Kurja yllätys möksän omistajalle
googleta "espoolaisen mökinomistajan piina", siellä on tarjolla juttu, joka meeediasta poistettiin pikaisesti; kuvia löytyy http://www.pikore.com/location/1016988589
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan järkevä ihminen ei usko sinisilmäisesti hommafoorin juttuja, joissa harrastetaan mutu-kirjoittelua eikä ikinä vaivauduta tarkistamaan tai todistamaan väitteitä
Tuttuja Nuuksiossa, jotka vahvistavat tapahtuneen
Paskastaniasta paennut "turvapaikanhakija" oli ladannut instatililleen kuvia, jossa pönöttää tämän espoolaismökin pihalla ja laiturilla. Kertoo paljon tyypin älynlahjoista...
Vierailija kirjoitti:
Vihje: isännän elkein istuva matu ei omista kyseistä mökkiä.
...eikä ole myöskään isännän kutsuma tai hyväksymä vieras.
Kohta ajatuspoliisi poistaa tämänkin.
Tai sitten se yksi sekopää on vapaalla ja tämä ketju saa hetken aikaa olla täällä.
Siis olen minäkin tuon lukenut. Vastaanottokeskuksen väki on murtautunut sisään ja viettänyt aikaa mökillä. On kuvattu heitä istumassa sohvalla.
Tuo on oikeaati inhottavaa. Meidänkin mökillä kävi myös ajanviettäjiä. Niitä ei ole saatu kiinni. Epäilen suomalaisiksi. Kamalasti oli siivottavaa. Olivat yrittäneet lämmittää Porin matilla, mutta onneksi hormi oli tukossa. Matin päällä oli nimittäin puutavaraa. Eivät olleet tajunneet, että se siinä päällä on keittolevy.
Vierailija kirjoitti:
Huokaus. Hommalla voi kuka tahansa väittää mitä tahansa. Minä voin mennä ja kuvata sotkuista mökkiäni ja keksiä sadun Marsista tulleen alienin majailusta siellä. Että sillä lähdekritiikillä kannattaa lukea näitä.
Niin voit, muista myös pyytää se marsilainen paikalle ottamaan kuvia itsestään ja laittamaan instaan ne kuvat.
Mökin uusi omistaja siinä patsastelee tiluksillaan. Paskomalla pihalle hän merkkasi reviirin itselleen. Jännä kulttuuri.
Luuleeko joku, että sinne Sipilän taloon otetaan joku sattumanvaraisesti. Valitaan tietysti joku oikea koulutettu insinööri. Ehkä se talo on jopa paremmassa kunnossa, kun he saavat muun kodin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan järkevä ihminen ei usko sinisilmäisesti hommafoorin juttuja, joissa harrastetaan mutu-kirjoittelua eikä ikinä vaivauduta tarkistamaan tai todistamaan väitteitä
Tuttuja Nuuksiossa, jotka vahvistavat tapahtuneen
Kaveri kertoi että murossa luki että redditissä oli ollut?
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä on? Onko viruslinkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huokaus. Hommalla voi kuka tahansa väittää mitä tahansa. Minä voin mennä ja kuvata sotkuista mökkiäni ja keksiä sadun Marsista tulleen alienin majailusta siellä. Että sillä lähdekritiikillä kannattaa lukea näitä.
Niin voit, muista myös pyytää se marsilainen paikalle ottamaan kuvia itsestään ja laittamaan instaan ne kuvat.
...ja instasta löytyy loputtomasti ihmisten lähikuvia, joista mitä tahansa voi väittää otetuksi juuri siellä mun mökillä.... C'moon, oikeesti, eikö sulla ole minkään tason lähdekritiikkiä vai kohdistuuko se yksipuolisesti vain median niihin juttuihin, joissa ammutaan Hommafoorumin ja MV:n väitteitä alas?
Juu ja toi mv-lehti on kaikista pahin. Kaikki keksittyjä juttuja, kun niillä omistaja saa kauheasti lukijoita ja suuret mainostulot vei sitä muu kiinnosta. Ja jotkut urpot vielä uskoo ne!!!!
Mutku mutku mun serkun kaiman työkaveri asuu tuolla naapurissa ja voi kertoa, että asia on totta. Uskokaa pois, kun mä anonyymisti nyt tässä näin väitän omasta hatusta vetäen!
Vierailija kirjoitti:
Juu ja toi mv-lehti on kaikista pahin. Kaikki keksittyjä juttuja, kun niillä omistaja saa kauheasti lukijoita ja suuret mainostulot vei sitä muu kiinnosta. Ja jotkut urpot vielä uskoo ne!!!!
MV-lehti on venäläismielisen prätkäjengiläisen omistama eli joka klikkaus tukee järjestäytynyttä rikollisuutta. Kiitos, wt-jengi.
Kun saksalainen kanoottiporukka "lainasi" mökkiä, saunaa, vessaa, laituria ja pihagrilliä, siitä tuli maanlaajuinen uutinen tässä jokin aika sitten. Kumma kyllä siitä sai puhua vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja instasta löytyy loputtomasti ihmisten lähikuvia, joista mitä tahansa voi väittää otetuksi juuri siellä mun mökillä.... C'moon, oikeesti, eikö sulla ole minkään tason lähdekritiikkiä vai kohdistuuko se yksipuolisesti vain median niihin juttuihin, joissa ammutaan Hommafoorumin ja MV:n väitteitä alas?
Homma ja mv ei kuulu mun juttuihin mitenkään. Miksi sun on niin vaikeaa uskoa tätä tapausta?
Mä taas väitän, että kaikissa Suomen tiedotusvälineissä oli juttu siitä, että Lappeenrannasta kotoisin oleva sadan hengen ryhmä valloitti 50 mökkiä Turengissa, pani päreiksi ja sytytti kokon Puuhamaan autiolle parkkipaikalle.
Juu, ei sitä nyt ENÄÄ mistään löydy, kun SENSUURI ja lappeenrantalaissuvakkien salaliitto on jutut tuhonnut mediasta, mutta tässä on kuva siitä, kyllähän te nyt tämän perusteella asian uskotte, kun MINÄ sanon:
https://www.google.com/search?hl=fi&biw=1024&bih=653&site=imghp&tbm=isc…
Olen kuin kolme apinaa, en näe en kuule enkä puhu.
Minulla on unelma, vaikka koko Paskastanian rupusakkiporukka valuisi Suomeen elätettäväksi, kieltäydyn uskomasta heistä yhtään mitään negatiivista.
Sitkeästi pysyttelen omassa kuplassani, ja aivopesen itseni uskomaan, että kaikkin viime kuukausina tapahtuneet puskaraiskaukset ovat vain hommafoorumilaisten propagandaa, sanoihan se Rasmus ry:n nainenkin, että raiskatut teinitytöt ovat rasistinarttuja, jotka itse menevät tyrkylle.
Saapa nähdä, kuinka vieraskoreita ovat, kun pääsevät Sipilän taloon :)