Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vähän mua hävetti eilen Stokkalla yhen naisen puolesta...penkoi ihan paniikissa

Vierailija
12.02.2006 |

KURAVAATTEITA lapselleen alennusrekistä!!!!!!! T_O_D_E_L_L_A nöyryyttävää, kun ottaa huomioon että oltiin Stokkalla. Muija oli polvillaan lattialla ja penkoi hiki päässä niitä?????? Miehen kanssa hihiteltiin sille kahviosta...:DDD hih

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä saa oikeasti tonkia...

Vierailija
2/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihittelen täällä sille. (Hihhih!)

Vierailija:

KURAVAATTEITA lapselleen alennusrekistä!!!!!!! T_O_D_E_L_L_A nöyryyttävää, kun ottaa huomioon että oltiin Stokkalla. Muija oli polvillaan lattialla ja penkoi hiki päässä niitä?????? Miehen kanssa hihiteltiin sille kahviosta...:DDD hih

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisudessa olit ihan paskana kateudesta, kun ei ole omia muksuja joille katsella vaatetusta. Raukka-parka, hylkiö....

Vierailija
4/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muija oli ihan siististi pukeutunut, mutta hävetti kun se oli ihan paniikissa että löytäääkö..eihän vielä ole edes kurakeli!!

Vierailija
5/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä ALENNUSrekistä! apua... toisille se on kuule mikä tahansa kauppa,ehkä hiukan laadukkaampaa (ja joo,kalliimpaa..) tavaraa,mutta kyllä sieltäkin ostellaan jopa RUOKAA!! iik!

Vierailija
6/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sen kuljettaja odotti sitä sakkopaikalla;D

Vierailija
7/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan paniikissakin joskus kun mies on muksujen kanssa autossa ja on soittanut että nyt lapset hermostuu....

Eikä hävetä yhtään,

Siittäs saat ahäkutti

Vierailija
8/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se mua RASITTANUT vaan nauratti! SINUA siis rasittaa, pikkusielua, tämä minun avautumiseni! HIH! ap

Vierailija
9/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettämään lauantaipäiväänsä miehensä kanssa oikein StoKKan kahvilaan. Meille kaupunkilaisille Stocka on ihan arkipäivää, eikä tulisi pieneen mieleen mennä sinne lauantaina tai hullujen päivien aikaan, jolloin siellä on juuri ap:n kaltaista white trashia.

Vierailija
10/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Alerekkejä penkova töölöläinen rouva :)

Vierailija:

ei se mua RASITTANUT vaan nauratti! SINUA siis rasittaa, pikkusielua, tämä minun avautumiseni! HIH! ap

Vierailija
11/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori vaan, mutta Mä olen käynyt pikkuisen paremmissakin ostoskeskuksissa kuin SINÄ, sim. Lontoon harrodsilla ja Nycin MACY`silla!!!! Että kuule kyllä StoCka on mulle ihan arkipäivää!! Siks en ymmärräkään äitejä jotka penkoo jotain KURIKSIA alerekistä StoCkalla. Että oo sä töölöläisrouva vaan han rauhassa, peace, terveisin ap joka TODELLAKIN on nähnyt hienoja ostokskeskuksia!!

Vierailija
12/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesä. Kun olin lapsen kanssa kotona ekan vuoden loppuaikana en tehnyt muuta kuin shoppailin vaatteita. Mitä halvemmalla sen parempi, koska en siis tehnyt mitään muuta päivisin. Ei ollut mitään muuta tehtävää.

Vierailija
13/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuu Oulussa, mutta on nähnyt myös hienoja ulkkomaissii ostoskeskuksii kuten myös pienniin puttiikkeeja ja nainu miljonnäärrii. Ja nimenomaan siksi, hyvät naiset, suhtautuu stockaan kuten lähimarkettiin (sellainen se meille onkin, koska asutaan keskustassa).

Vierailija
14/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa nyt hieman ymmärrys olla heikoissa kantimissa. ;)

Hei, ja painotitko nyt ihan oikeaa sanaa. Viimeinen lause noilla painotuksilla kuulostaa hieman hassunkuriselta.

Ps. Mainitsemasi ostospaikat kolunnut rouva Töölöstä.

Ja vielä, söpöliini: Meidänkin varakkaidenkin lapsilla on kurikset. Meillä taitaa olla vielä kirppikseltä kotoisin.

Vierailija:

sori vaan, mutta Mä olen käynyt pikkuisen paremmissakin ostoskeskuksissa kuin SINÄ, sim. Lontoon harrodsilla ja Nycin MACY`silla!!!! Että kuule kyllä StoCka on mulle ihan arkipäivää!! Siks en ymmärräkään äitejä jotka penkoo jotain KURIKSIA alerekistä StoCkalla. Että oo sä töölöläisrouva vaan han rauhassa, peace, terveisin ap joka TODELLAKIN on nähnyt hienoja ostokskeskuksia!!

Vierailija
15/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihan nähnyt hienompiakin ostoskeskuksia. Sekö takaa puhujan tason? Kyllä ne on pengottavaksi tarkoitettu ne alerekit siellä hienommissakin kaupoissa ja sielläkin niitä pengotaan. Mua ei hävetä penkoa niitä, ei täällä eikä maailmalla. Ja hyvin menee. Kun ei tartte kauheesta miettiä mitä sinunlaisesi hienohelmat mahtaa ajatella. Onneksi itsetuntoa hivelee saada nirppanokat kauhistelemaan.

Vierailija
16/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdat olla oikein hienostoleidi sinä!!!!!!!!!!!!!

Kuule mä olen TAKUULLA käynyt enemmän paikoissa kuin sinä, SÖPÖLIINI!! Esim. kaksi viikkoo sitten oltiin kuule DUBAISSA ostamassa KULTAA!! että taidat jäädä kakkoseksi, töölöläisrouva SÖPÖLIINI! taidat olla vaan kateellinen kun asut jossain töölössä!!! PIkkusen mieluummin asun täällä MARJANIEMESSÄ ja kuljen taksilla keskustaan kuin asuisin jossain TÖÖLÖSSÄ!!! Että et kuule tee vaikutusta!!!!

Vierailija
17/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menikö oikein PIRKAN jauhot suuhun!!!

Vierailija
18/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät jatkot Itään. ;)

Vierailija
19/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en nyt ymmärtänyt ap:n juttua. kertokaas pohjosen tyhmälle, mitä väliä penkooko stockan vai halpiksen alerekkejä. ja mitä väliä sillä on penkomiseen, että mitä kauppoja on nähnyt ja missä asuu? Kyllä minä ainakin pengon alerekkejä ja kehtaan kuriksiakin ostaa, eikä hävetä yhtään.

Vierailija
20/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

BUAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH. Siitä ei ole kuin kivenheitto slummeihin, missä asuu yhteiskunnan pohjasakka. Käytiin kerran (enää ei mennä) (entisellä) tuttavalla Marjaniemessä. Oli tuulinen ilma ja kyllä vain rupusakin haju kantautui neniimme, kun kohotimme samppanja-lasejamme pihamaalla, kun tuuli puhalsi idästä. Miestäni, joka on kovin hienostunut alkoi voida niin pahoin, että meidän piti mennä kiireen vilkkaa sisätiloihin ja laittaa ikkunat kiinni.