Miksi mies ei voi katsoa leipäpussin päiväystä? Miksi?

Vierailija

Olen lukenut aaveeltä miljoonia tämän kaltaisia avauksia. Mutta nyt se iski. Mitta on täynnä vanhaa leipää. 17 vuotta vanhaa leipää. En tietenkään enää edes odota sitä kaikista tuoreinta, jota itse ostan, vaan päivän vanha ruisleipä kelpaa ihan hyvin, valitusta ei kuulu. Mutta kolmen päivän vanha. Yhyy.

Luulisi, että rakastava mies haluaisi tehdä sellaisen pikku jutun, että katsoisi leipäpussin päiväystä. Mutta ei. Älkääkä aloittako, että osta itse leipäsi. Niin ostankin. Se on loppu nyt.

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
MIksi miehen pitää katsoa sinun leipiesi päivämäärää? Tee ja osta itse ruokasi.

No aloittakaa sitten. Minkä teillekin mahtaa.

Vierailija

No mitä vittua nyt taas. Ymmärtäisin jos meillä Suomessa olisi olemassa leipomokulttuuria, jossa haettaisiin oikeasti tuoretta ja paikalla leivottua leipää lähileipomosta heti aamutuimaan, ja sieltä joku toisi vanhaa leipää.

Mutta että kaupan "Tuoreet" ei kelpaa. Ja se paketti on kai pakko syödä saman päivän aikana, mitään väliä sillä kuinka iso se paketti on. Jos jää yli niin laitetaan roskikseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut aaveeltä miljoonia tämän kaltaisia avauksia. Mutta nyt se iski. Mitta on täynnä vanhaa leipää. 17 vuotta vanhaa leipää. En tietenkään enää edes odota sitä kaikista tuoreinta, jota itse ostan, vaan päivän vanha ruisleipä kelpaa ihan hyvin, valitusta ei kuulu. Mutta kolmen päivän vanha. Yhyy.

Luulisi, että rakastava mies haluaisi tehdä sellaisen pikku jutun, että katsoisi leipäpussin päiväystä.

Missä myydään kolmen päivä vanhaa? Ei missään. 17v olet katellut tuota, ja nyt vasta sisäinen prinessasi heräsi?

:D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että rakastava mies haluaisi tehdä sellaisen pikku jutun, että katsoisi leipäpussin päiväystä.

Missä myydään kolmen päivä vanhaa? Ei missään. 17v olet katellut tuota, ja nyt vasta sisäinen prinessasi heräsi?

:D

No onhan se ruispala kolmen päivän vanhaa, jos päiväys on tänään, kun samassa leipäpussikasassa on myös kolmen päivän päässä tästä sekunnista olevaa päiväystä. Kyllä, 17 vuotta olen kestänyt, nyt en kestä enää.

Vierailija

Täällä mies katsoo päivämäärän aina eihän kukaan ole katsomatta ainakaan sukupuoli ei sitä määrää. Jos sama nainen on 17 vuotta postannut tänne samasta miehestä, ei olisi yllätys, kun täällä on aika paljon pakkomielteisiä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täällä mies katsoo päivämäärän aina eihän kukaan ole katsomatta ainakaan sukupuoli ei sitä määrää. Jos sama nainen on 17 vuotta postannut tänne samasta miehestä, ei olisi yllätys, kun täällä on aika paljon pakkomielteisiä

Sama nainen ei ole 17 vuoteen postannut leipämiehestä mitään, koska hän on yrittänyt ajatella, että no ei se mitään. Mutta nyt! Hän tietää olevansa pikkumainen, joten hän ei PUHU tästä kenellekään. Hän avautuu aaveellä, vaikka tietää, että siitä nyt ei mitään hyvää seuraa. Hän on nääs kyllä palstaillut sen 17 vuotta ja lukenut muiden tuskaisia avauksia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mitä vittua nyt taas. Ymmärtäisin jos meillä Suomessa olisi olemassa leipomokulttuuria, jossa haettaisiin oikeasti tuoretta ja paikalla leivottua leipää lähileipomosta heti aamutuimaan, ja sieltä joku toisi vanhaa leipää.

Mutta että kaupan "Tuoreet" ei kelpaa. Ja se paketti on kai pakko syödä saman päivän aikana, mitään väliä sillä kuinka iso se paketti on. Jos jää yli niin laitetaan roskikseen.

No ei ei ei...

Vaikka niissä maailman tavallisimmassa Vaasan ruispaloissakin maku on ihan eri tuoreena kuin muutaman päivän vanhoina. Tuoreena se on hyvää leipää, vanhempana korkeintaan syötävää. Ei ole mitään syytä ostaa sitä jo ostettaessa vanhan makuista.

Suurin osa suurleipomoiden valmiiksipakatuista ja vielä viipaloiduista jää kyllä ilman muuta hyllyyn, mutta silloin kun kaupasta löytyy oikeasti hyvää leipää, kyllä se kannattaa tuoreena ostaa.

Ei kyse ole mistään mystisestä "leipäkulttuurista" (joka muuten vieläkin Suomessa on aika hyvällä tasolla, kun tietää mitä ostaa ja mistä), vaan siitä, että ostaa ja tekee hyvää ruokaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No ei ei ei...

Vaikka niissä maailman tavallisimmassa Vaasan ruispaloissakin maku on ihan eri tuoreena kuin muutaman päivän vanhoina. Tuoreena se on hyvää leipää, vanhempana korkeintaan syötävää. Ei ole mitään syytä ostaa sitä jo ostettaessa vanhan makuista.

Suurin osa suurleipomoiden valmiiksipakatuista ja vielä viipaloiduista jää kyllä ilman muuta hyllyyn, mutta silloin kun kaupasta löytyy oikeasti hyvää leipää, kyllä se kannattaa tuoreena ostaa.

Ei kyse ole mistään mystisestä "leipäkulttuurista" (joka muuten vieläkin Suomessa on aika hyvällä tasolla, kun tietää mitä ostaa ja mistä), vaan siitä, että ostaa ja tekee hyvää ruokaa.

Kiitos! Terveisin lauhtuva ap, jonka itsenäisyyspäivän ateria koostuu lähinnä ruisleivästä. Ei tuoreesta. Mutta kuitenkin.

Vierailija

Mitäs jos ostaisit itse seuraavalla kauppareissullasi kymmenen pakettia ruispaloja tuoreena, ja laittaisit pakasteeseen. Sulattaisit sieltä yhden palan kerrallaan sitä mukaa kun itse syöt ja annat miehen syödä päiväysvanhojaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat