Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Räikkönen pistänyt Virtasen vihdoinkin kävelemään

Vierailija

...Iltasonnan ykkösuutisissa oli Virtasen virallinen (official) instagramkuva itsestään kuvatekstillä "This beauty has a new home".

(Niin, oikeesti Virtanen oli vain käynyt vaateostoksilla hakemassa jälleen kerran julkkiksen tutuksi tekemän vaatteen)

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää että on perjantai? Minttu-rakkaan uutisista ip-lehdissä

No viikonpäiviä ei voi kyllä tuon perusteella erotella. Minttu on mediassa joka päivä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää että on perjantai? Minttu-rakkaan uutisista ip-lehdissä

Kyllä hän mun mielestä on ollu siellä tälläkin viikolla vissiin joka päivä mutta ehkäpä sulla onkin aina perjantai.

Vierailija

On niitä nätimpiäkin kolttuja. Miten minusta tuo ei ole oikein minkään näköinen, vaikka Mintussa sen kantajana ei ole mitään vikaa.

Vierailija

Saisiko Minttu julkisuutta juuri normi lifestylebloggaajaa enemmän, ellei olisi miljonäärin morsian, tuskin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On niitä nätimpiäkin kolttuja. Miten minusta tuo ei ole oikein minkään näköinen, vaikka Mintussa sen kantajana ei ole mitään vikaa.

Puku on hieno, mutta näyttää vähän pliisulta Mintun päällä. Vaatisi ehkä vähän enemmän kurveja.

Vierailija

Voin kyllä myöntää, että olen kateellinen. Luksuselämää, lastenhoitaja(t), matkustelua ja ei huolta rahasta. Vaihtaisin oman työttömän arjen kerrostaloyksiössä tuohon milloin vaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voin kyllä myöntää, että olen kateellinen. Luksuselämää, lastenhoitaja(t), matkustelua ja ei huolta rahasta. Vaihtaisin oman työttömän arjen kerrostaloyksiössä tuohon milloin vaan.

Tulisin parissa päivässä hulluksi, jos nurkissa pyörisi jatkuvasti lastenhoitaja, joka kaiken lisäksi räpsisi valokuvia koko ajan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tulisin parissa päivässä hulluksi, jos nurkissa pyörisi jatkuvasti lastenhoitaja, joka kaiken lisäksi räpsisi valokuvia koko ajan.

Minttu itse pyytää ottamaan kuvia, tuskin lastenhoitaja räpsii kuvia omaksi huvikseen. Jos olisin lastenhoitaja, tulisin hulluksi emännän kuvaamisesta.

Tuo mekko maksaa IL:n mukaan 7000 e. Ihmettelen, missä tuota voi käyttää? Järjestääkö Minttu hienoja illallisia? Seuraavaksi veikkaan esittelyä, mitä Tiffanyltä on tarttunut mukaan. Minäkin olen ihmetellyt pitemmän aikaa tuota hiusrajan nousua.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat