Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Räikkönen pistänyt Virtasen vihdoinkin kävelemään

Vierailija
04.12.2015 |

...Iltasonnan ykkösuutisissa oli Virtasen virallinen (official) instagramkuva itsestään kuvatekstillä "This beauty has a new home".

(Niin, oikeesti Virtanen oli vain käynyt vaateostoksilla hakemassa jälleen kerran julkkiksen tutuksi tekemän vaatteen)

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kyllä myöntää, että olen kateellinen. Luksuselämää, lastenhoitaja(t), matkustelua ja ei huolta rahasta. Vaihtaisin oman työttömän arjen kerrostaloyksiössä tuohon milloin vaan.

Tulisin parissa päivässä hulluksi, jos nurkissa pyörisi jatkuvasti lastenhoitaja, joka kaiken lisäksi räpsisi valokuvia koko ajan.

Minttu itse pyytää ottamaan kuvia, tuskin lastenhoitaja räpsii kuvia omaksi huvikseen. Jos olisin lastenhoitaja, tulisin hulluksi emännän kuvaamisesta.

Tuo mekko maksaa IL:n mukaan 7000 e. Ihmettelen, missä tuota voi käyttää? Järjestääkö Minttu hienoja illallisia? Seuraavaksi veikkaan esittelyä, mitä Tiffanyltä on tarttunut mukaan. Minäkin olen ihmetellyt pitemmän aikaa tuota hiusrajan nousua.

Hm, ainahan voi kutsua Kimin fudiskavereita avecceineen iltaselle swarowskista pölynimijää ihailemaan, esimerkiksi. 

Balmuir-kotikutsut

Vierailija
22/35 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli tuosta hääpuku mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli tuosta hääpuku mieleen.

Vihjaus Kimille varmaan, että häät on tulossa. 

Vierailija
24/35 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mekko on kuin burkha Virtasen päällä. Hulmuilee kuin teltta aavikolla.

Vierailija
25/35 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanata elämää!

Vierailija
26/35 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Mintusta on tullut selvästi hyvännäköinen Kimin tavattuaan. Ensimmäiset kuvat Mintusta Kimin kanssa näyttivät ihan tavikselta. Nykyisin Minttu on 100 kertaa kauniimpi kuin ex Jenny Dalhman.

Vierailija
27/35 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne koskaan malta olla ihan vaan omalla porukalla?New yorkissakin kulkee joku mukana kuvaamassa.

Vierailija
28/35 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki pakeni hiusraja lapsen syntymän jälkeen. Mutta tuli takaisin sitten kun lapsi oli jotain 2-3 v

Vierailija
29/35 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sen hiusrajassa mitään pahaa näe.Eikä se tollasta kampausta käyttäis jos se pahalta näyttäis!

Vierailija
30/35 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hiuslisäkkeet ottaa pois, ei jäljelle jää paljoakaan.

Vierailija
31/35 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mintulla on urheilutausta, treenattu kropps ja sen tyyppiset kasvot että paranee kun lapsenpyöreys katosi. Siihen kun lisää sitten sen käytettävissä olevan rahan ja resurssit, niin lopputulos on hyvä. Jenny on entinen missi, ei treenaa mutta ketjupolttaa.

Vierailija
32/35 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, että missä tuota kolttua voi oikein käyttää, kun se on jo niin leimallisesti "kardääässiän". Ostiko ihan vaan instagram-kuvaa varten?

Vierailija
33/35 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mintulla on urheilutausta, treenattu kropps ja sen tyyppiset kasvot että paranee kun lapsenpyöreys katosi. Siihen kun lisää sitten sen käytettävissä olevan rahan ja resurssit, niin lopputulos on hyvä. Jenny on entinen missi, ei treenaa mutta ketjupolttaa.

No niinhän Räikkönen ja Virtanenkin polttavat. Häkkisen koko suku oli/on korsteeneita. Bottas ei savuta.

Vierailija
34/35 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtanen on tehnyt kaiken mahdollisen mitä rahalla saa ulkonäkönsä eteen. Siitä huolimatta vain yksi ilme kameran edessä on kelvollinen, muut ovat pelkkää Chandler Bingiä. Kyllä elämä olisi helpompaa ja armollisempaa, kun hyväksyisi itsensä sellaisena kuin on.

Vierailija
35/35 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virtanen on tehnyt kaiken mahdollisen mitä rahalla saa ulkonäkönsä eteen. Siitä huolimatta vain yksi ilme kameran edessä on kelvollinen, muut ovat pelkkää Chandler Bingiä. Kyllä elämä olisi helpompaa ja armollisempaa, kun hyväksyisi itsensä sellaisena kuin on.

Tämä on totta.