Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen omasta mielestä melko tavallinen 33-vuotias mies.

Vierailija
03.12.2015 |

Haluatko kysyä jotain? Koitan kuluttaa aikaa vältelläkseni imurointia.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko oot imuroinut?

Kyllä. Ensimmäinen imuroinninjälkeinen viestini oli #34.

Kauan sulla meni aikaa imuroimiseen?

Mitä kotityötä välttelet seuraavaksi?

Olisko ollut joku 15-20 min tavaroitten siirtelytauot mukaanluettuna. En välttele mitään kotityötä, vaan samalla tarmonpuuskalla vein roskat ja kävin kaupassa. Tiskejä kyllä käsitiskaustaloudessa on aina mutta tällä hetkellä ei edes paljoa.

Vierailija
42/43 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vaimoa? Entäs lapsia? Vaimo menee vielä hidasteena, mutta lapset on kyllä jo este.

Ei ole kumpaakaan. Ei ehkä enää ihan tavallista tämän ikäisenä noin tarkemmin ajatellen...

Loistavaa! Tarvitsen miehen. Täysin tavallisen suomalaisen miehen. Ja ikäkin on juuri passeli. Oletko muuten suomalainen? Muslimia en voisi ottaa. Mistä päin palstailet?

Olen amerikkalaisittain ilmaistuna puoliksi ruotsalainen, koska toinen vanhemmista on sieltä kotoisin. Asun Tampereella.

Et itseasiassa edes kovin kaukana sitten. Etsitkö naista? Mitä kriteereitä sinulla on naiselle?

En voi sanoa etsiväni naista, koska en oikein ole treffailutyyppiä. En myöskään ole oikein miettinyt kriteereitä, siten kuin sanan ymmärrän mutta tyytyväisin olin sellaisessa parisuhteessa, jossa molemmilla oli vapaus harrastaa itselleen mieuisia asioita kotona ja kodin ulkopuolella. Miellyttävä ulkonäkö ja henkinen synkkaaminen tietysti on käytännössä kaikkeen rakastumiseen vaadittava peruste mutta näille en ole miettinyt koskaan tarkempia raja-arvoja.

Viihdyt siis sinkkuna. Haluatko perheen? Itse viihdyn sinkkuna, mutta järkisyistä on vain parempi löytää kiva ihminen, jonka kanssa hoitaa taloutta ja jakaa arkea. Lisäksi haluan perheen. Eli en niinkään voi sanoa ehdottomasti tahtovani miestä, mutta koen tarvitsevani miehen.

Oho, anteeksi. En huomannut tämän viestin tulleen vastatessani sen alla olevaan.

Viihdyn oikein hyvin sinkkuna, enkä koe tarvitsevani parisuhdetta henkisistä tai materiaalisrationaalisista syistä. Lisäksi valmistumisen jälkeen olen viettänyt ympäri maata muuttelevan pätkätyöläisen elämää, joten koen parisuhteeseen pyrkimisen vähän vastuuttomanakin, koska olen jo kokeillut, että kaukosuhteeseen minusta ei oikein ole. Jos perheellä tarkoitetaan lapsia, niin täytyy sanoa, että tähän mennessä en ole niitä halunnut mutta käytännössä em. syistä en edes voi niitä haluta. En pidä itseäni varsinaisesti vapaaehtoisesti lapsettomana, koska voin kuvitella, että pidemmässä suhteessa ja vakiintuneessa elämäntilanteessa saattaisin niitä halutakin, vaikka oman ajan kaventuminen siinä ystäviä seuranneena suoraan sanottuna hirvittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mennyt viikko. Meinaatko taas tänään imuroida?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi