Voisitko seurustella 27-29-vuotiaan miehen kanssa jolla lapsi?

Vierailija

Jos tyyppi olisi muuten täydellinen häiritsisikö? Rupesin miettimään tätä. Olen nyt 25 ja häiritsisi kyllä jostain syystä paljon kun on myös paljon tuon ikäisiä miehiä ilman niitä lapsiakin. Asia olisi eri jos olisi vaikka n. 50 niin sen kumppanin lapset ovat jo isoja ja todennäköisesti asustaa omillaan jne.

Ei siis ole tätä tilannetta kunhan tuli mieleen. Mitä mieltä te olette?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Minäkin olen 25, enkä kyllä huolisi miestä jolla on lapsia. Minä en halua lapsia, en omia enkä kenenkään muun. Tuo on niin iso asia, ettei auttaisi vaikka olisi muuten kuinka täydellinen.

Vierailija

Kaikkee ne naisetkin miettii. 

Ihan randomilla aloit tuollaista ajatella? Olisi varmaan mielenkiintoista jos olisi naisen aivot yhden päivän. Sen pidempään en kuitenkaan jaksaisi. 

Vierailija

En. Seurustelin nuorempana (20-vuotiaana) muutaman kuukauden ajan hieman vanhemman uroksen kanssa, hän jätti taktisesti mainitsematta olevansa 4-vuotiaan lapsen isä. Ero tuli.

Vierailija

Olen 24v ja seurustelen 28v miehen kanssa jolle kävi nuorena vahinko ja on nyt 12v pojan isä.Ensin kyllä kauhistuin asiaa mutta ei noihin voinnut olla rakastumatta!Kumpaankaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen 25, enkä kyllä huolisi miestä jolla on lapsia. Minä en halua lapsia, en omia enkä kenenkään muun. Tuo on niin iso asia, ettei auttaisi vaikka olisi muuten kuinka täydellinen.

Ootko sinkku? :) - T: 24-v vela-mies

Vierailija

Voisin seurustella. Itselläni ei ole lapsia, enkä niitä myöskään halua, eli sehän olisi jopa plussaa että mies on jo lapsensa tehnyt (eikä todennäköisesti hinkuaisi niitä lisää). 

t. n33

....

En voisi. Olen aikoinaan sinkkuaikoina lempannut useitakin lupaavia miehiä vain sen takia, että heillä on lapsia. Lapset vain on mulle niin iso asia, enkä toisaalta halunnut sotkeentua yhtään mihinkään sekaviin uusperhekuvioihin. Sain kuulla tästä paljonkin kritiikkiä ja ihmettelyä miten voin olla niin jyrkkä ja toisaalta monet (varsinkin ne lapselliset miehet) varoitteli, että jään vielä ilman miestä, kun olen niin kranttu. No enpä kuitenkaan jäänyt, kun päälle kolmikymppisenä löysin sen elämäni miehen, ilman lapsia 😊

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ootko sinkku? :) - T: 24-v vela-mies

Olen mutten kyllä ala mihinkään jätkän kanssa joka luonnehtii itseään "velaksi"... ihan kuin jossain keski-ikäisille suunnatussa naistenlehdessä :D  Sorry

Vierailija

Oon myös 25 enkä kyllä voisi myöskään kuvitella seurustelevani miehen kanssa, jolla on jo lapsi. Ihan vaan jo siitä syystä, että en todellakaan koe vielä olevani henkisesti valmis kenenkään äitipuoleksi. 

Vierailija

Olisi ihan ok jos eroaisin ja etsisin uutta puolisoa. Mulla on itsellä omia lapsia, joten uskoisin, että kuvio toimisi paremmin kun miehellä olisi oma lapsi myös (silloinkin jos syntyisi vielä yhteinen lapsi/a, edelliset ei jäisi niin herkästi "jalkoihin").

Lapsettomana en olisi varmastikaan osannut huomioida miehen lasta oikein vaan olisin luultavasti ollut jopa mustasukkainen. Voi toki olla vaan omaa kypsymättömyyttäni, mutta ainakaan musta ei olisi ollut uusperhe-elämään ennen omien lapsien saamista.

Hatunnosto niille, joilta se luonnistuu!

Vierailija

Älkää ainakaan siinä tapauksessa, että miehellä on alle 12v. lapsia. Sitä ruuhkavuosien hullunmyllyä ei järjissään kestä, jos ei ole kokemusta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat