Lii Andersson ja Ann Kontula eivät halua kunnioittaa itsenäisyyspäivän juhlavastaanottoa

Vierailija

Jokaisella on toki oikeus olla itsenäisydestä mitä mieltä haluaa

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

Vaikka yleisesti ottaen vasureilla ja varsinkin Lillä on aivan käsittämättömän typeriä ajatuksia, niin tuota linnanjuhlaboikottia kyllä arvostan. Ei meillä ole itsenäisyydestä enää tietoakaan, ja maan ylin johtokin on täynnä täysin kädettömiä pölvästejä.

Vierailija

Aikoinaan pidin Kontulaa fiksuna ja omilla aivoillaan ajattelevana nuorena naisena mutta nykyään tuntuu että haluaa vain hätkähdyttää ja olla erilainen ja omintakeinen (huomionhakuinen) mielipiteillään.. :(

Suvaitsevaisuuteen ja humanistisuuteen naamioitua ylimielisyyttä.

Vierailija

Lehtien mukaan: "Poisjäämiseen syynä on myös huomion keskittyminen juhlapukuihin ja ulkonäköasioihin."

Tuostahan saa sen käsityksen, että päinvastoin Andresson kokee että monien asenne Linnan juhlia kohtaa halventaa itsenäisyyttä.

Olen itse samaa mieltä. En näe miten tänä päivänä on itua ylläpitää tuollaisia elitistisiä kekkereitä naistenlehtien iloksi meidän verorahoilla. En koe itse mitenkään että sodassa taistelleita isoisiäni ja isoenojani kunnioittaa mitenkään se, että jotkut julkut keikistelevät kameroiden edessä linnassa.

Vierailija

Eihän noilla kekkereillä ole mitään tekemistä edes niin sanotun itsenäisyyden kanssa.
Iso arvostus ladyja kohtaan. Iso plussa seuraavia vaaleja ajatellen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Li Andersson on ihan fiksu nainen, täys tuki takana!

Fiksu? Suunapäänä kaikesta, kyllä. Ja taitava rakentamaan poliittista uraa, kyllä. Lähtien mustikanpoimijathaikkujen puolustajaksi ryhtymisestä, vaikkei kukaan kysynyt. Vasureilla ikävä kyllä ei ole minkäänlaista realismin tajua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaikka yleisesti ottaen vasureilla ja varsinkin Lillä on aivan käsittämättömän typeriä ajatuksia, niin tuota linnanjuhlaboikottia kyllä arvostan. Ei meillä ole itsenäisyydestä enää tietoakaan, ja maan ylin johtokin on täynnä täysin kädettömiä pölvästejä.

Arvostatko myös sitä "sijaistoimintaa", jonka myötä Lii on estynyt noista juhlista?

Vierailija

PersuMIES katsoo itsenäisyyspäiväjuhlia televisiosta ja hymistelee rouvan pukukommenteille. Voiko munatttomampaa olla! Kuvitella, että linnanjuhlat on jotenkin hienouden huipentuma. :D :D Ei helvetti: siis MIEHET kuvittelee näin. :D :D

Vierailija

Voi kyllä! Eturivin kermapeffat + sekalainen joukko mm. deekuja ei millään tavoin edusta minulle itsenäisyyttä. Pari pissistä mm. Taiveaho ym tyylittömissä prinsessaunelmissa, ziik räppäämässä... Jos tuota todellisuudesta vieraantunutta perinnettä pitää kunnioittaa, niin hyvänen aika:D sallikaa minun nauraa...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat