Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkaa olla mitta täysi

Vierailija

Miten te kestätte ja miten toimitte työkaverin suhteen joka yrittää teitä säänn väliajoin ns pompottaa/pomottaa?

Tällä viikolla parikin sellaista kertaa, viimeksi tänään, ja nyt tuntuu että kihisen inhosta ja raivosta :/ oikeasti, hän ei ole minulle mikään pomo eikä työnsisältöni muokkaaja/määrääjä, ei todellakaan. Työkokemustakin lähes yhtä paljon ja oma koulutukseni jopa hieman häntä "parempi" jos sillä nyt mitään merkitystä kellekään on.

Olen ihan totaalisen kypsä tuohon tyyliin, ehkä se sitten on se kun hän on minua vanhempi, tosin en kyllä itsekään ole mikään "tyttönen" enää vaan reilusti yli 30v. Eikä niitä nuoria vasta työnsä alottaneitakaan tuolla tavalla minusta saisi yrittää hyppyyttää.

Voi kristus, oikeasti, oikein tuntuu raivon pala kurkussa, en sitten "suostunut" hänen pillinsä mukaan menemään ja alkoi sitten puhumaan minusta toiselle työkaverille "pahaa", kuulin sen ja tämän toisen kanssa asiasta puhuttiinkin sitten, oli ihan minun kannallani tässä tapauksessa. Rva sitten teki itse, marttyyrina, minulle yrittämänsä työn mutta varmasti puhui sitä paskaa selän takana päivän aikana muillekin, se on varma.

Arghhhhhhhh!!!!!!!

Kommentit (8)

Vierailija

No itsehän sain sietää vastaavaa päsmäriä joka oli kaiken lisäksi itseäni nuorempi. Joillain vain on se pomo-asenne kihahtanut hattuun.

Vierailija

Mutta mistä se pomoasenne kumpuaa?? heikosta itsetunnosta vai mistä? ei heti nimittäisi uskoisi tästäkään henkilöstä että sellaisesta kärisi..ja tämä ei ole ensimmäinen kerta kun hän yritti minua posmottaa eikä edes toinen tai kolmas. Ja kun en kiltisti niele niin alkaa selän takana söpöttäminen ja kuulisit sen suun naksaisunkin ja pään heilautus komea onkin.

ap

Vierailija

Sano suoraan sille, ettet aio enää hyväksyä tuollaista käytöstä, tai sitten kerro pomolle. Jokatapauksessa kannattaa jotain tehdä, jollet tahdo tanssia sen pillin mukaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta mistä se pomoasenne kumpuaa?? heikosta itsetunnosta vai mistä? ei heti nimittäisi uskoisi tästäkään henkilöstä että sellaisesta kärisi..ja tämä ei ole ensimmäinen kerta kun hän yritti minua posmottaa eikä edes toinen tai kolmas. Ja kun en kiltisti niele niin alkaa selän takana söpöttäminen ja kuulisit sen suun naksaisunkin ja pään heilautus komea onkin.

ap

Luonne nyt vain on monilla tuollainen. Tunnen itsekin monta tapausta.
ohis

Vierailija

Eikö hänelle voi sanoa, haluat puhua suoraan nyt yhdestä asiasta. Kerrot, että koet hänen käskyttämisensä hyppyyttämisenä ja epäammatillisena nöyryyttämisenä? Että teet kyllä mielelläsi työsi, kun työnjako tehdään kollegaa kunniottavassa, aikuisessa ja rakentavassa ilmapiirissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut harhaisesta ihmiskuvasta?

Minä en ainakaan, erikoinen sanapari. Harhaisen ihmisen tiedän, mutten harhaista ihmiskuvaa. Onko tämä samaa sarjaa kuin keinoruoka?

ohis

Vierailija

Hohhoijaa, jäisi kotiin posmottamaan perhettään ja jättäisi muut rauhaan. Aion ottaa asian esille kunhan joulusta päästään, olen toki tunneihminen mutta siihenkin nähden koen nyt niin suurta ärtymystä ja ällötystä että kiehun. Helvetti kun minun selkänikin takana tarjoaa minua tekemään erinäisiä töitä eri tahoille.

ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat