Mitä ostatte itsellenne joululahjaksi?t.ammattivalittaja
Mies ei kuitenkaan osta mitään niin ajattelin jotain meikkejä tai hajuvettä ostaa itselleni.
Kommentit (26)
Ostan lempiartistini hupparin. Vaikka bändivaatteet onkin kalliita, enkä ikinä maksaisi mistään vaatteesta viittäkymppiä, mutta tuota olen halunnut monta vuotta. Varmaan myös hehkuviiniä tai sangriatarpeet, joita lirpittelen sitten mamma-palstan parissa.
En mitään. Lahjoja saan muutenkin.
Luultavasti menen kirjakauppaan etsimään lahjoja, ei löydy muille mutta itselle löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei kuitenkaan osta mitään niin ajattelin jotain meikkejä tai hajuvettä ostaa itselleni.
On ihan pakko kysyä, mistä saat omiin lahjoihisi rahaa, kun et edes lapsilisää saa käyttää?
Olen ostanut jo Dolce Guston, kassin ja yhden kirjan.
naisen ääni korvikset vihreällä kvartsilla :)
Tänävuonna en mitään. Viimevuonna ostin ihanat korkkarit :)
Ostin jo Vagabondin saappaat sekä vaaleanpunaiset Reinot.
Minä en osta itselleni lahjoja jouluksi. En saakaan kyllä montaa perheeltä, mutta jotenkin tuntuisi hassulta ostaa itse itselleen, etenkin kun muut perheessä eivät osta itselleen. Joskus voisikin kyllä tehdä niin, että (nyt kun lapset ovat jo isoja), että päätettäsiin joku tietty summa, jolla jokainen ostaa, mutta vain itselleen. Sitten katsottaisiin, mikä kutakin oikeasti miellyttää :)
Ehkä matkan, eikä muutkaan saa antaa mulle mitään roinaa. En halua tavaraa.
Ajattelin ostaa korvakorut. Monta vuotta olen halunnut ostaa,ei ole ollut rahaa. Nyt voin käyttää korviksiin muutaman kympin. Mielenkiinnolla odotan mieheni ilmettä,sillä häneltä en saa koskaan mitään. Miettii varmaan,kuka ne minulle osti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan pakko kysyä, mistä saat omiin lahjoihisi rahaa, kun et edes lapsilisää saa käyttää?
Pyydän mieheltäni rahaa ja hän antaa jonkun 20-30€.ap
Legoja, M49