Miksi suomalainen nainen valitsee mieluummin väkivaltarikollisen kuin ujon/hiljaisen mukavan miehen?

Vierailija

Niin? Ei taida löytyä suomesta yhtäkään väkivaltarikoksesta tuomittua neitsytmiestä. Ainahan näillä linnakundeilla yms. häiriköillä on naisia vaikka joka sormelle. Mutta hiljaiset/ujot kultaisen sydämen omaavat miehet joutuvat elämään elämänsä yksin. Jotkut harvat toki kelpaavat sitten kolmekymppisenä sen douchebagin siittämän lapsen elättäjäksi seksittömään parisuhteeseen.

Sivut

Kommentit (62)

Vierailija

No, kyllähän rikollisilla naisia riittää mutta laatu on mitä on. Yleensä ovat itsekin päihdeongelmaisia/mt-ongelmaisia/persoonallisuushäiriöisiä/rikollisia. Kiinnostaako?

Vierailija

Niin no kakkonen sen tuossa kiteytti. Oma mies on väkivalta- ja huumerikollinen, minä persoonallisuushäiriöinen ja lääkeriippuvainen. Ihan kaunis olen kyllä, mutta ei minua kukaan kunnollinen mies katselisi hetkeäkään. Valitettavasti.

Vierailija

Kyllä minä tunnen aika monia hiljaisia, ujoja, kultasydämisiä miehiä, joilla on nainen. Olisikohan vika jossain muualla kuin ujoudessa?

Vierailija

Kummallinen yleistys!

Ihan varmasti useimmat naiset "valitsevat" sen kunnollisen ja mukavan miehen rikollisen sijaan. 

Ujous ja hiljaisuus ei valitettavasti ole varsinaista plussaa. 

Vierailija

Kaikkein hulluinta on, että jopa vankilassa istuessaan nämä rikolliset miehet onnistuvat hankkimaan tyttöystäviä ja jopa avioitumaan. Ilman, että heillä on käytössään mitään Tindereitä tai Facebookkeja. Eikä vankilomiakaan välttämättä kuin vasta vähän ennen vapautumista. Oliko niin, että Valjakkalakin on ollut aviossa jotain 8-10 kertaa? Ja tämä istuessaan kiven sisässä, missä mahdollisuuksien naisiin tutustumiseen luulisi olevan olematon.

Eli naiset joutuvat näkemään vaivaa, kun haluavat näiden kovan luokan rikollisten vaimoksi. Sekin on poikkeuksellista, koska eiväthän naiset tee yhtään mitään tavalliseen mieheen tutustuakseen. Miehen kuuluu tehdä aloite, vaativat. Mutta se ei koske rikollisia.

Vierailija

Minun hiljainen, ujo ja kultainen mieheni istuu tuossa sohvalla ja katsoo snookeria Eurosportilta. Yhdessä olemme olleet jo yli neljännesvuosisadan. Että jos "hiljainen ja kultainen" mies ei ole naista itselleen saanut, olkoon hyvä ja kattoo peiliin vaan. Näin ihan ystävyydellä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vai onko ns. jännämies -syndrooma  syynä.

Minä en tunne kyllä yhtään naista joka pitäisi noista ns jännistä miehistä. Kaverinikin ovat pariutuneet sen saman kivan pojan kanssa johon tutustuivat lukiossa tai johonkun harrastuksen parissa. Itse olen luovalla ja taiteellisella allalla töissä enkä voisi kuvitellakaan katselevani jotain öykkäröivää machomiestä kotonani joka ei ymmärrä alastani yhtään mitään. Vielä odotan, että se kiltti ja mukava, huumotintajuinen ja ystävällinen mies minunkin elämääni sattuisi. Jos ei, niin mielummin olen sitten kokonaan yksin.

Vierailija

Minä tunnen vain sellaisia mukavia, ujoja ja hiljaisia miehiä, joilla on pitkä pysyvä parisuhde. Väkivaltarikollisia en kyllä tunne ollenkaan, mutta yksikään tuntemani nainen ei halua pariduhdetta sellaisen kanssa.

Sitten tunnen niitä, jotka väittävät olevansa mukavia, mutta ujoja ja oikeasti ovat katkeria naisensyyttelijöitä, joille tärkeintä on, että heidän elämänsä kaikkeen surkeuteen löytyy syypää muualta kuin peilistä. Syndrooman tragedia on, että he ilmeisesti luulevat ihan oikeasti olevansa mukavia, koska eivät näe, miten k**ipäisesti muiden ihmisten kannalta käyttäytyvät.

Vierailija

Yleismaailmallinen ilmiö. Ei pelkästään suomalaonen.
Rämäpää mies on pienestä asti menossa ja tulossa -> kohtaa enemmän ihmisiä ja siis myös naisia -> tottakai sillä on enemmän naisia kuin kiltimmällä miehellä.
Tutustumistilanteissa ujo hiljainen mies saa naisen epävarmaksi itsestään ja siis haluamaan pois tilanteesta. Tämä pätee kaikenlaisiin sosiaalisiin tilanteisiin, ei pelkästään miehen ja naisen välisiin. Tiedättehän vaivaannuttavat tilanteet.
Tässä joitain pointteja.

Vierailija

Minä otan nykyään mieluummin ihan sen reilusti, avoimesti mulkun. Noita "kunnollisia" nähnyt tarpeeksi. Kun kovasti koitetaan peitellä niitä pimeitä puolia ja patoutumia, niin sitpä onkin kiva hoksata eläneensä monta vuotta valheessa, aivan tuntemattoman ihmisen kanssa..

Vierailija

Hybristophilia is a paraphilia in which sexual arousal, facilitation, and attainment of orgasm are responsive to and contingent upon being with a partner known to have committed an outrage, cheating, lying, known infidelities or crime, such as rape, murder, or armed robbery.  In popular culture, this phenomenon is also known as "Bonnie and Clyde Syndrome".

Selittää varmaan osan tapauksista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen vain sellaisia mukavia, ujoja ja hiljaisia miehiä, joilla on pitkä pysyvä parisuhde. Väkivaltarikollisia en kyllä tunne ollenkaan, mutta yksikään tuntemani nainen ei halua pariduhdetta sellaisen kanssa.

Sitten tunnen niitä, jotka väittävät olevansa mukavia, mutta ujoja ja oikeasti ovat katkeria naisensyyttelijöitä, joille tärkeintä on, että heidän elämänsä kaikkeen surkeuteen löytyy syypää muualta kuin peilistä. Syndrooman tragedia on, että he ilmeisesti luulevat ihan oikeasti olevansa mukavia, koska eivät näe, miten k**ipäisesti muiden ihmisten kannalta käyttäytyvät.

Juuri näin. Nämä syyttelijät eivät ehkä itse huomaa tätä, mutta varmaankin aika monelle naiselle on suuri turn off, kun mies käyttää ilmaisua "te (suomalaiset) naiset olette tuollaisia.."

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat