Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ok laittaa pikkulapsi ostoskärryyn istumaan? En itse haluaisi kerätä tavaroita semmoiseen kärryyn, koska mm. kuraiset saappaat

Vierailija

Tämä on harmittavan yleistä lähi-marketissamme. Jopa sen ikäisiä tungetaan sinne, jotka osaisivat jo sujuvasti kävellä.

Kerään sinne kärryyn kuitenkin pääasiassa tuotteita joita syön. Ja juu, onhan ne pakattu jne. mutta kiva pestä kotona esim. jugurttipurkkeja kurasta ja mahdollisesta kuolasta. Ei, siihen ei kuole mutta miksei voi noudattaa sääntöjä ja pistää se muksu siihen sitä varten tehtyyn istuinosaan tai vaikka siihen auton muotoiseen kärryyn? Ja jos liian iso kumpaankaan niin kävelkööt tai omat rattaat mukana.

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

Ei, lapsi ei kuulu ostoskärryyn! Ihmettelen myös, miksi niitä mukuloita sinne laitetaan ruokakaupassa. Hyi, ties mitä skeidaa kengänpohjissa kulkeutuu niihin kärryihin. Kaikia ei vaan kiinnosta.

Vierailija

Lapset ei sinne kuuluu!!
Eilen prismassa sinne yksi äiti nosti lapsen ja ulkona satoi vettä. Kivahan siihen on sitten itse laittaa ruokia ja vaatteitakin mitä ostaa.
Toivoisin myyjiltä puuttumista siihen.
Jos lapsi ei suostu kävelemään niin ottakoon rattaat mukaan.

Vierailija

Ei munkaan mielestä. Taaperoille on kuitenkin se avattava istuin (jossa aukot jaloille) ostoskärryissä, ja se on ok.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan upouuden keskustelunaiheen sitten keksit. -.-

http://www.vauva.fi/search/google/Lapsi%20ostoskärryissä?query=Lapsi%20ostoskärryissä&cx=017164261889516113711%3Aeaesnarcq3u&cof=FORID%3A11&sitesearch=&cr=fi&gl=fi&hl=fi&safe=medium

Paska, rikkinäinen linkki. No anyway, laita hakuun "lapsi ostoskärryissä", niin voit nautiskella aiheesta kymmenien ketjujen verran.

Vierailija

Vain vähä-älyiset vanhemmat nostavat lapsen sinne.
Ei oikeasti kukaan normaali tee sitä.
Ja pari tapausta tiedän omalta paikkakunnittalta, että ovat molemmat LS-tapauksia eli toisaalta ymmärrän, että vanhemmuus hukassa ja kaikilta ketkä siihen tavaratilaan lapsensa laittaa.

Vierailija

Ne kärryt ovat muutenkin niin paskaisia, kun niitä säilytetään parkkihallin pölyssä, ulkokatoksissa ja ties missä ravassa, että sotkin juurii valkoisen takkinikin ruskeanmustaan katupölyyn. Siinä ei yhden muksun vaatteet tee enää mitään hallaa.

Hankkikaa ostoksia varten vaikka punottu kori, jonka voi nostaa kärryyn.

Vierailija

Mä olen laittanut lapseni pari kertaa Ikeassa ostoskärryihin, kengät poisotettuina. Mitä mieltä olette tästä?
En myöskään ruokakaupassa laittaisi.

Vierailija

Ei sinne lasta kuulu laittaa, en ainakaan itse laittaisi. Mutta ostoskärryt ja -korit on kyllä aina muutenkin tosi saastaisessa kunnossa. En ymmärrä, miksei niitä pestä useammin (tai koskaan). Läheskään kaikki se köhnä ei ole lapsista peräisin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ne kärryt ovat muutenkin niin paskaisia, kun niitä säilytetään parkkihallin pölyssä, ulkokatoksissa ja ties missä ravassa, että sotkin juurii valkoisen takkinikin ruskeanmustaan katupölyyn. Siinä ei yhden muksun vaatteet tee enää mitään hallaa.

Hankkikaa ostoksia varten vaikka punottu kori, jonka voi nostaa kärryyn.

Jep ei ne mitään puhtaita todellakaan oo ennen ku joku laittaa lapsensa sinne. Ostoskärryjä ei pestä ikinä ne on ihan helvetin epähygieenisiä ni miten sen lapset kengät pahentaa tilannetta yhtään enempää?

Vierailija

On ok laittaa lapsi siihen paikkaan kärryistä joka on oikein tehty lasta varten.

On ihan sama onko ruokakauppa vai mikä kauppa. 

Älkää nyt ainakaan käykö niiden kurkkuihin kiinni jotka laittaa lapsensa niihin kärryihin ja varokaa ettei verisuoni katkea päästänne kun huomaatte tämän "epäkohdan".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei sinne lasta kuulu laittaa, en ainakaan itse laittaisi. Mutta ostoskärryt ja -korit on kyllä aina muutenkin tosi saastaisessa kunnossa. En ymmärrä, miksei niitä pestä useammin (tai koskaan). Läheskään kaikki se köhnä ei ole lapsista peräisin.

Olet väärässä.

Niissä kärryissä on lapsen jaloille oikein paikat istuimessa. Vai mitä olet ajatellut ? Onko ne jalan reijät käsilaukua varten ?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No en pyöri av:lla 24/7 joten en osaa ulkoa kaikkia aikaisempia aloituksia.

Ap

Siksipä juuri kerroin, kuinka löydät keskusteluja aiheesta. En jaksa uskoa, että tässä tulee ilmi mitään, mitä ei olisi sanottu jo 127 kertaa aikaisemmin, joten lueskele rauhassa noita aiempia ketjuja, saat oikein kattavan kuvan palstalaisten mielipiteistä.

Ole hyvä, ei tarvitse kiittää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä.

Niissä kärryissä on lapsen jaloille oikein paikat istuimessa. Vai mitä olet ajatellut ? Onko ne jalan reijät käsilaukua varten ?

Sulla on aina tuo tyypillinen kirjoitusvirhe, kun olet kettuilemassa täällä. "Reijät" :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat