Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ostatte itsellenne joululahjaksi?t.ammattivalittaja

Vierailija
03.12.2015 |

Mies ei kuitenkaan osta mitään niin ajattelin jotain meikkejä tai hajuvettä ostaa itselleni.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan riisinkeittimen ja bambukorit ruokien hoyrytykseen. Hurahdin tana vuonna aasialaiseen kokkaukseen mutta keitan aina riisin muhjuksi. On muuten ensimmainen 'erikoistunut' kodinkoneeni tyylia munankeitin, popcornkone, leipakone, vohvelirauta...

Jouluna annamme aina muutaman pienen lahjan toisillemme, tana vuonna toivoin pyorankelloa, postimerkkikansiota ja Raffaello-kookospalloja.

Vierailija
22/26 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei kuitenkaan osta mitään niin ajattelin jotain meikkejä tai hajuvettä ostaa itselleni.

On ihan pakko kysyä, mistä saat omiin lahjoihisi rahaa, kun et edes lapsilisää saa käyttää?

Pyydän mieheltäni rahaa ja hän antaa jonkun 20-30€.ap

Voivoi, eihän tuolla summalla saa hajuvettä ja meikkejä, ei ainakaan minkäänlaista laatua :(  

Antaako mies sinulle mitään joululahjaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan pakko kysyä, mistä saat omiin lahjoihisi rahaa, kun et edes lapsilisää saa käyttää?

Voivoi, eihän tuolla summalla saa hajuvettä ja meikkejä, ei ainakaan minkäänlaista laatua :(  

Köyhän perheen äidin on tyydyttävä siihen mitä saa. Ei mun mieheni mulle lahjoja anna ehkä jotain sukkia ja suklaata maksimissaan.ap

Vierailija
24/26 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhän perheen äidin on tyydyttävä siihen mitä saa. Ei mun mieheni mulle lahjoja anna ehkä jotain sukkia ja suklaata maksimissaan.ap

Sinä ja sun köyhä perheesi, voi nyyh. Köyhän perheen lapsella ei ole kuutta joulukalenteria ja Aruban matkaa odottamassa.

Vierailija
25/26 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä ja sun köyhä perheesi, voi nyyh. Köyhän perheen lapsella ei ole kuutta joulukalenteria ja Aruban matkaa odottamassa.

Sitä matkaa varten on säästetty vuodesta 2007 jolloin olin ainoa kerran ulkomailla pidemmällä kuin Ruotsissa. Silloin 2007 kävimme häämatkalla Kreikassa. Ja 6 kalenteria joista 4 on tullut muilta kuin meiltä. Poika sai meiltä 2 kalenteria.ap

Vierailija
26/26 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole rahaa ostaa itselle mitään lahjaa, omille aikuisille lapsille anna 50 €.