ja ilman silmälaseja tuskin näkisin sinun arpiasi, hyvä kun oikeaan saunaan löydän :)

• ylös 29
  • alas 0
Vierailija

Tietysti pystyisin. Jos ystäväsi ovat tosiystäviä, he voisivat vihjaista asiasta etukäteen, jotta sinulla olisi mahdollisimman vaivaton olo. Naiset kun voivat olla kovia töllistelemään.

• ylös 22
  • alas 0
Vierailija

jos asia jännittää sinua niin voithan sanoa että hei mulla on selässä iso paloarpi, jos jotakuta tekee sellainen pahaa niin ei tule mun kanssa löylyyn.

minua ei haittaisi. saattaisin kysyä, että eikö sitä kiristä löylyssä, ja tarjoutuisin rasvaamaan sen (olen itse atoopikko)

• ylös 23
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei uimapuvussa saunaan. Ihan normaalisti kiedotaan pyyhe ympärille ja istuksitaan löylyissä. Mistä tämä älytön bikinien ja uikkareiden veto päälle onkin päässyt pesiytymään?

Ihan normaalisti mennään alasti saunaan, mistä tämä älytön pyyhkeeseen kietoutuminen on päässyt pesiytymään?

• ylös 38
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.