Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silikonit?

ap

Olen lyhyt (155cm) 20v nainen. Olen urheillut aina ja minulla on ollut aina suht pienet rinnat ja niihin olen ollut tyytyväinen ,mutta nyt kun olen alkanut urheilemaan enemmän on rintani pienentynyt huomattavasti. Niissä ei juurikaan ole enään pehmeyttä ja jos en ole rentona niin niissä tuntuu vain jännittynyt rintalihas. Jos en olisi lyhyt ei pieni rintaisuus haittaisi ollenkaan mutta olo on nykyään enemmän kuin lapsella kun katsoo peilistä etuprofiilia ,kuin nuorella naisella. Olen muuten todella tyytyväinen kroppaani,takapuoli on pyöreä ,kapea vyötärö ja leveä lantio kädet on treenatun näköiset. Mutta rinnat puuttuu niin tuntuu että koko paketti on pilalla ja muu kroppa menettää merkityksensä. Nyt minulla olisi mahdollisuus hankkia silikonit mutta pelkään että tulen tulevaisuudessa katumaan tätä. Olen aina ennen vannonut luonnollisuuden ja luomun nimeen mutta nykyään ymmärrän täysin niitä jotka hankkivat ne. Petänkö itseni jos ne nyt hankkisin. Ja kuppikokoni on tosiaan pieni a.

Kommentit (7)

Vierailija

Hanki ensin lapset ja mieti imetysten jälkeen uudestaan. Voi haitata rintarauhasten rakennetta leikkaus, ja kadut sitten vanhempana. Imetys muutenkin pilaa rinnat, niin saat sitten loppuelämäksi hyvät. Näin olen itse järkeillyt.
n27, 75B itsellä eli myös pienet

Vierailija

Tv:stä tuli just dokkari tai mikä lie ohjelma tekorinnoista. Suosittelisin katsomaan jonkun semmosen ennen päätöstä.

Mutta tollasta päätöstä ei kannata mielijohteesta tehdä. Rintoja voi suurentaa ilman silikonejakin.

Vierailija

Olet nuori. Odota n. viisi vuotta, siinä ajassa ehkä aikuistut ja saatat ymmärtää että ei se naiseus ole rintojen koosta kiinni. Rintasikin kehittyvät vielä.

Vierailija

Sulla on kaikesta päätellen terve, kaunis ja urheilullinen kroppa ja sillä ei ole merkitystä koska rintasi eivät ole jonkun standardin mukaiset?

app

Vierailija kirjoitti:
Sulla on kaikesta päätellen terve, kaunis ja urheilullinen kroppa ja sillä ei ole merkitystä koska rintasi eivät ole jonkun standardin mukaiset?

Suurin ongelma on se että kun olen lyhyt ja ei ole rintoja niin en tunne itseäni naiseksi. Tunnen itseni enemmänkin lapseksi enkä pysty ottamaan tosissaan miehiä jotka ovat kiinnostuneet siinä mielessä. Voihan se olla että elän tällä hetkellä vain pientä kriisiä kroppani kanssa kun on muuttunut yhtäkkiä niin erilaiseksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat