Olen työpaikalla miesten suosiossa, flirttailevat ja heittävät hyväntahtoista läppää.
Itse suhtaudun asiaan huumorilla, joskus kommentoin jotain puolivittuilevaa takaisin, joskus vaan hymähtelen. En jaksa kiinnittää sen kummempaa huomiota. Minun lisäkseni on yksi toinen nainen, joka saa samanlaista huomiota. Joskus mietin vaan, että mitenkähän muut naiset työpaikalla suhtautuvat asiaan. Miten sinä suhtautuisit, ärsyttäisikö ja mistä syystä? Vai olisitko vain tyytyväinen, että sinuun suhtaudutaan asiallisesti työtoverina eikä naisena?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin todennäköisesti hyvin onnellinen. Saisin rauhassa olla oma omituinen itseni jos miehet keskittyisivät johonkin muuhun. T. introvertti
Sama täällä vaikka sosiaalinen olenkin. Tosin olen jo 50v. ja nuorena inhosin miesten kuolaavaa huomiota. Että suan sen sulle hyvin koska se ilmeisesti on sulle tärkeeää. Monelle ei ole.
Ihmisiä on moneen junaan ja sellaista voi ärsytää joka haluaa huomiota itsekkin. Muita ei.
Mikä avauksessani sai sinut ajattelemaan, että miesten huomio on minulle tärkeää? Kysyn ihan kiinnostuksesta. ap
Itse koin nuorempana miesten jatkuvat huomionosoitukset työpaikoilla kiusallisina ensinnäkin siksi että olin/olen varattu, toiseksi juuri siitä syystä että muut naiskolleegat eivät selvästikään pitäneet saamastani huomiosta. Voi miten nautinkaan työelämästä nykyään, nyt yli 40 vuotiaana, kun ulkonäkö on iän myötä muuttunut "tavallisemmaksi" ja vähemmän huomiota herättäväksi. Koen että nykyään minusta pidetään työpaikalla naisporukassa paljon enemmän kuin nuorempana, kun en enää ole samalla lailla huomion keskipisteenä. Vapauttavaa.
Mua ärsyttää tyypit, jotka pitävät duunipaikkaansa jonain yökerhon lihatiskinä ja keskittyvät kaiken maailman pelleilyyn ja flirttailuun työnteon sijaan. Ja on siinä mun mielestä oikeasti jotain todella vastenmielistä kun tahoillaan naimisissa olevat flirttailevat työpaikalla avoimesti. Kyllähän siinä sellainen fiilis tulee, että nuo tasan tarkkaan eivät kunnioita oia parisuhteitaan vaan kiimasta kosteina ovat valmiit nussimaan toisiaan pikkujouluissa heti parin viinilasin jälkeen. Esim. omalla työpaikallani on yksi näpsäkän näköinen n. kolmekymppinen blondi, jolla on tällainen flirttailu- ja keikistelysuhde lähes viiskymppiseen mieheen. Ei ole kiva seurata sitä touhua ja kyllä kunnioitus molempia kohtaan on vähentynyt huomattavasti. Naienn on vieläpä sellaista muutenkin minua ärsyttävää "iloista ja pirtsakkkaa" tyyppiä, jonka täytyy vääntää vitsi joka asiasta ja kihertää ja kikatella. Niin kauan kuin paikalla on miehiä. Tahti muuttuu saman tien kun joutuu tuon kanssa kahdestaan tekemään jotain, silloin se on naama mutkallaan, ei puhu mitään, ei tee mitään...jurnuttaa vaan (Channing Tatumin kuvilla kuorrutetun..) tietokoneensa takana.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää tyypit, jotka pitävät duunipaikkaansa jonain yökerhon lihatiskinä ja keskittyvät kaiken maailman pelleilyyn ja flirttailuun työnteon sijaan. Ja on siinä mun mielestä oikeasti jotain todella vastenmielistä kun tahoillaan naimisissa olevat flirttailevat työpaikalla avoimesti. Kyllähän siinä sellainen fiilis tulee, että nuo tasan tarkkaan eivät kunnioita oia parisuhteitaan vaan kiimasta kosteina ovat valmiit nussimaan toisiaan pikkujouluissa heti parin viinilasin jälkeen. Esim. omalla työpaikallani on yksi näpsäkän näköinen n. kolmekymppinen blondi, jolla on tällainen flirttailu- ja keikistelysuhde lähes viiskymppiseen mieheen. Ei ole kiva seurata sitä touhua ja kyllä kunnioitus molempia kohtaan on vähentynyt huomattavasti. Naienn on vieläpä sellaista muutenkin minua ärsyttävää "iloista ja pirtsakkkaa" tyyppiä, jonka täytyy vääntää vitsi joka asiasta ja kihertää ja kikatella. Niin kauan kuin paikalla on miehiä. Tahti muuttuu saman tien kun joutuu tuon kanssa kahdestaan tekemään jotain, silloin se on naama mutkallaan, ei puhu mitään, ei tee mitään...jurnuttaa vaan (Channing Tatumin kuvilla kuorrutetun..) tietokoneensa takana.
Ihana :) Minäkin haluaisin tuollaisen työkaverin. Tuo Channing Tatum vielä kruunasi kaiken.
Kyllä. Usko pois, muut naiset ovat näreissään sisimmässään tilanteesta. Ja voin itsekin todeta, että suoraan sanottuna vit...taa kun ei ne muut naiset tajua ettei me kauniit tehdä yhtään sen enempää, mutta kun ne miehet vaan eivät voi olla katsomatta ja flirtailematta!! Ihan sama vaikka ruokakauppaan menet, niin siellä se kiltti aviomies vaimonsa rinnalla silmät kiiluen katsoo... Ja vaimo vaan autuaan tietämättömänä lastaa ruokaa kärryyn;) itse olen joutunut suoraan naisten kateuden ja ilkeän käytöksen kohteeksi vain kauneuteni vuoksi. Se pistää vihaksi. Mutta jos haluaisin olla ilkeä niin voisin kostaa oikeasti tarkoituksella flirttiä niiten miehille ym mutta niin alas en ole vielä vajonnut;) silti pakko myöntää, tulen hyvin toimeen miesten kanssa lähes aina. Johtuu myös luonteestani. En ole perus vali vali nainen vaan rento ja semmoinen vaan että miehet tykkää seurasta:)
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää tyypit, jotka keskittyvät kaiken maailman pelleilyyn ja flirttailuun työnteon sijaan..
Naienn on vieläpä sellaista muutenkin minua ärsyttävää "iloista ja pirtsakkkaa" tyyppiä, jonka täytyy vääntää vitsi joka asiasta ja kihertää ja kikatella. Niin kauan kuin paikalla on miehiä..
Meillä myös juuri tämmöistä :D Lisäksi tämä jaksaa ehkä tunnin tehdä töitä ja sitten alkaa vaellus työpisteeltä toiselle, josko saisi vähän juttuseuraa hetkeksi. Tässä tilanteessa kelpaa juttuseuraksi myös naiset. Sitten vartin supinat ja taas hetkeksi työpisteelle. Kuukauden lopussa saldojen tarkistuksessa kamala valitus kun on niin paljon kertynyt ylitöitä kellokortille kun ei päivällä ehdi mitään ja pitää työajan ulkopuolella jäädä vielä töihin = jatkaa juoruamista muutaman muun kaverinsa kanssa jotka jääneet ylitöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää tyypit, jotka keskittyvät kaiken maailman pelleilyyn ja flirttailuun työnteon sijaan..
Naienn on vieläpä sellaista muutenkin minua ärsyttävää "iloista ja pirtsakkkaa" tyyppiä, jonka täytyy vääntää vitsi joka asiasta ja kihertää ja kikatella. Niin kauan kuin paikalla on miehiä..
Meillä myös juuri tämmöistä :D Lisäksi tämä jaksaa ehkä tunnin tehdä töitä ja sitten alkaa vaellus työpisteeltä toiselle, josko saisi vähän juttuseuraa hetkeksi. Tässä tilanteessa kelpaa juttuseuraksi myös naiset. Sitten vartin supinat ja taas hetkeksi työpisteelle. Kuukauden lopussa saldojen tarkistuksessa kamala valitus kun on niin paljon kertynyt ylitöitä kellokortille kun ei päivällä ehdi mitään ja pitää työajan ulkopuolella jäädä vielä töihin = jatkaa juoruamista muutaman muun kaverinsa kanssa jotka jääneet ylitöihin.
Sinua varmasti harmittaa, kun et itse voi tehdä niin kuin tämä nainen ja vieläpä jäädä ylitöihinkin;) se on vaan niin ettei nämä miehet edes jäisi vuoksesi työpaikalle saatikka tuhlaisi työaikaansa sinun kanssasi jutteluun. Harmi, kaikkea ei voi saada. Tämä nainen saa palkan, kuten sinäkin ja lisäksi huisin hauskat työpäivät:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua varmasti harmittaa, kun et itse voi tehdä niin kuin tämä nainen ja vieläpä jäädä ylitöihinkin;) se on vaan niin ettei nämä miehet edes jäisi vuoksesi työpaikalle saatikka tuhlaisi työaikaansa sinun kanssasi jutteluun. Harmi, kaikkea ei voi saada. Tämä nainen saa palkan, kuten sinäkin ja lisäksi huisin hauskat työpäivät:)
Varmasti. Harmittaa. Tosi kovasti. Ainoa mikä harmittaa on se että ei kuule edes omia ajatuksiaan työpaikalla kun tämä nainen lähestyy kiekumisellaan, joka kaataisi vaikka puut metsästä.
Hienoa kateutta ketju taas naisten taholta täynnä.
Pitäisikö näistä vastauksista päätellä, että naisen paikka on työpaikalla kökkiä hiljaa harmaissa vaatteissa jossain nurkassa, ettei a) miehet huomaa ja b) muut naiset tule kateellisiksi tästä huomiosta? :D
Vierailija kirjoitti:
Hienoa kateutta ketju taas naisten taholta täynnä.
Sehän oli alun perinkin pelkkää provokaatiota koko ketju.
Mutta oikeasti noinhan se menee, osa tykkää kovasti saada sitä huomiota ja osaa se ei kiinnosta pätkääkään, eikä asialla ole mitään tekemistä kateuden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti. Harmittaa. Tosi kovasti. Ainoa mikä harmittaa on se että ei kuule edes omia ajatuksiaan työpaikalla kun tämä nainen lähestyy kiekumisellaan, joka kaataisi vaikka puut metsästä.
Siltikin työpaikan miehet kirjoituksesi perusteella juttelevat mielellään hänen kanssaan. Tuskin, jos eivät viihtyisi hänen seurassaan;) tai voisithan joku päivä kokeilla itsekin, luistaisiko juttu sinulla yhtä hyvin niiten seurassa. Tiedän, että on helppo morkata toista jos itse ei pysty "voittamaan" tätä naista miesten keskuudessa. Mutta keskity sinä siihen missä sinä olet hyvä ja paras. Älä vertaa muihin, varsinkaan naisiin. Se syö vain sinua itseäsi yhä alemmas kateuden syövereihin. Tuskin tämäkään nainen miettii kotonaan mitä sinä teit työpaikalla ja miten saisi sinut muuttumaan. Annetaan kaikkien kukkien kukkia, toisten ehkä sädehtiäkin:) mutta nyt minä nainen, kaunis myös sellainen kömmin oman kultani kainaloon. Vain oma mieheni saa nauttia minusta vaikka kaunis olenkin. En ole muiden perään ikinä. Ei ole tarvetta, joten lopettakaa jo naiset se kauneuden kadehdinta.
Miehet ovat helpottuneita kun löytyy naisia joiden kanssa voi heittää läppää, ilman mitään sen kummempaa.
Uskokaa tai älkää, miehetkään eivät kaikki ole homogeenisiä. ;)