Olen omasta mielestä melko tavallinen 33-vuotias mies.

Vierailija

Haluatko kysyä jotain? Koitan kuluttaa aikaa vältelläkseni imurointia.

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

En kyllä oikein pidä itseäni junttina mutta en välttämättä tiedä miten juntti määritellään mielestäsi. Hassua, että mainitsit aivottomuuden, koska ammatiltani neuropsykologina uskallan väittää esim. av:lle kirjoittamista täysin mahdottomana ilman aivoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En kyllä oikein pidä itseäni junttina mutta en välttämättä tiedä miten juntti määritellään mielestäsi. Hassua, että mainitsit aivottomuuden, koska ammatiltani neuropsykologina uskallan väittää esim. av:lle kirjoittamista täysin mahdottomana ilman aivoja.

Tarkoitin siis "...väittää esim. av:lle kirjoittamista täysin mahdottomaksi...". Minulle sattuu usein tätä, että vaihtaa lauseen sanaa sävyltään erilaiseen (tässä tapauksessa pitää -> väittää) ja en huomaa korjata loppua oikein. :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ahaa, kiitos asiallisesta vastauksestasi, ajattelin lähinnä ajattelematonta, tuleekos täällä usein nollattua nuo aivot sitten?

Vähän jaksottaisesti. Välillä menee muutama kuukausi niin, etten käy ollenkaan ja välillä tulee käytyä useita kertoja viikossa. Täällä viehättää muihin palstoihin verrattuna täysi anonymiteetti, eli joka keskustelu lähtee puhtaalta pöydältä, eivätkä edes nimimerkkini aikaisemmat sanomiset vaikuta muiden käsityksiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Missä teit harjoittelut opiskellessasi?

Tämä kyllä vaarantaa sitä täydellistä anonymiteettia mutta Oulun keskussairaalassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi välttelet imurointia? Eikös siisteys ole mukavampaa kuin lian keskellä asuminen?

Oikeastaan minua eivät nurkissa oleva pöly tai tavarat lattialla hirveästi häiritse. Oikea syy on kuitenkin se, että olen todella huono aloittamaan töitä, jos ei ole pakko.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä haluaisit joululahjaksi?

Tällä hetkellä kaipaan superperinteistä, eli vanha kylpytakkini on reikiintynyt hihansuusta ja uutta tarvittaisiin. Yleisesti musiikkiaiheiset lahjat ovat hyviä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko vaimoa? Entäs lapsia? Vaimo menee vielä hidasteena, mutta lapset on kyllä jo este.

Ei ole kumpaakaan. Ei ehkä enää ihan tavallista tämän ikäisenä noin tarkemmin ajatellen...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat