Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~NELIAPILODEN SUNNUNTAITURINAT~*~

12.02.2006 |

Tästäpä uusi pino taas, kun niin kovasti ahkeroitte yöllä! :)

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihinköhän mä oon liittymässä????

Vierailija
22/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä se löytyy!! ja suorakin osoite on, nyt kun tumpelo valvoja sen tajuaa teillekkin laittaa.. *SUPERnolo* Elikkäs siis http://groups.msn.com/NELIAPILAT Sinne kaikki joukolla jotta saan teidät hyväksytyksi jäseniksi!! Kirjautumisen vaatii, sivulla pitäisi olla siitä ohjeet..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tosiaan ei ole listattuna kun on suljettu yhteisö! Anteeksi kun en osannut heti teille neuvoa järkeviä ohjeita... Tässä se nyt nähdään etten ole välttämätä pätevä tähän hommaan.... *häpeää*

Vierailija
24/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin kohdan, jossa kysytään sähköpostiosoitetta ja salasanaa, mutta ei edisty siitä ;O

Help! ;)

Vierailija
25/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole niitä tunnuksia tai msn:n hyväksymää s.postiosoitetta, luo sellaiset! Pitäisi olla ohjeet, " luo uusi tili" tjtn sinnepäin!!

Vierailija
26/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ukkeli ihmettelee mitä teen kun olen niin " kiireinen" koneella :-)

Vierailija
27/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun en osaa neuvoa paremmin, mä kun kirjaudun sinne sisään mulla tulee valmis linkki siihen vasemmalle mistä pääsen suoraan yhteisöön, tätä ei kuitenkaan tule kaikille!! Silläpä en osaa neuvoa teitä eteenpäin!! Joku viisaampi?? Tönö??!!

Vierailija
28/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin jättämässä hakemuksen......

Vierailija
29/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti hyvistä ohjeista!!! Alice on mukana (tosin 20 eri nimimerkkikokeilun jälkeen...)

En tiedä miten muut, mutta minä jätin sähköpostiosoitteen näkymään muillekin?? Eli oon paljastunut...hui, hui!!

Jatkoa odotellen -alice-

Vierailija
30/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh tulee oikein tietoä livenä! Kiitti ädä!!

Vierailija
31/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin löysin oikean yhteisön... Jos vielä hyväksytään mukaan???

Vierailija
32/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Haavekuva myöskin hyväksyttynä mukaan!

Vierailija
33/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin vielä tälle puolelle piipahtamaan, pikaisesti.

Ja toivon, ettei kukaan nyt vedä hernettä nenukkiin, mutta... *anteeksi suorasanaisuuteni*, pisti vaan mietityttämään, tuo ed. mainittu uusi nicci, että... onkohan hän varmasti ihan " vilpitön" kanssasisar, eikä mikään " kyttääjä" , meinaan vaan, ettei tule mitään " uutisvuotoja" .

Muistan taannoin, että täällä Vauvan sivuilla oli porukkaa, mitkä siirtyivät yhteisöön, ja siellä oli vastaavaa probleemaa, eli " uusia sieniä nousi kuin sateella" , ja sitten ihmiset kirjoittelivat vapaammin kuin täällä, ja tietoja alkoi putkahtelemaan tänne sivustollekkin sitten, ja siitä haluankin varoittaa (olipa " huoleni" sitten turha tahi ei), ja toivon, että en loukkaa ketään tällä, mutta ihan *turvallisuuden nimissä* sanon tämän.

Älkää siis vetäiskö hernettä nenuun!

Tälleen " tosi osaajana" ;D *vitsi*, suosittelisin, että Ädä (& Helmiini), kun hyväksytte uusia jäseniä tuonne, niin vähän katsoisitte, että " täsmääkö" tiedot. Pyydänkö liikaa?

*odottaen rehellisiä mielipiteitä, kannanottoja*

Jeps, nyt perheen pariin hetkeksi :)

Juhlat on juhlittu, ja perhe jäänyt vähälle huomiolle, joten eikun korjaamaan tilannetta ;)

Palaan, tänne ja/tai tuonne toisaalle! :)

Vierailija
34/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuolla yhteisön puolella Pikkunelosena,täällä taustaillut ja joskus ilmoitellut itsestäni tuol suurperhekuumeilijoissa.

Vierailija
35/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pika kysely...

Otetaanko enään uusia kirjoittajia mukaan??

Nyt on kyse suljetusta ja juuri siksi sinne ollaan vaihtamassa, jotta voitaisiin rauhassa keskustella. Itse olen hyvin tarkka omista jutuistani, jotan varovaisuus olisi mielestäni tarpeen.

Eli tänään ei vielä mitään himu henkilökohtasia juttuja kannata kertoa. Iltaan mennessä asia päätetään ja sitten porukkaa karsitaa, jos niin parhaaksemme katsomme.

Eli kun ilmottaudutte, laittakaa jotakin tarkempaa tietoa, että teidät on helppo tunnistaa.

Hyvä olisi vielä käydä tekemässä ilmoitus tännekin, niin saadaan lisää varmistusta.

Vierailija
36/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitenkä sen knassa toimitaan.. Mutta nyt mun on pakko poistua, palaan ehkä illemmalla tai huomenissa " kuuntelemaan" mielipiteitä!!

Vierailija
37/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helpompi vielä näin aluksi keskustella täällä, koskee myös sua uusi pikkunelonen. Haluamme tietää susta. Palaile illalla kun ehdit ja anna meille mahdollisuus tutustua.

Nyt poistun, koska katras pitää viedä unille.

Laittakaa tosiaan kaikki nyt mielipiteitä rohkeasti. Tää on yhteinen juttu

Vierailija
38/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon sen suoraan, niinkuin pyydettiin;

Eikö fiksuinta olisi ottaa suljettuun yhteisöön ainoastaan ne " tutut" neliapilat, jotka olemme viimeaikoina täällä " turisseet" ja toisiimme paremmin tutustuneet!

Tämän sanon " uusia" yhtään hyljeksimättä.

Toivottavsti kaikki ymmärtää sen, että jonkinlainen rajahan meidän on pidettävä, ettei ryhmä paisu aivan valtavaksi.

Vai mitä mieltä muut?

Vierailija
39/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ella-sofia et ole listautunut Neliapiloihin, siis siihen listaan missä meidän neliapiloiden esittelyt ovat?

Vierailija
40/61 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,mie ymmärrän teitä ja käyn tekemäs peruutksen tonne jos osaan. Ei teiän tarvi potea huonoa omaatuntoa,se on ihan ok. (pikkunelonen)