Yleensä tytär on äitiään nätimpi

Vierailija

Mutta on harvoja poikkeustapauksia, että asia onkin toisinpäin.

Kommentit (11)

Vierailija

En allekirjoita. Nykyään on halvemmat, helpommin saatavat ja paremmat keinot ehostautua. Lisäksi netti on pullollaan pukeutumis-, kuntoilu-, dietti-, hius- ja meikkivinkkejä. Laittautuneena useimmat naiset (ja tytöt) näyttävät paremmilta mutta kaksi kuukautta autiolla saarella tasoittaisi tilanteen kokonaan

Vierailija

Jos nyt ei ajatella nuoruutta, niin monien missien tyttäret ovat taviksen näköisiä. Tunnen erään 90-luvun missin vanhemmat ulkonäöltä, äiti tavis, tämä missi isänsä näköinen. Tunnen monia äitejä, jotka ovat nuorena olleet paremman näköisiä kuin tyttärensä. Nämä tytöt perineet isiltään jykeviä piirteitä.

Vierailija

Minä olen kyllä tytärtäni nätimipi, jos ikä vakioidaan. Olin hänen iässään ihan kaunotar. 

Minulla on kolme poikaa ja kuopus on tyttö. 

Mutta totta kai hän tässä vaiheessa on minua "nätimpi". Olen 49-vuotias ja tyttö 16-vuotias. Ihanan näköinen hän joka tapauksessa on! Mutta ei ole perinyt tosi hienoja piirteitäni. On enemmän isänsä näköinen. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä poikakin on äitiään nätimpi.

Niin meilläkin, ja tytär myös. :)
En mielestäni ole pinnallinen, mutta olen kuitenkin hyvin kiitollinen siitä, etta näin on, koska se jopa on tieteellisesti todistettu että ihmiset joilla on sympaattinen ulkonäkö saavat paremman kohtelun monissa tilanteissa. Ja lasteni kasvatuksessa olen ilmeisesti onnistunut. Heille ei kenenkään ulkonäöllä (eikä omallakaan) ole mitään merkitystä. He eivät esim valitse ystäviään ulkonäön mukaan.

Vierailija

Jep. Mun vauvani on kauniimpi kun minä ja kun meikkaan ja katson itseäni ja sen jälkeen tytärtäni tulee väkisin semmonen "tosi kiva hei" -fiilis. Kauniimpi vauva ylipäätään mitä minä olin. Hyvin samannäköinen, kun minä, mutta mun huonot piirteet on korvattu isänsä paremmilla piirteillä kuten siro nenä ja sopivampi etäisyys silmien välissä. Hänen silmät ovat upeat ♡

Vierailija

Puhutaan ilmeisesti sisäisestä kauneudesta? Sillä on tapana periytyä sellaisenaan. Iloisen ja hauskan jälkeläiset ovat samanlaisia, katkeran ja ikävän lapset samanlaisia. Jopa ulkonäkö saattaa täsmätä.

Vierailija

Niin kai yleensä, mutta poikkeus vahvistaa säännön. Tiedän yhden tapauksen, jossa näin ei ole. Tytärkin on nätti, mutta äitinsä on kaunis ja kiihottava vielä yli nelikymppisenäkin. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat