Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

siis miten vanhan näköinen

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko tuo kysymys? Minusta näyttää vähän päälle kolmekymppiseltä.

Vierailija
2/49 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää noin 60-vuotiaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tässä on jokin yhteys vanhan luokkakaverinsa Aamulypsyn Anni Hautalan kanssa. Anni on vähän päälle 30 ja näyttää vähintään kymmenen vuotta vanhemmalta juonteineen ja silmäryppyineen. Samoin kuin Chisu.

Vierailija
4/49 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä huomattavasti vanhemman näköinen. Mutta ei se mitään meinaa. :)

Vierailija
5/49 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin yli 30-vuotiaat ovat noin ruttuisia.

Vierailija
6/49 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tässä on jokin yhteys vanhan luokkakaverinsa Aamulypsyn Anni Hautalan kanssa. Anni on vähän päälle 30 ja näyttää vähintään kymmenen vuotta vanhemmalta juonteineen ja silmäryppyineen. Samoin kuin Chisu.

:D Tää on muuten totta! Oon siis oikeasti luullut että Anni on jotain 41-43, mutta piti oikein googlettaa. Hauska muija, on nauranu varmaan elämässään paljon kun on tommoset naururypyt. Tosin sehän kuuluu lähetyksestäkin.

Vierailija
7/49 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hentun naamasta näkyy yksinhuoltajuuden ja erittäin aikaisen aamuheräämisen cocktail. Ei mee aina karkit tasan näissä ikääntymisasioissa.

Vierailija
8/49 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh! Siis näyttää tossa ekassa kuvassa melkein vanhukselta, oikeasti. Mutta pitää muistaa että toi sen stailaus on se mikä vanhentaa. Harmaat hiukset ja kalpee naama.

Vierailija
9/49 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä av mammoistakin saa huonot kuvat väärässä valaistuksessa

Vierailija
10/49 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eei pidä paikkaansa. Minähän ainaki. olen itse veistoksellisuus.

Vierailija
11/49 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eei pidä paikkaansa. Minähän ainaki. olen itse veistoksellisuus.

Tottakai!

12/49 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oho! Chisu on vanhentunut muutaman viimeisen vuoden aikana hurjasti. Mahtaakohan olla joku sairaus?

Vierailija
13/49 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ruma mutten onneks noin kuolleen näkönen kun kisu. Ei oo rypyn ryppyä, kun on vähän pläski.

Vierailija
14/49 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh kun on epäimartelevat kuvat. :/ Toivottavasti itte olisin vähän paremmin säilyny kun tulen samaan ikään.

Vierailija
15/49 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo, av:lla nyt kaikilta akoilta kysytään alkossa papereita kuusikymppisenäkin.

Ihan normaalin näköinen imo. Vähemmän meikkiä ehkä kuin ikäisillään naisilla yleensä eikä ole ottanut botoxia?

Vierailija
16/49 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho on kyllä todella huonossa kunnossa, näyttää auringon tai tupan tekosilta. Tuo luomi muistuttaa maksaläiskää. Kaunis ihminen silti, ei siinä mitään.

Vierailija
17/49 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo joo, av:lla nyt kaikilta akoilta kysytään alkossa papereita kuusikymppisenäkin.

Ihan normaalin näköinen imo. Vähemmän meikkiä ehkä kuin ikäisillään naisilla yleensä eikä ole ottanut botoxia?

No et voi kyllä väittää että kovin moni tuonikäinen näyttäisi noin vanhalta? Vai onko mun tuttavapiiriini eksynyt muka ne kaikki 'hyvin säilyneet', vähän epäilen. Olen itse 44 ja olen luullut Chisun olevan suunnilleen samaa ikää, mutta meni kymmenellä vuodella pieleen?

Vierailija
18/49 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttanee tupakkaa? vanhentaa joitakin nopsaan.

Vierailija
19/49 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi tykkään Chisusta, mut nyt on liian vaalea tukka, liian tumma huulipuna ja meikkivoidekin vähän pielessä. Mut ryppyjä tulee meille kaikille. Vähän kyllä hauraan ja heikon näköinen. 

Vierailija
20/49 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero siihen kiharahiuksiseen värikkääseen olemukseen, mikä ennen oli, on kyllä huomattava. Sehän on nyt keikkatauon ja lapsen saannin jälkeen näyttänyt tummoselta värittömältä riutuneelta ja hauraalta hiipparilta, joka ohuessa liehuvassa haalaripuvussaan hönkii lavalla näyttäen siltä että palelisi koko ajan.