Stubb on niin säälittävä - vaatii rangaistusta limsan heittäjälle!

Vierailija

Kävikö niin kovasti narsistin ylpeydelle tuo tapaus?

http://yle.fi/uutiset/stubb_aikoo_vaatia_rangaistusta_tampereen_limunhei...

Sivut

Kommentit (96)

Vierailija

Eli mitä rangaistusta kymppiä pesulamaksuun? Mitään vahinkoahan ei sattunut ja yleensä se vahingontekijä on muutenkin stubb itse.

Vierailija

täh? Jos kaveri olisi heittänyt limunsa jonkun taviksen päälle niin kaveri olisi heittonsa jälkeen kerännyt hampaitaan pitkin kahvilaa. Siihen nähden joku lakitekninen nuhtelu on aika pientä.

Senhän tämä suuri vasurisankari tiesikin että poliitikko ei voi lyödä vaikka kuinka ärsytettäisi.

Vierailija

Minä tulen kadulla vetämään sinua turpaan. Et varmaan vaadi rangaistusta, kun olen sinua pienempi ja harmittomampi, vai oletko narsisti?

Vierailija

Miten säälittäviä ihmispaskoja tällä palstalla todella voi olla, että on ihan ok käydä tuntemattoman kimppuun kadulla, ja uhria vain solvataan, ja tällaisen toiminnan hyväksyviä viestejä yläpeukutetaan kymmenittäin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Esa Saarinen sai puukosta, mutta ei vaatinut tekijälle rangaistusta.

Se on Esa Saarisen ongelma, ja täysin järjetön päätös.

Vierailija

Niin? Hänen fyysistä tilaansa on loukattu, tottakai tekijä ansaitsee rangaistuksen. Ihme sekopää kun pitää alkaa limsoja heittelemään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten säälittäviä ihmispaskoja tällä palstalla todella voi olla, että on ihan ok käydä tuntemattoman kimppuun kadulla, ja uhria vain solvataan, ja tällaisen toiminnan hyväksyviä viestejä yläpeukutetaan kymmenittäin?

Ja kokoomustrolli saapui palstalle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Esa Saarinen sai puukosta, mutta ei vaatinut tekijälle rangaistusta.

Puukotuksessa ja muissa väkivaltatapauksissa syyttäjä pitää huolen rangaistusvaatimuksista. Uhri voi hakea jotain korvauksia lisäksi jos haluaa.

Limunheitto on niin pieni rikos että syyttäjää ei taida kiinnostaa joten uhrin pitää itse halutessaan vaatia rangaistusta.

Vierailija

Pitää antaa viesti, että tällaista ei hyväksytä. Ei tuollainen heittely kuulu mihinkään sivistyneeseen kulttuuriin. Jos limsan heittämisestä ei seuraa mitään, mitä heitetään seuraavaksi?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat