Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~NELIAPILODEN SUNNUNTAITURINAT~*~

12.02.2006 |

Tästäpä uusi pino taas, kun niin kovasti ahkeroitte yöllä! :)

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitsi. Ilmoittauduin ennenkuin sinne suljettuun ennenkuin tätä ketjua luin ja mun nicki on tosiaan eri siellä. Se oli jo valmiina kun on toiseen yhteisöön aikoinaan kirjoitellut, enkä osaa sitä vaihtaa!! Uskotteko minua??

äitikki paniikissa

Vierailija
42/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin jättämään jäsenhakemuksen!!! Tosin nikiksi ei kelvannut mun tämänhetkinen, joten hakemus on nimellä Riina_71. Ei voi minkään, kaikki merkit eivät ole sallittuja.

Nyt täytyy vähän vetää henkeä, oli aikasta mutkainen tie kaikkine tilinluonteineen. *löyhyttelee itseään lehdellä ja makaa voipuneena sohvalla*.

T. Riin@

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tuolla jo pahoitellen totesi poistuvansa joukosta..

Ja Äitikki ja Riina on hyväksytty mukaan!!

Ja anteeksi minun mokani, vältän " virheitä" tästä eteenpäin!! *luikkii nolona muksuja nukuttamaan*

Vierailija
44/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä löytänyt ella-sofiaa suurperhekuumeilijoidenkaan esittelypinosta!!!! miksi?

Ymmärrät varmaan ella-sofia ettei tämä ole epäluottamuslause sinua kohtaan vaan yleensä " tuntemattomuutta" kohtaan. Toivon, että suljettuun ryhmään voisi luottaa!!!

Ystävällisin terveisin Minnilotta

Vierailija
45/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tippaakaan ketään epäilemättä olisi ehkä ihan hyvä ainakin näin alkuvaiheessa ottaa tosiaan vaan ne, jotka täällä aktiivisesti ovat kirjoittaneet. Sillä eihän meidän suljettu yhteisö ole keltään muulta pois, vaan se on vaan lisä meille, jotka täällä ollaan jo toisiimme jollain tasolla tutustuttu ja haluttaisiin ehkä jakaa keskenämme vähän " henkilökohtaisempiakin" asioita ilman, että on vaaraa paljastua tutuille. Tämä neliapilat pinohan ei minnekään katoa varmasti täältä ja uudet voivat jatkaa täällä ja ehkä päästä meidän juttuun mukaan tai sitten perustaa ihan oman yhteisön.

Tätä mieltä olen, toivottavasti en ketään loukannut ja jos loukkasin, niin pyydän sitten anteeksi.

Riin@

Vierailija
46/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kirjautunut mihinkään aiemmin,olen tosi tarkka mihin itsestäni mitään laitan ja siksi ymmärrän teitä hyvin. No nyt olen ainakin tosi aktiivinen heh ;)

Kävin jo kirjautumas tuolta yhteisöstä ulos tai ainakin yritin,heivatkaa jos en onnistunu. ;)

Vierailija
47/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella-Sofialle; kurja homma...

MUTTA minäkin olen sitä mieltä jotta AINAKIN NYT ALUKSI yhteisö vain tutuksi tulleille nickeille.

Ja onhan sekin mahdollista jotta koko neliapila kööri palaa häntä koipien välissä takaisin vauva-sivun turviin??!! :=)

No joo -eiköhän tuota yhteisöä opi käyttämään ja siitähän me saadaan tosi hieno, eikö!!!

Pitää jatkaa perehtymistä...

Vierailija
48/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis tästä eteenpäin, Ädä ei mene päästämään ketään tuntematonta sisään enää.... *katoaa taas*

Vierailija
49/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin, nyt on " juhlakalu" untenmailla, ja rauha astunut taloon :)

Juhlat menivät mukavasti, mutta semmoista hulinaa oli, että ihan silmissäni vieläkin vilisee ihmiset sinne tänne ;)

ja väsymys painaa päälle, joten tuon yhteisön otaksuminen oli hivenen työlästä (lapset olivat rauhattomina ympärillä ;O ), mutta ajan kanssa siitä tulee varmasti yhtä tuttu ja " turvallinen" kun tästäkin :)

Mietin kovasti, että viitsinkö avata sanaista arkkuani tuosta uudesta nicistä, mutta avasin sitten kuitenkin, ja toivon edelleen, ettei hän tai kukaan muukaan asiasta pahastunut.

Tuntuu vaan, että jos olisi aiemmin halunnut kanssamme turista, olisi varmasti tehnyt sen aiemminkin ;O

Anteeksi edelleen suorasukaisuuteni.

Ei sillä, etteikö uusia voisi koskaan tulla, mutta ...kehoitan edelleen...tarkkaavaisuuteen.

En halua maalailla piruja seinille, mutta muistin tuon taannoisen kohun täälläkin, sillä sinne toiseen yhteisöön ihmiset olivat laitelleet omia nimiään, lastensa nimiä, ja jotkut jopa kuviakin, niin ei ole kiva jos joku tietoja käyttää väärin, ja juoruaa täällä sitten, että " hei, tiedän, että sen ja sen niccin oikea nimi on se ja se" , se menee jo mauttomuuden puolelle, ja pahasti ;/

Sitä en haluaisi tuonne, enkä edes vaaraa siitä, sillä se vie idean koko jutusta.

Enkä siis juuri nimenomaista henkilöä epäile ko. tyypiksi, mutta...kun ei tiedä/tunne, niin ei koskaan voi mennä varmaksi.

Mutta...nyt, ajan kanssa tutustumaan tuonne yhteisöön! :)

Ja tutut täältä, sinne mukaan, *hop hop* ;)

" Nähdään" siellä! :)

Vierailija
50/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suljettu haluttiin. Pahoittelut kaikille taustailijoille tästä. Mutta en minä ainakaan halua, että henkilökohtaisia juttuja sitten täällä kenties repostellaan tai että joku jolle ne asiat eivät kuulu käy niitä kenties vain uteliaisuuttaan lukemassa...

Vierailija
51/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mitähän ihmettä mä nyt touhuan? En ole koskaan tuolla sivuilla käynyt ja se ilmoittaa, että pitää ladata vähän sitä sun tätä, ennenkuin voin käyttää noita sivuja ja osallistua keskusteluihin??+

Vierailija
52/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita Haavekuva uusiksi, eiköhän se onnistu.

Ja nyt on sitten sisällä vain tuttuja. Pidetään ainakin näin aluksi tosi tarkkaa seulaa.

Vierailija
53/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, osasinko oikein, ja nikkikin on vähän eri, mutta kyllä minut varmasti tunnistetaan... saankohan tulla?

Mua ei ainakaan voi parhaalla tahdollakaan sanoa taustailijaksi, kun koko ajan olen äänessä...heh!

ÄÄk, mies patistaa mua töihin siivoamaan ja laittamaan vaatteita kaappiin (hän pesi pyykit). Mokomakin orjapiiskuri, täällä olis niinpaljon hauskempaa!!! No, palaan vähän myöhemmin palstailemaan!

Chicky

Vierailija
54/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kovasti!

Tulen heti juttusille, kunhan saan tuon mieheni harhautettua... Tuolla se jupisee pojille että " äitille on tietokone tärkeämpää kuin kotityöt..." (No tottakai!)

Vierailija
55/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta taisin epäonnistua, kun ekka se ei hyväksynyt mun nicciä ja sit loppujen lopuks väitti että antamani sähköpostiosoite on jo kirjattu sinne. Grrr!

Olenko siis siellä vai enkö? Ja näkyyks mulla mitään nikkiä? Kertokaa Ädä tai Helmiini!

Vierailija
56/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrkii jäseneksi... Sinäkö Mörmelö?

Vierailija
57/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vahingossa tuli väärä osote, eli se tinde. Nyt koitin uudelleen. Onnistuinkohan?

=) Mörtsy

Vierailija
58/61 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vitsi et on näköjään tapahtunut! Koitin käydä tuolla rekisteröitymässä, mutta ei tainnut onnata.

Mitä siis...täytän sen ruudun, missä on kysymyksiä, painan " I account" ..? Ja mitä sitten...en taida tajuta ideaa =(.

Vai oonko nyt ihan kärryitä tippunut, kun en viikonloppuna päässyt koneelle..? Jelpatkaa, jookosta.

Vierailija
59/61 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tule osoitteeseen http://groups.msn.com/NELIAPILAT ja siellä löytyy kohta sisäänkirhaus. Jos sinulla ei ole tunnuksia, löydät sieltä linkin " Luo tili" . Sinne siis ja siitä saat tunnukset joilla voi kirjautua sisään. Sitten jätät yhteisölle jäsenhakemuksen, on suljettu yhteisö ja vaatii joko minun tai Helmiinin hyväksynnän! Ja kun sinut on hyväksytty, eikun turisemaan! Saattaa vaatia hieman aikaa opetella miten ne sivut toimii, ovat himpun verran erilaiset!

Vierailija
60/61 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuonne neliapiloiden suljettuun yhteisöön. Jos vaikka mukaan huolisitte.

Mukana olen aiemmin täällä kirjoitellut, mutta nyt viimeisen kuukauden aikana jäänyt, kun isi mokoma vastustelee. Mukaan kyllä muuten haluaisin, kun tunnutte kuitenkin " sielunkumppaneilta" .

piipero....toivottavasti joku muistaa... =)