Pettämisestä selviytyminen ja yhdessä jatkaminen ?
Miten olette selviytyneet pettämisestä ja pystyneet jatkamaan parisuhdettanne pettämisen jälkeen ?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä teille, joiden puolisot ovat jopa pahoillaan tapahtuneesta. Omani jäi kiinni jälleen kerran pari kuukautta sitten. Sen jälkeen ei ole puhunut minulle mitään, viettänyt kaiken vapaa-ajan kavereineen ja käyttäytyy niin, että minun pitäisi pyytää anteeksi sitä, että hän jäi kiinni ja asiasta mainitsin. Että minun pitäisi korjata meidän suhde. Ymmärtäisin, jos kyse olisi siitä, että minä olisin ollut etäinen, en olisi halunnut seksiä tai muuta, mutta kun tilanne oli päinvastoin. Minä halusin hänen kanssa kaikkea parisuhteen kuuluvaa, hän ei. Tai siis halusi, mutta kaikkien muiden kanssa, kuten myöhemmin selvisi.
Miksi ihmeessä sä vielä olet tuollaisen ketkun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäjä on aina pettäjä.
Kukaan ihminen ei koskaan opi virheistään? Aika armoton käsitys.
Avokkiaan kanssani pettänyt mies ei ainakaan tuntunut katuvan pettämistä yhtään, kun yritin kysellä, miltä hän luulee avokistaan tuntuvan, jos saa tietää suhteestamme.
Jos pettäjä myöntäisi sen kanssapetturille, niin siitä suhteesta menisi hohto. "Rikoskumppani" huomaa aikanaan, että on kakkonen puolisoon verrattuna. Harvemmin pettäjä aikoo rakentaa suhdetta "rikoskumppanin" kanssa, vaan se pettäminen on vain ohimenevä teko. Pettäjä huomaa, että "rikoskumppani" on yhtä pohjasakkaa kuin hän itsekin, joten miksi edes rakentaa syvempää suhdetta "rikoskumppanin" kanssa?
No tämä sankari olisi tahtonut jättää avokkinsa ja lapsensa takiani, mutta mä en ottanut vastaan.
Kyllä niitäkin riittää,jotka tarvitsevat naisten huomiota,eikä se oma kumppani riitä,vaikka olisi kuinka upea.Eivätkä he ajattele,miltä toisista tuntuu.He tekevät sitä,mistä saavat kicksit ja syyllistävät muut.
No etköhän itsekin tiedä, että se oli siinä. Jos siis ei ollut eka kerta.