Auttakaa, en osaa päättää soitanko panolle
Ensinnäkin, en millään uskaltaisi. Mua aina pelottaa, ettei sitä kiinnosta enää. Olis kuitenkin ikävä ja tekisi mieli ja olisi sopivasti aikaa... en ole soittanut oikeasti varmaan moneen kuukauteen. Se aina välillä ottaa yhteyttä, parin viikon välein. Aatteleekohan se että mua ei kiinnosta kun en itse koskaan tee aloitetta? Lakkaako miehet ottamasta yhteyttä, jos nainen on tosi epäaktiivinen? Suhde on sellainen, että tapaamiseen sisältyy aina seksi, muutakin läheisyyttä kyllä.
Kommentit (23)
Mulla sama vika en uskalla lähettää viestiä jos pääsisi panemaan?
Mulla sama vika en uskalla lähettää viestiä jos pääsisi panemaan?
Kai mä meen nyt ainakin suihkuun ensin :/ ap
Vierailija kirjoitti:
Kai mä meen nyt ainakin suihkuun ensin :/ ap
Palstalla tuntuu olevan yleistäkin että on näitä ns. fuckbuddyja. Sairasta.
No nyt onkin enää tunti aikaa, että tais jäädä menemättä -ap
Soita pianolla. Nyt se on päätetty!
Kiippari on mut rikki! Jospa kitaralla. Ap
Sillä on joku toinen pano kun ei oo sulle soittanut.
pistä viestiä ja kartota tunnelmaa? :D
Mitä jos pistän viestiä ja se onkin viileä mulle :/ ap
Taidan lähtee ostaan pari olutta!
Vierailija kirjoitti:
Palstalla tuntuu olevan yleistäkin että on näitä ns. fuckbuddyja. Sairasta.
Mä näen sieluni silmin nämä munankipeät wt-yh:t vetämässä hermosauhuja partsilla ennen panolle soittamista.
Minäkin ajattelin eilen että panisko muijaa vai ei ja sitten tuli se ysin elokuva ja jäi tälle päivälle.
Nyt sitten pitäis varmaan ryhtyä panolle jos meinaa, jotenkin vaan ei nyt sitten kiinnosta. Voihan sitä huomennakin hoitaa "velvollisuutensa", ei kai tässä nyt jäniksen selässä olla.
no sitten annat olla. just siks paat eka viestiä että tiedät onko se kiinnostunu =))
On siinä ajatteleva ihminen arvokas kun kutsumanimi on "pano" Hyi vittu
Vierailija kirjoitti:
On siinä ajatteleva ihminen arvokas kun kutsumanimi on "pano" Hyi vittu
No en mä sitä pahalla panoksi sano :0 en viitsinyt etunimelläkään laittaa. Ihan hyvä kyllä etten lähteny naimaan, hirveä homma siinä olis ollu. Ap
Yleensä kyllä olen "suostunut" jos se on kysynyt. En joka kerta. Ap