Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen on turhaa ja nöyryyttävää tehdä seksialoitteita

Vierailija

Mistä nainen voi tietää, koska miestä panettaa? Ihan turha kysyä ja toivoa parasta. Mies tehköön aloitteen kun jostain syystä on muna kovana, nainen sitten suostuu tai kieltäytyy.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Myös miehen on turha ja nöyryyttävää tehdä aloitetta. Parempi odottaa naisen aloitetta ja runkutella sillä välin.

Vierailija

Ei kai sitä nyt noin vain kannatakaan kysyä. Teen yleensä aloitteen keikuttamalla peppua tai sovittelemalla alusvaatteita ja kysymällä niistä miehen mielipiteitä. Ja kas, miestä alkaa panettaa.

Vierailija

Olen samaa mieltä.

t. ruma ja epähaluttava nainen :( Seksuaalinen itsetunto kestää vain sen tietyn määrän miesten torjuntoja.

Vierailija

Minun vaimoni tuntuu ajattelevan samoin, ettei naisen pidä tehdä koskaan mitään aloitteita.

Siksi katselenkin muita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä nyt noin vain kannatakaan kysyä. Teen yleensä aloitteen keikuttamalla peppua tai sovittelemalla alusvaatteita ja kysymällä niistä miehen mielipiteitä. Ja kas, miestä alkaa panettaa.

Mulla on (miehen mielestä) ruma perse, sen keikuttelu olisi vain turnoff. Eikä sitä vähempää voisi kiinnostaa katsella vaatteiden vaihtoani. Ap

Vierailija

Siis oletteko menneet 18 vuotiaina naimisiin 50 vuotiaiden kanssa? Kyllä terveellä nuorehkolla miehellä alkaa seistä jne. muutamassa minuutissa. Lisäksi olen antanut naisille aina kun he ovat pyytäneet jos en ole ollut parisuhteessa.

Vierailija

Kun nainen viestittelee "tuu käymään", mistä mies voi tietää tarkoittaako se "tuu kahville" tai "tuu paneen mua" ? Joskus on meinaan mennyt ajatukset vähän ristiin...

Vierailija

Näyttää jengillä olevan erotiikan alkeissa opiskelemista...

Käytätte lapiota, kun pikkulusikka olis oikeampi.

"Tuu paneen!!!" Buahhahhaaa!!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mulla on (miehen mielestä) ruma perse, sen keikuttelu olisi vain turnoff. Eikä sitä vähempää voisi kiinnostaa katsella vaatteiden vaihtoani. Ap

Siis sun mieskö on sanunut, että sulla on ruma perse? Aika tympeää. En itsekään tykkää ihan kaikista oman mieheni ulkonäköpiirteistä, mutta en ikinä kertoisi sitä hänelle. Menisi varmaan mieheltä silloin seksihalut ihan täysin. En ihmettele, ettei teidän seksielämä toimi, jos on tuolla tavalla kommentoitu toisen ulkonäköä. Taitaa olla suhteessa muitakin ongelmia, vai?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Neljä alapeukkua? Kertokaa, miksi tämä on teistä huono taktiikka? Minusta se toimii paljon paremmin kuin jos vain yhtäkkiä pamauttaisin, että "pannaanko", kun mies ei ole yhtään voinut ehtiä päästä fiiliksiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä nainen voi tietää, koska miestä panettaa? Ihan turha kysyä ja toivoa parasta. Mies tehköön aloitteen kun jostain syystä on muna kovana, nainen sitten suostuu tai kieltäytyy.

sait pakit, hyväksy se!

Katso myös peiliin; oletko kenties lihonut ja lässähtänyt? Löysä emätin? Mieti syitä, miksi mies ei halua seksiä kanssasi...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat