Kyselivät tänään tarkkaan tarvitsenko todella korona- ja influenssarokotusta
Katselivat tiedotkin tietokoneelta kuulunko riskiryhmään. Kyllä kuuluin ja sain rokotuksen. Ennen ei kyllä kyselty mitään vaan laitettiin ne piikit kyselemättä.
Kommentit (33)
Se riippuu niin paljon piikittäjistä.
Rahat alkaa olla loppu ilmaisille rokotteille, sama tenttaus oli omalla kohdalla vaikka perussairauteni maksuttomaan influenssarokotteeseen oikeuttaakin, tuli vähän hölmö olo tk:ssa.
Minä en ottanut korona-aikaan sitä rokotetta, jonka otti n. 80 prossaa väestä.
Niin paljonko se koronarokotus härdelli oikein maksoikaan veronmaksajille?
Vierailija kirjoitti:
Me muut otimme sen sinunkin puolestasi. Sinulla on nyt vähäisempi riski sairastua.
Hyvä, ettei tunne itseään lähes mur haaj an veroiseksi rikolliseksi, kun ei ota niitä piikkejä!
Mistäs sen voi tietää tarvitseeko rokotusta. Vähän sama juttu kun palovakuutuksessa, ei voi tietää.
Niin kyselivät minullakin. Oli varmaan ohjeistettu varmistamaan etteivät anna koronarokotetta kenellekään jolle se ei kuulu.
Kaverini kertoi samaa että häntäkin tentattiin. Olemme molemmat syöpäpotilaita ja kuulumme riskiryhmään.
Vierailija kirjoitti:
Säästi miljardeja.
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän kuin se että useammat olisivat joutuneet tehohoitoon, ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, ettei tunne itseään lähes mur haaj an veroiseksi rikolliseksi, kun ei ota niitä piikkejä!
Vapaa ihminen ei tunne mitään tuollaista painostuksesta huolimatta. Siinäpähän lampaat määkivät.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä sitä tarvitse.
Et voi tietää.
Foliopäät tuli heti ketjuun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me muut otimme sen sinunkin puolestasi. Sinulla on nyt vähäisempi riski sairastua.
Ja sinua harmittaa turhat rokotteet, et vain myönnä. Ei 70 -luvun hongkongilainenkaan tappanut kauheasti ihmisiä vaikkei mitään rokotteita ollutkaan. Kovempi flunssa oli ja kuume, siinä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Niillä vuosia sitten otetuilla ei ole mitään vaikutusta taudin tarttumiseen tänä päivänä.
Otin influenssarokotuksen ja maksoin itse, olikohan 56 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinua harmittaa turhat rokotteet, et vain myönnä. Ei 70 -luvun hongkongilainenkaan tappanut kauheasti ihmisiä vaikkei mitään rokotteita ollutkaan. Kovempi flunssa oli ja kuume, siinä kaikki.
Olen riskiryhmässä joten olen kiitollinen. Et taida tietää mistään mitään ja ajattelet vain itseäsu ja sitä että sinä selviät. Et välitä paskaakaan, jos heikommat kuolevat.
Jaa vai sellasta.