Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies rikkoo tavaroitani

Vierailija

Aamulla heitteli astiat kaapista säpäleiksi lattialle. Sitten kertoi olleensa armollinen, kun ei tähdännyt mua niillä. Nöyryytti mua ja joudun kuulemma maksamaan hänelle sata euroa mielen pahoittamisesta. Syy: kysyin siitä, mihin aikaan hän kävi juomassa yöllä vettä & vessassa, kun hän käveli ohitseni ja tuolloin herätti. Sain hirveät v*ttuilut vielä puhelimitse matkalla töihin. Uhkailee lyömisellä ja sillä että heittää mua tavaroilla päähän. Jos kertoisin lääkärille mahdollisella lääkärikäynnillä, niin uhkasi ajaa autolla yli. Aikoo heitellä salaa tavaroitani vähitellen roskikseen (on jo tosin tehnyt sitä ja oon käynyt hakemassa tavaroitani takaisin pois roskakatoksesta). Olen kuulemma haiseva l*tka jne.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
kai nyt tajuat, että äijä ulos. Sehän on hullu

Mun täytyy lähteä, sillä asunto on hänen. Olen hakenut asuntoja, mutta en ole saanut mitään kohtuuhintaisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mun täytyy lähteä, sillä asunto on hänen. Olen hakenut asuntoja, mutta en ole saanut mitään kohtuuhintaisia.

Turvakoti, sukulaiset ja ystävät tai hotelli on näitä tilanteita varten.

Vierailija

2, turvakoti, sukulaiset, ystävät? Kyllä ainakin ottaisin ystävän luokseni tuollaisessa tilanteessa ja heti!

Se seuraava tavara jonka heittää voi olla tiiliskivi, osua sinua päähän ja kuolet.

Vierailija

Aika lähteä. Kaveri on hullu ja paha ihminen.

TÄRKEÄÄ: ÄLÄ KERRO ETUKÄTEEN! Häivy kun tämä ei ole paikalla ja ota sellaiset tavarat/vaatteet mukaasi, joita et tahdo menettää.

Sulla alkaa olla aivan viimeiset ajat selvitä ehjin nahoin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt sen verran pitää naisella olla omaa rahaa, ettei tarvitse taloudellisten syiden takia roikkua missään sekopäässä.

Vierailija

Katso asunnot myös , Ilmarinen, kirkko, Omena-hotelli, kimppakämppä tai ota alivuokralainen kuten minä tein aikoinaan. Sitä voi tehdä kahtakin työtä, ihan vaan että rahallisesti pärjää eikä kukaan mätki sua. Minä siivosin iltaisin ja päivät olin toimistossa, viikonloput vapaalla. Etsi ratkaisuja, jotka auttavat sinua häipymään.

Jos mies on töissä, ota rokulipäivä (mene vaikka kahvilaan ja palaa takaisin, kun mies häipyy töihin) ja pakkaa kamat, lähde. Kamoille voi vuokrata varaston ja mennä kaverille. Älä hyvä ihminen jää sinne odottamaan kallon halkeamista. Jos kävi käsiksi sinuun, mene lääkäriin ja tee rikosilmoitus. Sitten turvakotiin! Sinne pääset joka tapauksessa. Pois hullun luota terv. 1.

Vierailija

Soita kunnan asuntotoimistaoon ja kerro tilanne ja itke. Vauhdittaa vähän hommaa. Kai sulla on asuntohakemus voimassa?

Vierailija

Kerää mukaan vain välttämättömin ja mene turvakotiin. Siitä ne asiat alkavat järjestyä.

Tietenkin olet yhteydessä myös poliisiin ja kerrot uhkailuista.

Vierailija

Turvakotiin. Turvakoti ja sen henkilökunta ovat olemassa juuri tällaisia tilanteita varten.

Mene sinne jo tänään. Asiat alkavat järjestyä ja kohta sinulla on oma asunto ja tuo kauhea mies on muisto vain.

Vierailija

Mutta eikö niin, että silloin kun teillä on niitä hyviä hetkiä, se on tosi ihana? Ja kaverit ja sukulaiset tykkää siitä, mitä nekin ajattelis jos lähtisit! Ja mistä sä koskaan löydät ketään uutta? Ja joudut ehkä asumaan johonkin kerrostalokämppään lähiöön. Mieti nyt vielä vähän aikaa. Ehkä jos sä opettelet itse vähän käyttäytymään nätimmin, se ei niin hermostu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö niin, että silloin kun teillä on niitä hyviä hetkiä, se on tosi ihana? Ja kaverit ja sukulaiset tykkää siitä, mitä nekin ajattelis jos lähtisit! Ja mistä sä koskaan löydät ketään uutta? Ja joudut ehkä asumaan johonkin kerrostalokämppään lähiöön. Mieti nyt vielä vähän aikaa. Ehkä jos sä opettelet itse vähän käyttäytymään nätimmin, se ei niin hermostu.

Ja komeakin se on eikä mistään löydy parempaa eikä se sentään oikeasti lyö / petä / pelaa uhkapelejä.

Mä voin antaa vinkkejä, miten muututaan parisuhteessa näkymättömäksi, opetellaan hengittämään äänettä ja liikkumaan niin ettei edes ilmavirta paljasta liikettä sekä lukemaan ajatuksia että voi jo etukäteen ottaa naamalleen sen ilmeen mitä odotetaan. Tosin voi olla, että taidot on vähän jo ruostuneet, erosta kun on jo neljä vuotta

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat