Uskallatko mennä anopin kanssa saunaan?
Tuli toisesta aloituksesta mieleen. Miksi, miksi et?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Tuli toisesta aloituksesta mieleen. Miksi, miksi et?
No en uskalla. Olen siis hänen vävypoikansa ja anopilla ikää jo 78 ja pelkään että hän yrittäisi vampata minut.
Miksi en uskaltaisi?! :O Meillä anopin kanssa loisto välit ja olen ollut hänen kanssa saunassa :) Ja monet päivät kotosalla ilman että mies on ollut. Juttua piisaa ja naurua :)
Uskallan. Mulla on maailman paras anoppi ja anopilla on maailman paras sauna..=)
Uskallan, koska anoppi on tosi isossa kunnossa ja itse olen timmi niin ei tulis alemmuuskompleksia
Uskallan ja useasti olen saunonutkin. Mökillä saattaa naisten saunavuoro venähtää yllättävänkin pitkäksi.
Ensimmäisen kerran kun mieheni tapasi isäni ja äitini, menimme kaikki yhdessä saunaan. Mies ei ole sekasaunakulttuurista mutta hienosti uskalsi.
Uskaltaisin jos haluaisin. Mut en oo halunnut.
En halua kenenkään kanssa,sauna on minulle pyhä paikka ja saunassa ollaan aina yksin ja tyhjennetään pää.
Päinvastoin, tunsin oloni tosi turvalliseksi ja luonnolliseksi. Olimme seurustelleet vasta vähän aikaa kun koitti juhannus mitä vietimme poikaystäväni sukutilalla isolla porukalla. En likinäköisyyteni takia nähnyt yhtään mitään hämärässä savusaunassa ja anoppini johdatti minut ihan kirjaimellisesti kädestä pitäen saunaan.
Pyyhe päällä voisin. Häpeän vartaloani, en uskalla saunoa alasti kuin mieheni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, tunsin oloni tosi turvalliseksi ja luonnolliseksi. Olimme seurustelleet vasta vähän aikaa kun koitti juhannus mitä vietimme poikaystäväni sukutilalla isolla porukalla. En likinäköisyyteni takia nähnyt yhtään mitään hämärässä savusaunassa ja anoppini johdatti minut ihan kirjaimellisesti kädestä pitäen saunaan.
Aivan ihana<3
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisin, koska olen itsekin tyttö. En hyväksy sekasaunoja.
Miten ne sekasaunat eroaa muista saunoista? Kyllä ne naisetkin voi katsella toisia, lähenellä toisia ja pettää jopa saunassa toisen naisen kanssa.
Olin kaverin vaimon tyttären kanssa saunomassa ja sen anoppi ajoi pirkon pois ja tunki itse saunaan,joten uskallan myös kaverin anopin kanssa saunaan.