En osaa päättää että lopetanko tapailun ;(

Poju19v

Oon tässä kuukauden tapaillut yhtä tyttöä ja olen tykännyt hänen seurastaan ja tullaan hyvin juttuun ja näi ees päin tyttö on sanonut pari kertaa vinkannut että kauvankohan hän mahtaa sinkkuna olla ja no olen itse sanonut että haluisin tutustua häneen paremmin ja sanonut että ei kai tässä kiire ole sitoutumiseen. Vaikka toki haluaisin hänet itselleni mutta tässä olen semmoinen juttu mikä vaivaa minua tosi paljon. Ja se on hänen vanhempansa ja sisaruksensa(Asuu vielä vanhempiensa kannssa). Eli en vain tule heidän kanssa juttuun ja ahdistun oikeastaan kun olen heidän seurassaan, koska tunnen oloni ulkopuoliseksi ja en juurikaan juttele heille koska jostain syystä en vain keksi mistä juttelisin vaikka normaalisti olen puhelias..Ja no ehkä se vaikuttaa siihen kun olen jo pari kertaa nolonnut itseni näiden vanhempien edessä.. En kyllä edes tiedä onko minulla oikeasti tunteita häntä kohtaan ja no olen käynyt jo pari kertaa mielessä että lopetan tapailun hänen kanssaan mutta ajatus siitä että jään yksin ahdistaa ja masentaa minua kovasti:/ Mitä mä teen!?

Kommentit (4)

Vierailija

Jos jatkat tapailua vain siksi, ettet halua jäädä yksin, mutta sinulla ei ole tunteita tyttöä kohtaan, niin ei kovin järkevältä kuulosta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat