Oletko älykäs?

Vierailija

Jos ymmärrät eron käsitteiden lahjakkuus, älykkyys ja nerous välillä, olet luultavasti älykäs.

Ymmärrätkö? - oletko älykäs lainkaan?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

En ole älykäs. Minua huvittaa  se, että monetkin ihmiset pitävät minua kovin älykkäänä, mutta se johtuu vain siitä että olen introvertti enkä siis tuo tyhmyyttäni kovin äänekkäästi ilmi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos ymmärrät eron käsitteiden lahjakkuus, älykkyys ja nerous välillä, olet luultavasti älykäs.

Se on sinun käsityksesi. Ärsyynnyn tavattomasti ihmisistä, jotka tuovat esille omaa käsitystään universaalina totuutena.

Vierailija

No sitten varmaan olen älykäs,koska tiedän ymmärtäväni aika vähän.Mutta on senkin tajuaminen jossain määrin vaativaa.Mitä tulee älykkyyteen,niin se on ihmisen yksi ominaisuus,ihan kiva,mutta ei välttämättä ratkaise esim.onnellisuutta tai menestymistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No sitten varmaan olen älykäs,koska tiedän ymmärtäväni aika vähän.Mutta on senkin tajuaminen jossain määrin vaativaa.Mitä tulee älykkyyteen,niin se on ihmisen yksi ominaisuus,ihan kiva,mutta ei välttämättä ratkaise esim.onnellisuutta tai menestymistä.

Älykäs ymmärtää aika paljon eli maailman taustalla olevat peruslait. Jos et ymmärrä näitä fundamentaalilakeja, et varmasti ole älykäs.

Ymmärrätkö?

Vierailija

Minusta tuossa on kiteytetty älykkyys harvinaisen nerokkaalla tavalla, eipä liene monella moista lahjakkuutta?! Vaikka termiä älyn johdoksia on käytössä, ei siltikään liiemmin sorruta kehäpäätelmiin! Hienoa, menestyt elämässäsi!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Älykäs ymmärtää aika paljon eli maailman taustalla olevat peruslait. Jos et ymmärrä näitä fundamentaalilakeja, et varmasti ole älykäs.

Ymmärrätkö?

Hah haa...no joo.Sanoinhan,että ymmärrän.Kun tiedän,että en tiedä kaikkea,niin taidan olla älykäs (tajuan missä menee nerouden raja).Ymmärrätkö sä itse???

Vierailija

Olen tosi älykäs. Käytän mm. liian pieniä kenkiä, syön epäterveellisesti enkä harrasta liikuntaa. Eilen istuin sohvalle lasisen kynsiviilan päälle ja se katkesi. Revin kantapäideni kovettumia niin että ne kipeytyvät.

Vierailija

Olen tyhmä duunari,elämäni on ollut pelkkiä vääriä valintoja joita olen yrittänyt järjellä ajatella,loppujenlopuksi ne ovat osoittautuneet vääriksi.
lisäksi olen lähes elämänkoululainen.
t.m

Vierailija

No joo, kyllä minä aika älykäs olen, mutta tietenkään en aina käyttäydy älykkäästi. Tunteet vaikuttaa usein enemmän kuin järki. Harvemmin joku asia jää sellaiseksi että en vaan älyä sitä, jotkut asiat tiedän että ne on näin, ja senkin että miksi ne on näin, mutta silti ne tuntuu älyttömiltä.

Jotkut kuvittelevat että kun olen lihava nainen että minun täytyy olla tyhmä, ja monet kuvittelevat että olen aina todella rauhallinen enkä koskaan korota ääntäni. En käsitä miksi töissä tms. hössäisin hermostuneena tai korottaisin ääntäni, sitä voi kotona tehdä, mutta kyllä ihmisten ilmoilla pitää osata käyttäytyä. Ei asiat aina ole sitä miltä näyttää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaisi etten ole

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat