Onko pienimunaisella miehellä mitään toivoa naisten suhteen?
Voiko pienimunainen mies saada naista lainkaan. Kuulemma naiset eivät tykkää.
Miten on?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä siinä mitään, kyllä mä ymmärrän naisten halun preferoida sitä, joka itselle tuntuu parhaalta. Se mitä mä en ymmärrä on vähättely, naureskelu, juoruilu ja miehisyyden kyseenalaistaminen täysin kontrolloimattoman syntymäominaisuuden perusteella. Toki tuota samaa paskaa saa kuullu myös miesten puolelta, jopa kavereiltaan.
Elämä ei ole helppoa, mutta ei myöskään reilua.
Toivoisin olevani vahvempi. Voivani keskittyä elämässä johonkin muuhunkin, mutta valitettavasti olen heikko. Heikko ja pienimunainen. Fataali yhdistelmä.
Mikä on sun mielestä pieni? Minkä kokoinen sulla on? Luultavasti se on kuitenki ihan normaalikokoinen ja tuhlaat vain aikaasi murehtimalla.
No, ei sillä varmasti pienikikkelisten Guinnessin Ennätystenkirjaan päästä ja tähän mennessä olen sen ilman suurennuslasia kusella käydessäni löytänyt. Siltikin kaikkien tilastojen mukaan ollaan keskiarvon alapuolella ja kaikki tähän astisen elämän kokemukset ovat osoittaneet, että nyt on lähdetty neppiautolla isojen miesten autotielle.
No jos se on vaan vähän keskiarvon alle, niin silloinhan se on normaali. Itse ainakin tykkään pienemmästä. Exälläni oli 14 cm ja se oli ihan liian pitkä. Osu aina kohdunsuuhun pannessa ja se tuntu tosi epämiellyttävältä. Joku 10-12 cm ois hyvä.
Tilastollisia poikkeamia löytyy aina. Me pienemmän omaavat emme vain halua elää nöyryytyksestä nöyryytykseen löytääksemme sen yhden sadasta, joka arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä siinä mitään, kyllä mä ymmärrän naisten halun preferoida sitä, joka itselle tuntuu parhaalta. Se mitä mä en ymmärrä on vähättely, naureskelu, juoruilu ja miehisyyden kyseenalaistaminen täysin kontrolloimattoman syntymäominaisuuden perusteella. Toki tuota samaa paskaa saa kuullu myös miesten puolelta, jopa kavereiltaan.
Elämä ei ole helppoa, mutta ei myöskään reilua.
Toivoisin olevani vahvempi. Voivani keskittyä elämässä johonkin muuhunkin, mutta valitettavasti olen heikko. Heikko ja pienimunainen. Fataali yhdistelmä.
Mikä on sun mielestä pieni? Minkä kokoinen sulla on? Luultavasti se on kuitenki ihan normaalikokoinen ja tuhlaat vain aikaasi murehtimalla.
No, ei sillä varmasti pienikikkelisten Guinnessin Ennätystenkirjaan päästä ja tähän mennessä olen sen ilman suurennuslasia kusella käydessäni löytänyt. Siltikin kaikkien tilastojen mukaan ollaan keskiarvon alapuolella ja kaikki tähän astisen elämän kokemukset ovat osoittaneet, että nyt on lähdetty neppiautolla isojen miesten autotielle.
No jos se on vaan vähän keskiarvon alle, niin silloinhan se on normaali. Itse ainakin tykkään pienemmästä. Exälläni oli 14 cm ja se oli ihan liian pitkä. Osu aina kohdunsuuhun pannessa ja se tuntu tosi epämiellyttävältä. Joku 10-12 cm ois hyvä.
Lienet kääpiö tai epämuodostunut alapäästäsi. tai ympärileikattu ja kiinniommeltu?
Olen 169 cm pitkä ja en ole epämuodostunut mistään kohtaa. Kai tiesit, että naisen emätin on noin 7-10cm pitkä?
Elämäni parasta seksiä olen saanut pienimunaiselta. Valitettavasti herra tiesi tämän itsekin ja halusi näyttää taitojaan muillekin naisille. Kuitenkin toivoa on, eli täytyy opetella käyttämään sitä, parantaa sosiaalisia taitojaan sekä löytää niitä tiukempia naisia.
Ei.
Itse pienitissisenä naisena ymmärrän, että suhteeseen en ole miehille kelpaava (kelpaan pariin seksikertaan miehille) ja toisaalta en itsekään koskaan tyytyisi pienimunaiseen mieheen.
Ei, jos on kusipää. On jos ei ole.
Exä täys kusipää,joten ei ihme ettei naisasiat onnistu.
Tietenkin olen huono sängyssä, koska ei ole ollut mahdolisuutta harjoitella seksiä montaakaan kertaa. Lisäksi olen saanut sänkyyn vain rumia ja lihavia naisia. Olen myös harrastanut seksiä ainoastaan kauheassa kännissä.
Olen lassukka, näet.