Kysymys hiustenvärjäyksestä

Jiggagaa

Eli tilanne olisi tämmöinen! Olen koko elämäni värjänny hiuksia kestoväreillä. Viime jouluna värjäsin tukan violetiksi ja nyt syksyllä crazycolorin fire värillä punaiseksi. Punainen väri muutaman viikon kuluessa aiheutti naamaani allergista ihottumaa ja herkisti minut allergialle esimerkiksi ihon puhdistusaineisiin ja rasvoihin. (minulla on muutenkin herkkä iho mutta allergisoinnuin entistä enemmän). Joten pesin kuukauden väriä pois ja allergiat parani.

Mitäs sanotte mitä mun nyt kannattaisi tehä tälle mun vaaleanpinkille tukalle joka näyttää ihan hirveeltä? Uskallanko värjätä siihen ruskeella päälle tai vaalentaa, saanko niistä pahemman allergisen reaktion?

Eikä mitään älä värjää tukkaa idiootti kommentteja kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija

Oot varmaan allerginen/yliherkkä punaiselle väriaineelle. Se on aika yleistä, joillakin tulee ihan vaatteistakin oireita.

Mut hiusväriallergiaa toi ei varmaan ole, koska crazy colorit ei sisällä esim. ppd:tä. Vaalennukselle ei voi olla allerginen, mutta se voi aiheuttaa yliherkkyyttä esim. kutinaa, punoitusta. Kannattaa tehdä vaikka sillä ruskealla hiusvärillä allergiatesti käteen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat