Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~NELIAPILODEN SUNNUNTAITURINAT~*~

12.02.2006 |

Tästäpä uusi pino taas, kun niin kovasti ahkeroitte yöllä! :)

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan jaksanut enää, veti siivous viimesetkin mehut.. Rentouduin vielä käymällä saunassa ja join yhden siiderinkin. Ai että kun teki hyvää! Ja mieskin osasi kyöhnätä itsensä kainaloon, ja saatiin sovinto aikaseksi. :) Meidän riidat on lyhyitä, tulisieluisia kun molemmat ollaan niitä helposti tulee.

Tuosta yhteisöstä, minä kokeeksi sen perustin (poistin vaan heti..), eli osaisin kyllä. En vaan tiedä riittääkö mulla sitten rahkeet valvojaksi, mutta jos sallitte mun mokailun sen tiimoilta, niin voisin rohkaistua kokeilemaan! Nii ja se olisi sitten MSN:n sivuilla, ovat suomenkieliset ja mullekkin helpompaa!! Riittää että on net.passport tunnukset, niillä pääsee sitten kirjautumaan yhteisöönkin jotenkin. Ja sieltä tosiaan tuli suora osoite millä sinne yhteisöön pääsee. Jotta ryhdynkö toimeen?? Ja suostuisko vaikka Helmiini apuvalvojaksi?? Joku jotakin tietokoneista osaava olis kiva olla apuna.. :)

Vierailija
2/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka Dorinda!!! Pitkästä aikaa sinuakin näkee! Oletkos jaksanut suurperhekuumeilijoihin kirjoitella? Se pino tuntuu hiljentyneen aikalailla.. Niin, ja enhän minäkään aktiivisesti kuumeile, ja täällä vaan pyörin.. Omaksi kiusakseni lähinnä! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas neliapiloissa ollutkin vipinää... meikä tyttö vaan veteli sikeitä kun te yökyöpelit olitte vauhdissa =)

Ädä, olisi tosi kiva jos sä tosiaan viitsisit meille järkätä sen suljetun yhteisön!!!

Jään odottelemaan!

Vierailija
4/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuvat tietysti pitkään kun niin myöhään täällä eilen kukkuivat!

Menin nyt sitten olemaan omatoiminen (ja päinen..) Ja loin meille yhteisön!! Ihan rauhassa odotellaan että kaikki pääsee sinne ennenkö pino täällä haudataan. Siitä sitten vaan jättämään hakemuksia et pääsette keskustelemaan! Toivottavasti osaan nyt sitten olla valvojana oikein... :/ Jos Helmiini ehdit ja viitsit, niin tulethan apu-valvojaksi?? Jos en ehdi koneelle niin usein, niin sinäkin voit hyväksyä jäsenen yhteisöön. Tai tietenkin ihan kuka muu vaan haluaa, apua otetaan vastaan *nimim.tietokonetumpelo*

Yhteisöön voi jättää hakemuksen sivuilla http://groups.msn.com Luokka: Ihmiset, alaluokka Henkilökohtaista ja siellä sitten se tuttu ryhmänimi.. HUOM!! Yhteisö EI löydy haulla kun on yksityinen!!

Vierailija
5/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tulkaa ilmoittamaan mielipiteenne tuosta yhteisöstä ja jättäkää jäsenhakemuksia, niin päästään turisemaan sinne omaan rauhaan!! Ulkoilu kutsuu meidän perhettä!

Vierailija
6/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

löydä tuolta Neliapiloiden yhteisöä, vaikka ohjeita seuraan? Apuva!! Onko muut löytäneet? Minä tampio!

Äitikki kp 28!/30-33(45)

Vierailija
7/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siirreltiin huonekaluja ja järjesteltiin makkari uuteen uskoon! Siella on nyt iiihanan siisitia (kaikki tavarat on dumpattu vierashuoneeseen, jonne en edes uskalla mennä vielä). Tänään pitäis lajitella ja täyttää uudet lipastot tavaroilla.

Niin, ja sitten tuli vieraita, enkä päässyt illallakaan koneelle. Nyt oli täysi työ lukea kaikki viestit.

Mä just yritin löytää sen yhteisön, mutta ehei... en sinne päinkään! Joku lista tuli, missä oli jotain 23000 yhteisöä (ei aakkosjärjestyksessä), joten siinä menee aikaa plarata ne läpi, ja katsoa, josko se löytyisi siitä pinosta! Koitan iltapäivällä uudestaan.

Hyi kamala, valvoskelin yöllä vähän väliä kuulostellen tuntemuksiani, ja huomasin, että kaikki " oireet" on hukassa... ei satu rintoihin, ei öklötä, ei enää edes mahaa juilinut... Mihin ne nyt hövisi? On tämäkin; huolissaan, jos on oireita, ja huolissaan, jos ei ole. Tai siis ehkä " huolissaan" on väärä sana...Argh pää sekaisin. Vielä monta päivää pitää odotella tietämättömänä.

No, nyt alkaa jo tulla kiire kirkkoon, jatketaan juttua myöhemmin!

Terv, Chicky kp 24/ 30

Vierailija
8/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pirun pahalla tuulella *jupisee jotakin lasten korville sopimatonta*

Te ette tiedä kuinka mulla kärähti hihat tänään kyläreissulla...

*jupisee #@~*#..*

Että osaa aikuiset ihmiset olla ilkeitä. Tuli puhe perheenlisästä. Epäilivät odotanko. Sanoin kuinka asia on eli en odota. Siihen toinen fiksuna.." niin minäkin sanoin. Ettehän te kai niin tyhmiä ole, että vielä neljättä tekisitte" . Voi jestas. Ja mitähän se niitten peffaa kutittaa, montako me saadaan...*murinaa*. En voinut olla sanomatta

" äläs nyt...mistäs tiiät jos meillä joskus olis vaikka 7 muksua!!"

Mulle on ihan sama montako lasta kukakin tekee, kunhan huolehtii omistaan.

Oon kai herkässä tilassa, mutta pitäis aikuisten ihmisten osa ajatuksistaan osaa pitää sisällään. Voi helkutti sentään.

*käy pihalla jäähyllä vähissä vaatteissa...ja jupisee*

No mutta asiasta toiseen...Ädä voin kai alkaa toiseksi valvojaksi. Eiköhän me se homma osata jotenkin käynnistää. Jutustellaan lisää kun palaat koneen äärelle.

Nyt menen hetkeksi pois, jupisemasta :(

Vierailija
9/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tai sitten olen onneton tumpelo. Löytääkö muut? Neuvokaa nyt nettiräpeltäjää.

Helmiinilläkö se kiehahti? Kiva, että muutkin tuulettelee myös niitä kiukkujaan etten tunne itseäni ihan kakaraksi, kun en osaa pitää kiukkujani sisällä. Just tuota tarkoitin, kun sanoin, että meillä varmaan kavereista valtaosa ja puoli kylää ajattelee meidän seonneen, kun toivottavasti joskus ilmoitellaan vauvauutista. En oikeastaan edes uskalla odottaa, että joku ihan vilpittömästi alkaisi onnittelemaan. Töissä ne ainakin saa hepulin, kun joutuvat kouluttamaan uuden ihmisen sinne. Ja määräaikainen kun olen, niin takaisin ei sitten varmaankaan ole menemistä.

Huushollissa eteinen ihan levällään, kun ajattelin alkaa siivoillemaan lipastosta niitä vaatteita pois, joita ei kukaan käytä. Voi elämän kevät! Onneksi edes pyykkiä on pesty viikonlopun aikana 7 koneellista, joten pyykkikorit on nyt lähes tyhjät.

Hyvä, että Ädä aloitit uuden pinon, meillä taitaa olla neliapiloissa kaikkein aktiivisinta väkeä täällä vauvakuumeosiossa.

Riin@ kp 10/28-34, Minnilotanko kanssa samoissa??

Vierailija
10/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuota ryhmää en löytänyt minäkään, tietokonealan suuri tulevaisuuden lupaus =). Eli löysin kyllä nuo henkilökohtaiset yhteisöt, mutta sieltä en Neliapiloita??? Meinaatteko te minut harhauttaa????

Auttakaahan taas kerran tyhmää...

Vierailija
11/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu innolla kävin minäkin osoitteessa... Mihinkäs ne ihmiset ja henk.kohtaista kirjoitetaan? Siihen haku kohtaan vai? Antakaapas TOSI selvät ohjeet, koska minä en ole tollasia ennen käyttänyt. (Näytti musta Googlen sivulta...)

Meillä jatku laskettelukoulu, eli nyt vasta taas turinoissa mukana. Ihan hirmusia yökyöpeleitä olette. Minun on pakko saada NUKKUA PAAAALJOOOOON... *Joten en voi kyllä osallistua yöistuntoihin, harmi mulle!

Mutta hei lisäohjeita, please!!!! Taidan vähän mennä järjestelemään huushollia ajankuluksi.

Alice kp...17

Vierailija
12/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ muut, eikö niin, että...

1.Kun menee sen linkin kautta sinne sivuille, niin ihan siellä vasemmalla on linkkejä ja sieltä menin ihmiset kohtaan.

2.Sitten avautui uusi ikkuna jossa ylhäälä linkki henkilökohtaiset yhteisöt.

3.Sitten avautuu sivu jossa yhteisöjen nimiä, mutta mielestäni kävin kaikki läpi, enkä Neliapiloita löytänyt??

Vierailija
13/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI LÖYDY!!

kuvittelen ainakin oikeasta paikasta etsiväni!

Vierailija
14/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä mäkään! Nyt ei autakuin ootella Ädää tai luoda uusi ryhmä.

Jään odottelemaan...

Vierailija
15/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä muita jorinoita..

Te ootte kyllä niin vilkasta porukkaa, etten perässä pysy! Tai jos yritän pysyä, niin koti on sekaisin ja lapset huutaa. Eli olen tälläinen " hiljaisempi" Neliapila. Elkäähän kuitenkaan ihan tiputtako porukasta ;)

Tänään oltiin Talviriehassa ja esikoinen osallistui hiihtokilpailuihin. Ekaa kertaa oli sukset jalassa tänä talvena ja niin kovasti siellä hiihti. Kaikki sai hienot kunniakirjat, kyllä nyt on tyttö polleena =)

Täällä menossa kp28 ja vähän jo alkaa jännittämään. Limat on nyt selkeesti sellaista ei hedelmällistä, vielä ei ole tullut sitä menkkoja enteilevää runsasta valkovuotoa. Viime kierto venähti 45 kp:n , norm.30-33. Nyt limojen perusteella ovulaatio saattoi olla niin, että odotettavissa olis normaalipituinen kierto. Tosin ekaa kiertoa vasta limoja tarkkailen, eli saatan erehtyä. Jännitys tiivistyy siis, nyt yritän olla ainakin testailematta turhan aikaisin. (saa nähdä pystynkö).

Meillä kotona asustaa myöskin urheiluhullu mies, joten urheilua katsotaan tiivisti, välillä vähän kyllästyttää, mutta silloinhan voin tulla koneelle ;)

Esikoinen tuumas tossa, että " äiti, saanko mä siivota eteisen?" Olin, että :O

" joo, saat kyllä siivota" ... Mistäs nyt tullee?? Siellä nyt järjestää lapasia ja myssyjä oikeille paikoille!

nyt on pakko lähteä tiskaamaan..

Vierailija
16/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliskohan niin jotta yhteisö luotu sellaiseksi ettei sen nimeä luetteloida? Kokeilin itse luoda yhteisön (ei tähän liittyvän) ja siinä oli kohta, missä kysyttiin tätä asiaa. Ymmärtääkseni tämänlainen ryhmä vaatii ylläpitäjän/valvojan henk.kohtaisen kutsun?? siis sähköpostiin...

MUTTA tämä siis todellakin pohdintaa...

Vierailija
17/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt minäkään yhteisöä! Tarviikohan siinä olla oma s-postiosoite kun rekisteröityy?

No odotellaan......

Vierailija
18/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö löytyä oikein " valmiina" kohta:linkkejä? sieltä sivuilta? Minä en kyllä sellasta löydä... Voin kirjottaa haun kohtaan, mutta se ei kyllä oo oikein?

Help!

Vierailija
19/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaahan [color=red][size=4]rautalangasta väännetyt ohjeet [/color]tällaiselle tumpelolle....

Vierailija
20/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELI TUO LINKKI MIKÄ LÖYTYYKIN AIEMMASTA VIESTISTÄ... LISÄTKÄÄ VIIMEISEN KENOVIIVAN PERÄÄN neliapilat!!

groups.msn.com/neliapilat