Kaverisynttäreillä pukukoodi

Vierailija

Lapseni toi kotiin synttärikutsun, johon oli kirjattu pukukoodiksi Disney Princess -mekko. Jotenkin en nyt pääse yli tästä. Onko tää jotenkin normaalia? Meidän tytöllä on kyllä joskus ollut sellainen, mutta oli jäänyt pieneksi. Ostaisitteko itse mekon synttäreitä varten, jotta lapsen olisi mukava mennä synttäreille?

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

En ostais. Jotain prinsessamaista muuta mekkoa löytyy aina, joten siitä säveltämään ja lisäämään hörhelöitä ja kimallusta. Vähän luovuutta peliin.

Vierailija

Typerää määritellä pukukoodi lasten synttäreille. Turhaa rahanmenoa vanhemmille. Onko tämä taas näitä "meidän Janica haluaa" -juttuja? Onko poneja tai pelle myös?

En vaan tajua.

Naamiaiset on ok, jokaisesta kodista löytyy jotain,millä lapsen naamioi..

Vierailija

Luultavasti olisin jonkun mekon tytön kaapista löytänyt mikä sopii pienellä tuunauksella.

Tyttö oli pienenä mekkohullu joten niitä oli joka lähtöön.

Nyt tyttö on jo teini ja todellakin on synttärikutsuissa "pukukoodi" ja teemaväri. Valkoinen, pinkki ja persikka-synttärit joten 3 mekkoa on jo tänä vuonna ostettu...

Vierailija

Jep, mutta kutsu oli tullut jo ennen eilistä Siskonpeti-jaksoa. :D Ehdotin kyllä, että mies voisi osallistua Sydänten prinsessana.

Kutsussa siis tosiaan luki Disney Princess -mekko. Tytöt ovat jo ekaluokkalaisia, joten osaavat kyllä erottaa, kenellä on "aito" ja kenellä ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ostais. Jotain prinsessamaista muuta mekkoa löytyy aina, joten siitä säveltämään ja lisäämään hörhelöitä ja kimallusta. Vähän luovuutta peliin.

Mä oon todella huono tuollaisessa 'säveltämisessä'. En tiedä oikein mitä ap:n tapauksessa tekisin, inhottava olisi laittaa ilman prinsessapukua mutta en menisi ostamaan uuttakaan. Ehkä juttelisin muille vanhemmille että onko lapsensa menossa prinsessapuvussa? Lainaisin joltain?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jep, mutta kutsu oli tullut jo ennen eilistä Siskonpeti-jaksoa. :D Ehdotin kyllä, että mies voisi osallistua Sydänten prinsessana.

Kutsussa siis tosiaan luki Disney Princess -mekko. Tytöt ovat jo ekaluokkalaisia, joten osaavat kyllä erottaa, kenellä on "aito" ja kenellä ei.

Eivätkö tuollaiset ole enemmän tarhaikäisten leikkejä, eikä koululaisten?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ahhh, kunnon materialisteja jo tuossa iässä! Mistä lienevät katsoneet mallia? :D

Stubb ja Häkämies olisivat riemuissaan, jos tietäisivät, että heidän politiikallaan on jo tulevia jatkajia. :D

Vierailija

Niin no, tuskinpa se leikkiessä menoa haittaisi, ettei mekossa ole oikeaa logoa. En silti haluaisi, että joku nirppanokka pahoittaa tyttäreni mielen vain siksi, että minua pöyristyttää moinen typeryys niin paljon etten viitsi ostaa mekkoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olettaisin, että mikä tahansa prinsessamekko kelpaa. Tekisin siis itse jonkinlaisen.

Ihanko totta lapsen kaverisynttäreiden takia pitäisi alkaa ommella lapselle prinsessamekkoa? Mun mielestä kaverisynttärit on niitä, joihin ostetaan kiireessä lahja, kaivetaan jotain siistiä päälle ja laitetaan tukka nätisti. Sitten kipataan lapsi pariksi tunniksi johonkin ja haettaessa kysytään myötätuntoisena äidiltä ja isältä, oliko hyvä meno.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat