Parisuhde ei kestänyt toista lasta
Mies ei vain enää näe minua naisena eikä kohtele sen mukaan. Miehellä on nyt vuoden 2017 alkuun asti aikaa havahtua asiaan, tai ulkoistan seksin.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Miksi odottaa, kun voisit ottaa asian puheeksi?
Olen puhunut tästä lähestulkoon lapsen syntymästä saakka, melkein 2 vuotta. Kolmannen vuoden ajattelin katsoa ja odottaa, onko mitään mennyt jakeluun. Ap
Niin ja tosiaan suostuin toiseen lapseen sillä oletuksella, että naisena huomiointi jatkuu senkin jälkeen kun tulen raskaaksi, vaan eipä jatkunut. Ap
Pienten lasten YH-äiti onkin kysyttyä tavaraa markkinoilla, ulkoista toki se seksi.
Vierailija kirjoitti:
Pienten lasten YH-äiti onkin kysyttyä tavaraa markkinoilla, ulkoista toki se seksi.
En ajatellut erota, vaan hankkia panokaveriksi jonkun perheenisän, jonka vaimo pihtaa. Jonkun pettämissivuston kautta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ajatellut erota, vaan hankkia panokaveriksi jonkun perheenisän, jonka vaimo pihtaa. Jonkun pettämissivuston kautta. Ap
Ota toi mun ukko, hyvää se sillekin tekisi joskus saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko komea? Ap
Ajattelit sitten pilata elämäsi olemalla huonossa suhteessa koko ikäsi. Ja todennäköisesti pilaat lastesikin tulevat suhteet, kun ottavat vanhemmistaan mallia.
Ja säkö et voi tehdä mitään seksin suhteen? Huomioida miestäsi haluamaan ja huomaan sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko komea? Ap
Ihan komea se on, ei mitään moitittavaa sillä saralla. Käytöspuoli kyllä pahasti ontuu.....mutta lähetät se sitten kotiin, jos ei osaa ihmisiksi olla.
Meillä sama tilanne, tosin se on kestänyt jo viisi vuotta. Olen yrittänyt vaikka mitä mutta enää ei jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko komea? Ap
Ihan komea se on, ei mitään moitittavaa sillä saralla. Käytöspuoli kyllä pahasti ontuu.....mutta lähetät se sitten kotiin, jos ei osaa ihmisiksi olla. [/
No jos se tunnin pystyisi harrastamaan seksiä kiltisti!? Nuoleeko? Ap
Oletko koskaan ajatellut, että sun mies voi olla yksinkertaisesti tosi väsynyt? Ehkä hän ei jaksa antaa sulle sitä huomiota mitä kaipaat, aivan samalla lailla kuin sinäkään et todennäköisesti jaksa antaa hänelle sitä ymmärrystä mitä hän kaipaa.
Todella lapsellista tehdä tuollaisia "sopimuksia", että suostuu toiseen lapseen sillä ehdolla että mies sitten käyttäytyy tietyllä tavalla vuosikausia siitä eteenpäin, ja tästä sitten kiukutellaan. Ei toi ole mikään sopimus vaan kiristämistä. Kenenkään ei pitäisi tehdä lapsia jos ei niitä itse halua. Sinulla olisi ollut oikeus ja mahdollisuus käyttää ehkäisyä. Et käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelit sitten pilata elämäsi olemalla huonossa suhteessa koko ikäsi. Ja todennäköisesti pilaat lastesikin tulevat suhteet, kun ottavat vanhemmistaan mallia.
Ja säkö et voi tehdä mitään seksin suhteen? Huomioida miestäsi haluamaan ja huomaan sua.
Meinaatko etten ole kahteen vuoteen tehnyt muuta kuin puhunut? Ap
Vaikutat todella ikävältä ihmiseltä. Kirjoitat tänne kommentteja toivoen (?), mutta hyökkäät sitten kommentoijien kimppuun. Kaiken lisäksi alat "hieromaan kauppoja" uudesta panosta. Mitä sille vuoden odottelulle tapahtui? Miksi miehesi pitäisi huomioida sinua mitenkään, kun itse jo täällä haet uutta munaa?
Toivottavasti miehesi ymmärtää jättää sinut.
Siis kenen kimppuun olen hyökännyt?! Voi jeesus soikoon... Ap
Poistatitko, Ap, sinua kritisoivan kommenttini? :D :D :D Mahtavaa keskustelua. Sääliksi käy miehesi ja lapsesi, muuta sanottavaa minulla ei enää ole.
T. Aiempi nro 14
En ole poistattanut mitään. Jaa mies ja lapset säälittävät, vaikka minä olen tässä se, joka ei saa mitään!? Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis kenen kimppuun olen hyökännyt?! Voi jeesus soikoon... Ap
Sait neuvon tehdä itsekin töitä suhteen eteen, eikä vain odottaa huomiota mieheltäsi. Mielestäni hyvin asiallinen ohje, etenkin kun et kertonut mitään siitä, mitä itse teet parisuhteen eteen. Vastauksesi oli todella tympeä. Miksi kirjoittaa tänne, jos ei apu kelpaa?
Sen sijaan kommentin poistosta syytin turhaan, tuollahan se ensimmäinen kommenttini (14) edelleen näkyy olevan. Sori siitä. :)
Vakavasti puhuttuna: parisuhde on kahden kauppa, eikä toista (myöskään sinua) voi pakottaa toimimaan tietyllä tavalla uhkailemalla. Itse en arvostaisi pätkääkään puolisoani sen jälkeen, jos hän ilmoittaisi hankkivansa panokaverin tietyn ajanjakson jälkeen, jos MINÄ en muuttuisi. Jos on ongelmia, pitää molempien olla valmiita toimimaan toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko komea? Ap
Ihan komea se on, ei mitään moitittavaa sillä saralla. Käytöspuoli kyllä pahasti ontuu.....mutta lähetät se sitten kotiin, jos ei osaa ihmisiksi olla. [/
Joo, ei nuole. Kiltisti sen varmaan saattaisi saada sopivalla painostuksella tunnin olemaankin. Mutta ei seksiä kahta minuuttia kauempaa, jos itse saa tahdin määrätä. Eli tuohon tuntiin joudut kyllä käyttämään kaikki hemmetin konstit, ettei vaan kömmi päälle ja muutaman nylkytyksen jälkeen raukeana pyörähdä pois. Mutta kysyy se nätisti, että: "olinko hyvä?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko komea? Ap
Joo, ei nuole. Kiltisti sen varmaan saattaisi saada sopivalla painostuksella tunnin olemaankin. Mutta ei seksiä kahta minuuttia kauempaa, jos itse saa tahdin määrätä. Eli tuohon tuntiin joudut kyllä käyttämään kaikki hemmetin konstit, ettei vaan kömmi päälle ja muutaman nylkytyksen jälkeen raukeana pyörähdä pois. Mutta kysyy se nätisti, että: "olinko hyvä?"
No ei kiitos sitten, en kelpuuta tuollaista miestä seksiin. Ap
Miksi odottaa, kun voisit ottaa asian puheeksi?