Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on aina vähän tyly minulle kavereidensa seurassa.

Vierailija
06.12.2015 |

Ei siis todellakaan hauku tai mitään sellaisya, mutta puhuu tylysti tai jos esim olen unohtanut jonkun asian, niin hermostuu heti. Häpeääkö minua? Ulkoisesti olen ainakin hyvännäköinen. Ja jos miehen kaverit puhuvat minulle tai kysyvät jotain, niin mies vastaa puolestani.
Meillä on lapsi ja yhdessä ollaan oltu monta vuotta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lollero jssap!

Vierailija
22/27 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa todistaa kavereilleen, että olet hänen vallassaan ja toisaalta hän ei halua sinun liikaa juttelevan kavereidensa kanssa tai tutustuvan heihin. Koska muuten kaverit eivät välttämättä hyväksyisi sitä mitä hän ikinä heidän seurassaan hommaa vieraiden naisten kanssa. Toisaalta jos sinusta tulisi liian hyvä tuttu kavereiden kanssa, ei hän voisi kontrolloida teidän välistä kommunikaatiota ja saattaisit vahingossa saada tietää jotain mitä hän ei halua. Ei perheenisän kuulu hengailla kavereidensa kanssa joka ilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriporukan kesken ollessamme mies keskustelee muiden kanssa, kun minä tulen paikalle, mies ei ole näkevinään minua. Näin on ollut aina ja tyhmänä olen jotenkin luullut että "vika" on minussa.

Nyt kun olen seurannut muiden käytöstä, niin huomaan että toiset pariskunnat ovat toisilleen kohteliaita. Osa ottaa puolisoaan kädestä, jotkut jopa halaa (minun mies ei ikinä jos muita paikalla!), ottaavat mukaan keskusteluun...

Kun puhun tästä miehelle, hän mitätöi kaiken "ei ole niin asia!", "kuvittelet vaan" jne...

Tämä on alkanut ahdistaa niin paljon... Koen olevani huono, ettei mies välitä, vai häpeääkö hän minua jotenkin? Ihan sosiaalinen ja tavallinen olen.

Lisäksi hän on jotenkin ylitse ystävällinen toisten puolisoille (eli naisille), ottaa pitkän katsekontaktin, kehuu(!), auttaa kantamaan kasseja, antaa istumapaikan, ottaa keskusteluun mukaan. Eli tekee kaikkea, mitä minulle EI tee.  Saan kuulla olevani hullu mustasukkainen, kun puhun asiasta!

Miksi mies tekee näin? Hänellä tosin on "tarve" olla muiden silmissä aina kiva ja kohtelias, kuitenkin jotenkin liikaa, menee siis mielestäni yli, on tarve olla muille kohteliaampi kuin omalle puolisolle?

Toisaalta, jos joku porukassa "ottaa minut mukaan keskusteluun" ja juttu luistaa, mies vetäytyy taka-alalle (vaikka yritäisin ottaa miehenikin siihen keskusteluun mukaan, hän ei ole näkevinään minua ja joudun häpeämään sen käytöstä), kuin "suuttuisi"? tai olisi mustasukkainen. (joskus illalla kotona olen saanut kuulla, kun mies tiuskaisee minulle "mene sen Erkin kanssa juttelee kun niin viihdyit"!!?

Mikä miestä vaivaa?

Vierailija
24/27 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kun olin silloisen mieheni kanssa baarissa, hän haukkui minua opiskelutovereilleen vaikka istuin vieressä.

Vasta paljon jälkeenpäin tajusin, kuinka huono tuollainen on.

Ei kannata tuhlata aikaa tuollaiseen.

Vierailija
25/27 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveriporukan kesken ollessamme mies keskustelee muiden kanssa, kun minä tulen paikalle, mies ei ole näkevinään minua. Näin on ollut aina ja tyhmänä olen jotenkin luullut että "vika" on minussa.

Nyt kun olen seurannut muiden käytöstä, niin huomaan että toiset pariskunnat ovat toisilleen kohteliaita. Osa ottaa puolisoaan kädestä, jotkut jopa halaa (minun mies ei ikinä jos muita paikalla!), ottaavat mukaan keskusteluun...

Kun puhun tästä miehelle, hän mitätöi kaiken "ei ole niin asia!", "kuvittelet vaan" jne...

Tämä on alkanut ahdistaa niin paljon... Koen olevani huono, ettei mies välitä, vai häpeääkö hän minua jotenkin? Ihan sosiaalinen ja tavallinen olen.

Lisäksi hän on jotenkin ylitse ystävällinen toisten puolisoille (eli naisille), ottaa pitkän katsekontaktin, kehuu(!), auttaa kantamaan kasseja, antaa istumapaikan, ottaa keskusteluun mukaan. Eli tekee kaikkea, mitä minulle EI tee.  Saan kuulla olevani hullu mustasukkainen, kun puhun asiasta!

Miksi mies tekee näin? Hänellä tosin on "tarve" olla muiden silmissä aina kiva ja kohtelias, kuitenkin jotenkin liikaa, menee siis mielestäni yli, on tarve olla muille kohteliaampi kuin omalle puolisolle?

Toisaalta, jos joku porukassa "ottaa minut mukaan keskusteluun" ja juttu luistaa, mies vetäytyy taka-alalle (vaikka yritäisin ottaa miehenikin siihen keskusteluun mukaan, hän ei ole näkevinään minua ja joudun häpeämään sen käytöstä), kuin "suuttuisi"? tai olisi mustasukkainen. (joskus illalla kotona olen saanut kuulla, kun mies tiuskaisee minulle "mene sen Erkin kanssa juttelee kun niin viihdyit"!!?

Mikä miestä vaivaa?

Mikäkö miestä vaivaa? Se, että hän on huonoitsetuntoinen, keskenkasvuinen idiootti.

Vierailija
26/27 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen ex. Keskenkasvuinen pelle. Ei kannata katsella tuollaista.

Vierailija
27/27 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkoko sinun on mennä miehen kaveritapaamisiin? Anna nyt miesrukan olla joskus omien kavereittensa kanssa ja järjestä sinä tapaamisia omiesi kanssa. Et vain kuulu siihen joukkoon ollenkaan, mutta miehesi on sen verran tossu, että ei uskalla siitä sinulle sanoa.

Siis en todellakaan IKINÄ mene miehen kaveritapaamisiin! Mies on heidän kanssaan JOKA ILTA baarissa, salilla yms ja he käyvät meillä ehkä n.kerran kolmessa kuukaudessa miehen kutsusta ja aina silloin mies on tuollainen. Aikoinaan kun ei ollut vielä lasta ja liikuimme samoissa porukoissa, niin meininki oli vähän samaa. - ap

Ja sinä lisäännyit tuollaisen miehen kanssa ja olet edelleen sen puoliso?

Ei helv....missä on sun itsekunnioitus????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan