Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lika barn leka bäst hyvä lähtökohta parisuhteelle

Vierailija
05.12.2015 |

En ole sellaisessa suhteessa vielä ollut joten kertokaa te jotka olette.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty samanlaisuus tuo harmoniaa. Sen ei tarvitse olla samanlainen koulutus tai täysin samanlainen perhetausta ( yhteiskuntaluokka tms).  Enemmän samanlaisuutta tarvitaan minusta arvoissa: mihin haluaa käyttää rahansa ja aikansa. Samoin liian suuret luonteen eroavaisuudet käyvät raskaaksi pitemmän päälle: jos toinen on hyvin sosiaalinen eikä toinen halua kotiinsa vieraita tulee ongelmia. Yksi hyvin tärkeä juttu joka muuttuu ihmisissä huonosti on läheisyyden ja tilan tarve. Osa kaipaa ihmistä lähelleen, haluaa koskettaa, haluaa puhua kaikesta, toiset haluavat pitää suuren reviirin ympärillään. Liian erilainen pari on aina epämukavuusalueella: toinen liian lähellä tai liian kaukana. Myös hyvin suuri ero älykkyydessä voi käydä rasitukseksi pidemmän päälle, kaunis tai komea kumppani ei jaksa viehättää jos puheen tasolla ei kohdata.

Vierailija
22/30 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/30 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha sananlasku lyö korville nykyajan monietnistä menoa.

Avioerot ilmasto tukevat kyllä sananlaskuja.

Vierailija
25/30 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian samanlaisen etsiminen voi kieliä siitä, että etsit vielä itseäsi. Et siis vielä tunne itseäsi etkä ole sinut itsesi kanssa. Kun on, pystyy tiettyjen samanlaisuuksien lisäksi arvostamaan ja hyväksymään toisessa erilaiset piirteet.

Tuntuu että monet sinkut jumittuvat oman navan ympärille ja etsivät Täysin samanlaista ihmistä (itseään), mikä hankaloittaa pariutumista. Ollaan Täysin ehdottomia loppu viimein pienistäkin yksityiskohdista. Ei nähdä isoa kuvaa parisuhteessa eikä anneta aikaa särmien hioutumiseen ja kehittymiseen. Vaaditaan Heti täydellistä (sellainen kuin minä).

Vierailija
26/30 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan. Itse olen korkeakoulutettu, mutta mieheni on duunariamis.

Kunnioitan hirmuisesti hänen tietojaan ja taitojaan esim. tietokoneen tai auton korjauksessa.

Emme keskustele syvällisen syvällisiä, mutta en kaipaa sitä. Hän on aina fiksumpi, kuin oletan, jos tosipaikka tulee. Siis aluksi oli. Nyt tiedän hänen olevan viisas ihminen. Hän ylitti alussa odotukseni.

Toisaalta myös hän on tunnustanut olevansa joissakin asioissa perässätulija.  

Vierailija
27/30 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tämä toimii hyvin. Tosin mitään toistensa kopioita samanhenkisetkään ihmiset eivät ole. Mutta ovat helposti yleensä kartalla samoista jutuista.

Vierailija
28/30 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee paljon pareja, joista kumpikin on epämiellyttävä (kyylä, panettelija ja muutenkin mätä). Ne suhteet kestää muttei kehitä.

Vierailija
29/30 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse huomannut sen toimivimmaksi. Pitää kuitenkin muistaa että kokemukset ja ikä  muuttavat ihmisiä eri tahtiin joten joku onko olet tuntenut 20-vuotiaana voi  40-vuotiaana olla henkisesti ja arvoiltaan täysin eri ihminen- ja samaa voi joku sanoa sinusta.

Vierailija
30/30 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse huomannut sen toimivimmaksi. Pitää kuitenkin muistaa että kokemukset ja ikä  muuttavat ihmisiä eri tahtiin joten joku jonka* olet tuntenut 20-vuotiaana voi  40-vuotiaana olla henkisesti ja arvoiltaan täysin eri ihminen- ja samaa voi joku sanoa sinusta.

Edit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi