Parisuhde ei kestänyt toista lasta

Vierailija

Mies ei vain enää näe minua naisena eikä kohtele sen mukaan. Miehellä on nyt vuoden 2017 alkuun asti aikaa havahtua asiaan, tai ulkoistan seksin.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi odottaa, kun voisit ottaa asian puheeksi?

Olen puhunut tästä lähestulkoon lapsen syntymästä saakka, melkein 2 vuotta. Kolmannen vuoden ajattelin katsoa ja odottaa, onko mitään mennyt jakeluun. Ap

Vierailija

Niin ja tosiaan suostuin toiseen lapseen sillä oletuksella, että naisena huomiointi jatkuu senkin jälkeen kun tulen raskaaksi, vaan eipä jatkunut. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pienten lasten YH-äiti onkin kysyttyä tavaraa markkinoilla, ulkoista toki se seksi.

En ajatellut erota, vaan hankkia panokaveriksi jonkun perheenisän, jonka vaimo pihtaa. Jonkun pettämissivuston kautta. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienten lasten YH-äiti onkin kysyttyä tavaraa markkinoilla, ulkoista toki se seksi.

En ajatellut erota, vaan hankkia panokaveriksi jonkun perheenisän, jonka vaimo pihtaa. Jonkun pettämissivuston kautta. Ap

Ota toi mun ukko, hyvää se sillekin tekisi joskus saada. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko komea? Ap

Vierailija

Ajattelit sitten pilata elämäsi olemalla huonossa suhteessa koko ikäsi. Ja todennäköisesti pilaat lastesikin tulevat suhteet, kun ottavat vanhemmistaan mallia.
Ja säkö et voi tehdä mitään seksin suhteen? Huomioida miestäsi haluamaan ja huomaan sua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko komea? Ap

Ihan komea se on, ei mitään moitittavaa sillä saralla. Käytöspuoli kyllä pahasti ontuu.....mutta lähetät se sitten kotiin, jos ei osaa ihmisiksi olla. 

Vierailija

Vierailija][quote=Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko komea? Ap

Ihan komea se on, ei mitään moitittavaa sillä saralla. Käytöspuoli kyllä pahasti ontuu.....mutta lähetät se sitten kotiin, jos ei osaa ihmisiksi olla. [/
No jos se tunnin pystyisi harrastamaan seksiä kiltisti!? Nuoleeko? Ap

Vierailija

Oletko koskaan ajatellut, että sun mies voi olla yksinkertaisesti tosi väsynyt? Ehkä hän ei jaksa antaa sulle sitä huomiota mitä kaipaat, aivan samalla lailla kuin sinäkään et todennäköisesti jaksa antaa hänelle sitä ymmärrystä mitä hän kaipaa. 

Todella lapsellista tehdä tuollaisia "sopimuksia", että suostuu toiseen lapseen sillä ehdolla että mies sitten käyttäytyy tietyllä tavalla vuosikausia siitä eteenpäin, ja tästä sitten kiukutellaan. Ei toi ole mikään sopimus vaan kiristämistä. Kenenkään ei pitäisi tehdä lapsia jos ei niitä itse halua. Sinulla olisi ollut oikeus ja mahdollisuus käyttää ehkäisyä. Et käyttänyt. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ajattelit sitten pilata elämäsi olemalla huonossa suhteessa koko ikäsi. Ja todennäköisesti pilaat lastesikin tulevat suhteet, kun ottavat vanhemmistaan mallia.
Ja säkö et voi tehdä mitään seksin suhteen? Huomioida miestäsi haluamaan ja huomaan sua.

Meinaatko etten ole kahteen vuoteen tehnyt muuta kuin puhunut? Ap

Vierailija

Vaikutat todella ikävältä ihmiseltä. Kirjoitat tänne kommentteja toivoen (?), mutta hyökkäät sitten kommentoijien kimppuun. Kaiken lisäksi alat "hieromaan kauppoja" uudesta panosta. Mitä sille vuoden odottelulle tapahtui? Miksi miehesi pitäisi huomioida sinua mitenkään, kun itse jo täällä haet uutta munaa?

Toivottavasti miehesi ymmärtää jättää sinut.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat