siis miten vanhan näköinen

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Ehkä tässä on jokin yhteys vanhan luokkakaverinsa Aamulypsyn Anni Hautalan kanssa. Anni on vähän päälle 30 ja näyttää vähintään kymmenen vuotta vanhemmalta juonteineen ja silmäryppyineen. Samoin kuin Chisu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä tässä on jokin yhteys vanhan luokkakaverinsa Aamulypsyn Anni Hautalan kanssa. Anni on vähän päälle 30 ja näyttää vähintään kymmenen vuotta vanhemmalta juonteineen ja silmäryppyineen. Samoin kuin Chisu.

:D Tää on muuten totta! Oon siis oikeasti luullut että Anni on jotain 41-43, mutta piti oikein googlettaa. Hauska muija, on nauranu varmaan elämässään paljon kun on tommoset naururypyt. Tosin sehän kuuluu lähetyksestäkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hentun naamasta näkyy yksinhuoltajuuden ja erittäin aikaisen aamuheräämisen cocktail. Ei mee aina karkit tasan näissä ikääntymisasioissa.

Vierailija

Huhhuh! Siis näyttää tossa ekassa kuvassa melkein vanhukselta, oikeasti. Mutta pitää muistaa että toi sen stailaus on se mikä vanhentaa. Harmaat hiukset ja kalpee naama.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä av mammoistakin saa huonot kuvat väärässä valaistuksessa

Eei pidä paikkaansa. Minähän ainaki. olen itse veistoksellisuus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eei pidä paikkaansa. Minähän ainaki. olen itse veistoksellisuus.

Tottakai!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ruma mutten onneks noin kuolleen näkönen kun kisu. Ei oo rypyn ryppyä, kun on vähän pläski.

Vierailija

Joo joo, av:lla nyt kaikilta akoilta kysytään alkossa papereita kuusikymppisenäkin.

Ihan normaalin näköinen imo. Vähemmän meikkiä ehkä kuin ikäisillään naisilla yleensä eikä ole ottanut botoxia?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat