Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko pienimunaisella miehellä mitään toivoa naisten suhteen?

Vierailija

Voiko pienimunainen mies saada naista lainkaan. Kuulemma naiset eivät tykkää.

Miten on?

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija

Jos sun penis olisi tarpeeksi pieni, niin anaaliseksiä saisit harjoittaa kanssani pääsääntöisenä penetraatiomuotona ja silloin sinua ei saisi häiritä erilaisten lelujen kuten dildojen käyttö. Jos se olisi liian iso anaaliseksiin, mutta turhan pieni mun emättimelle, niin se ois turn-off, ellei sulle olisi ok käyttää onttoa strappia. Tää oli mun rehellinen mielipide, mutta näitä juttuja tärkeämpää mulle olisi sun persoona, arvot ja tulevaisuuden toiveet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos sun penis olisi tarpeeksi pieni, niin anaaliseksiä saisit harjoittaa kanssani pääsääntöisenä penetraatiomuotona ja silloin sinua ei saisi häiritä erilaisten lelujen kuten dildojen käyttö. Jos se olisi liian iso anaaliseksiin, mutta turhan pieni mun emättimelle, niin se ois turn-off, ellei sulle olisi ok käyttää onttoa strappia. Tää oli mun rehellinen mielipide, mutta näitä juttuja tärkeämpää mulle olisi sun persoona, arvot ja tulevaisuuden toiveet.

Lisään vielä: minua ei edes haitannut peniksen puute, sillä seurustelen naisen kanssa. hänenkin tosin piti olla ok lelujen suhteen. Taustoitan lelun tarvetta sillä, että saan ainoastaan emätinorgasmeja ja en ole tähän mennessä saanut niitä ilman penistä tai lelua.

Vierailija

Tottakai on toivoa. On pilvin pimein naisia joilla on parisuhteessa ihan eri prioriteetit kuin munan pituus. Jokaiselle viallekin löytyy ottaja jostain, kunhan vain ihmiset kertoisvat rehellisesti ominaisuuksistaan. Esimerkiksi jos mä rupeisin etsimään nyt parisuhdetta niin haluaisin miehen joka kärsii ennenaikaisesta siemensyöksystä. Koska tähän asti olen kärsinyt miehestä joka ei tahdo laueta kenenkään naisen kanssa vaikka ei edes ole homo. Ottaisin riemusta kiljuen jonkun joka jyystää pari kertaa ja mälli lentää. Koska itse en tartte viittä minuuttia enempää vaikka ei kauheesti edes haluttaisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Opettele kielihommat, niin on toivoa.

Eikö olekin ihanan lohduttava kommentti? Olet viallinen ja kykenemätön tyydyttämään naisen, mutta jos opettelet jotain niin saatat saada mahdollisuuden. Toki jos saisi valita sinun ja normimunaisen välillä niin valinta olisi aina norminuna, koska mikä sitä normikikkeliä estää osaamasta suuseksiä.

Onnea ja positiivista elämänkatsomusta jatkoon yms.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat