Olen niin kyllästynyt siskoni valitukseen joululahjoista.

Kyllästynyt pikkusisko.

Niin pitkään kun jaksan muistan niin isosiskoni on joka hemmetin joulu viimeistään joskus marraskuun lopulla ruvennut jankuttamaan, että hänelle ei sitten saa missään nimessä ostaa joululahjoja, koska hän on aikuinen eivätkä aikuiset tarvitse joululahjoja. Hän myös korostaa sitä, että itse hän ei osta joululahjoja kuin pienille (alle kouluikäisille) lapsille ja usein hän puhuu täysin avoimesti jo koulussa oleville sukulaislapsille, että "Sinulle en osta joululahjoja, koska olet koulussa, mutta sisaruksillesi ostan, koska he eivät ole vielä koulussa). Hän selvästi ostaa joululahjoja lapsillekin vain äärimmäisen vastahakoisesti ja vain siksi, että hänen on "pakko", koska pienet lapset uskovat Joulupukkiin.

Jos olen siskoni kanssa samaan aikaan esimerkiksi vanhempien luona kun joululahjoja jaetaan, niin hän onnistuu taatusti pilaamaan tilanteen ainakin aikuisilta täydellisesti valittamalla koko ajan kovaan ääneen, että aikuiset eivät lahjoja tarvitse ja halveksumalla selvästi kaikkia paikalla olevia aikuisia ja isompia lahjoja jotka lahjoja saavat ja aivan erityisesti heitä, jotka niitä antavat. Sitä paitsi hän jaksaa muistuttaa muita koko ajan siitä, että hän vaatii jokaisen hänelle joululahjan ostaneelta "sakkoina" vähintään lahjan hinnan suuruisen määrän rahaa korvauksena henkisistä kärsimyksistä ja vaatimustensa rikkomisesta.

Minä en todellakaan kestä siskoani tämän asian takia. Hänelle on sanottu satoja kertoja, että kukaan ei varmasti erehdy ostamaan joululahjoja hänelle koska hän niin selvästi vihaa niitä, mutta ainakin hänen pitäisi hyväksyä se, että jotkut aikuiset haluavat antaa toisilleen joululahjoja eikä se kuulu hänelle pätkän vertaa ja ainakin hänen pitäisi jättää lapset rauhaan, ettei hän jatkuvasti hokisi lapsille, että nämäkään eivät lahjoja ansaitse tai ainakaan hokisi isommille lapsille, että "Sinulle minä en ainakaan lahjoja hanki, koska olet jo niin iso ja sinun ei pitäisi mitään lahjoja edes saada, koska et taatusti usko Joulupukkiin johon ei pitäisi kenenkään uskoa". Silti sisko ei vain usko, vaan jatkaa terrorismiaan vuodesta toiseen, uhkailee, valittaa, kiristää, jankuttaa, halveksuu lahjojen antajia ja saajia ja muutenkin tekee selväksi vihansa joululahjojen suhteen. Kukaan ei edes voi käsittää, että mistä tämä käsittämättömän iso viha lahoja kohtaan johtuuu.

Kommentit (2)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat