Meneekö yritys suorittamiseksi?
Meillä yritetään kovasti toista...tai no ehkä neljättä jos tarkkoja ollaan, sillä olemme uusioperhe. Molemmilla edellisistä liitoista muksuja, mutta haluamme yhteisen pienen ja minä haluan kokea tämän odotuksen ja pienen vauvan ihmeen uudelleen ja mieheni kolmannen kerran ;) Vielä ei olla onnistuttu, tosin yritystäkään ei ole takana montaa kuukautta, mutta on kuitenkin. Mietin tässä vain, että jos vauvakuume käy todella kovaksi, niin millaisia kokemuksia teillä on hyvät kanssasisaret, että meneekö vauvantekopuuhat ihan suorittamiseksi, vai onko ne tilaisuudet edelleen teillä romantiikkaa ja tunteiden paloa täynnä? Itse olen vielä sillä linjalla, että vauvantekopuuhiin ryhdytään, kun molemmat olemme sillä tuulella, eikä päämääränä ole ainoastaan saattaa minut raskaaksi. On kyllä käynyt mielessä, että jos tässä ei pian plussata, niin onkohan edessä ajat, että vauvaa vain tehdään ja tehdään ja siitä tulee karusti ilmaistuna suorittamista. Kertokaahan kokemuksianne. Kiitos :) ja tsemppiä kaikille kuumeilijoille!
Kommentit (4)
Meillä kävi samoin kuin priscillalle. Mun mies ei ole kans sitä mallia että tykkää saada koko ajan ja paljon ;o)
Nyt löysäsin pipoa päässä ja yritän ajatella muuta ja pupuilemme vain silloin kuin molemmille sopii. Miehelle tuli jotenkin kamalat paineet kun piti " raskauttaa" minut ja kun yritystä on takana jo viime elokuusta niin kaipa hänkin tunsi olevansa jotenkin huono ja näin ollen ilo oli aika kaukana. Nyt menee hyvin kun paineet on poissa ja vauvakuume jäissä. Tulee sitten ku tulee.
Niiloakseli yk9
Esikoista yritettiin 9kk ajan. Aluksi oli kivaa ja nautin kovasti :) mutta hyvin nopeasti kytättiin ovulaatio testejä, laskettiin kalenterista monta päivää menkat myöhässä. Stressattiin niin paljon ja riideltiin sen vuoksi kun menkat oli kaksi viikkkoa myöhässä mutta testi negatiivinen.
Sanoin miehelle kun vihdoin positiivinen testi tuli, että seksi lakko alkoi. Sanoin sen kyllä vitsillä ihan oikeasti mutta seksi halut katosivat siihen :) Sen jälkeen lapsen synnyttyä muutama kerta vierailtiin makkarin puolella. Sitten olikin yli 6kk hiljainen jakso. Ei kauheasti tuo touhu edelleenkään innosta, miehessä ei vika :)
Joulukuussa tulin yllättäen raskaaksi, suunniteltiin kyllä, mutta yllättävän nopeasti tulin raskaaksi. Keskenmenoon vain päättyi raskaus alkuvuodesta.
Mutta uusi yritys mielessä.
Nyt tuntuu ettei kyse ole seksistä vaan siitä että tulisin raskaaksi :D eli suorittamista ilmassa nytkin... vaikka samaan rumpaan en enään lähde mitä oli esikoisen alkuun saaminen
ja vastaus on kyllä. ainakin meillä meni pikku hiljaa suorittamiseksi koko yritys ja sitä mukaan kun meni suorittamiseksi, sitä mukaan halut väheni ja myös menkkojen alku jysähti kovempaa naamaan " eih, en jaksa enää yhtään kuukautta seksiä" . meillä tärppäs viimein kierrosta jolloin päätin että olkoon koko kakka ja harrastettiin seksiäkin oikeastaan aika harvakseltaan siihen nähden mitä välillä. mentiin sen mukaan millon mieli tekee.
freya ja astronautti rv 9+1
Tosi hyvä alotus kysymys, koska meillä ainakin on mennyt ja se ei todellakaan ole kivaa:(
Eli siis meillä sinänsä sama tilanne, että mulla on kolme ed. liitosta ja miehellä ei yhtään. Nyt siis yhteistä nyyttiä yritetty 7 kk. Meillä meni tossa 3-5 kierrot ihan perseelleen suoraan sanottuna siksi, että minä hössötin että pitää mennä pupuilemaan kun varmaan on kohta ovis... en ees nauttinut itse koko hommasta, kunhan tehtiin:( Sitten meni miehellä maku siitä kun oli yhtä tekemistä ja yrittämistä, niin meni tilanne silloin tosi vaikeaksi. Sitten puhuttiin se asia, ja päätettiin että me pupuillaan sillon kun siltä tuntuu! Ja onneksi mulla juuri oviksen aikaan kyllä tuntuu juuri siltä;) niinkuin varmaan monella naisella?!
Ovista ed. pongailen, mutta mieheltä " salaa" . Siis niin etten höpötä sille oviksista, limoista, jne.... vaan vihjaan ihan muulla tavalla että makkarin puolelle olis asiaa...
Joskus oon kyllä tosi kade, kun tuntuu että kaikkien muitten miehet on ihan innoissaan kun " saa" koko ajan. Meillä tuntui siltä että mies " joutui" koko ajan pupuilemaan... siinä kerkesi syyllistämään itseään aika monte kertaa, että mikä mussa on vikana kun et halua?!
Eli meillä näin:))